Ciocolata. Amaruie.

Am o stare extrem de melancolica si mai am putin si-mi dau lacrimutzele. Nu, n-am patit nimic.

De cate ori nu v-ati zis “Ce proasta (prost) am fost?” De cate ori nu v-a venit sa stergeti momente din viata voastra, asa, simplu, cu un buretel ? Nu neaparat greseli, ci fapte care, vazute cu ochii omului de acum, par atat de… . Stiu, se presupune ca toate astea fac parte din procesul de maturizare, din viata dar… mi-as retrage atat de multe cuvinte, mi-as lua inapoi toate zilele in care am fost afectata sau mi-a pasat, mi-as lua toata increderea inapoi, toate sentimentele si toata afectiunea. Mi-as lua inapoi toate datile in care am spus « pentru totdeauna » si toate datile in care am spus « niciodata ». Mi-as lua inapoi fiecare bucatica de suflet lasata drept garantie pentru vreo prietenie. Mi-as lua inapoi toate lacrimile si chiar si zambetele pentru ca cele din urma mi le-ar aduce inapoi pe cele dintai. Mi-as lua inapoi fiecare hohot de ras, fiecare privire, fiecare gand. Mi-as pastra doar strangerile sincere de mana, bataile pe umar si strangerile in brate. Si mi-as mai cumpara si multa ciocolata, amaruie, nu dulce, sa uit.

Stiu, luandu-mi inapoi toate lucrurile astea m-as dezumaniza. Dar poate mi-ar face bine sa nu mai fiu umana, stii ?!

20 de gânduri despre “Ciocolata. Amaruie.

  1. Daca nu ți-au dat lacrimutzele, atunci ar trebui sa plângi și sa te descarci.
    Ce rost ar avea sa ștergi ? Nu are nici un rost. Amintirile sunt si bune si rele, asa vine viata cu de toate.
    Un om care are pentru ce sa plângă inseamna ca este un om care a trait. :* :* îți dau eu niște cioco alba, vrei ? 😀

  2. parerea mea proprie si personala e de parere ca nu e bine sa stergem acele momente urate din viata pentru ca, ducand lipsa de experiente anterioare de genul, te-ai lovi iar de aceleasi situatii. deci, mai bine traim cu ce poveri avem fiecare..tacem si induram.

  3. Dacă renunţi la umanitate.. eu nu te mai citesc :)) Am auzit recent o vorbă de trecut în carneţel (nu mai ştiu dacă într-un film sau la un amic), „nu regreta ce ai facut, regretă ce nu ai facut”..

  4. Eu nu mi-am zis niciodata „Ce prost sunt”. Ca doar nu’s prost sa ma fac singur prost!
    Eu nu as vrea sa sterg nimic cu buretele, as vrea doar sa ma intorc inapoi, sa pot modifica mici detalii care sa faca diferenta.

    @ Andra: Viata e prea scurta ca sa fi suparata. Life goes on (parca asa se zicea, whatever).

  5. lasa …fi tu umana si e mai bine 🙂
    stii povestea lui Santimbreanu inca care un parinte bate un cui in usa pt fiecare fapta proasta a copilului si apoi ii spune ca le va scoate cind va face fapte bune? Ei si apoi el va face fapte bune si parintele le va scoate, unul cite unul.. Rezultatul? Gaurile ramase…..care aduc aminte de ce a fost!

  6. Multe as vrea si eu sa sterg sa fac sa fie altfel acum .. De-ai sa descoperi o metoda sa mi-o zici si mie, eu in schimbul ei am sa-ti ofer ciocolata amaruie.. multa! 🙂 :*

  7. Pingback: Show me the meaning of being… blogger « The eternal questions of a blonde mind

  8. Acum cred ca pot sa explic in sfarsit obsesia si dependentza mea de CIOCOLATA! 😀 nu amaruie..ciocolata cu lapte..de fiecare data cand sunt deprimata pap cateva patratzele 🙂 stiu ca ceva dulce nu schimba cu nimic situatia si nici nu o mai amelioreaza, dar e ceva psihic…
    Cat despre partea cu stersu’ cu buretele..nici eu nu prea sunt de acord..era o vorba…nu regreta niciodata ceva sau pe cineva din trecut, caci este ceea ce ai vrut tu la momentul respectiv 🙂 stiu ca nu consoleaza cu nimic, dar toata lumea are perioade mai bune sau mai rele..alea rele fac totul, pt ca dupa invatzam sa le apreciem pe alea bune..Si poate ca dupa ce iti va trece starea asta atat de nasoala, o sa te amuze motivul pt care ai fost atat de suparata..:) capu’ sus, Hubbis! >:D<

  9. Nu ai reusi sa stergi doar momentele, te-ai sterge pe tine, pentru ca momentele acelea te definesc fiecare in parte. Tu ai vrut sa faci asa, desi erai libera sa alegi altceva.

  10. @ Chocolate Follie: Esti atat de amara incat nici cu o tona de ciocolata dulce nu te-ai indulcii.

  11. Fara aceste amintiri, chiar daca unele sunt neplacute si am vrea sa le stergem cu un burete cum ai spus si tu, nu am fi capabil sa avem un trecut. Tu ziceai ca ti-ai retrage tot ce ai simtit, fiecare lacrima, dar toate astea au facut si mai fac parte din tine. Daca le-ai sterge ar fi ca si cum ai sterge si ceva din tine. Eu cred ca toate au un scop in viata si ca nimic nu este intamplator pe acest pamant.
    Trebuie doar sa luam viata asa cum este ea, cu bune si cu rele. Fara aceste „intamplari” nu am sti unde am gresit si nici unde trebuie sa nu repetam aceeasi gresala.
    Gata am zis si eu ceva mai „intelept” un pic ca m-a certat domnisoara Chocolate Follie. E bine acum?

Lasă un răspuns

