Somn, somn, somn.

Io cre’ca m-a intepat musca tzetze sau mi-a pus cineva juma’ de kil de mac in mancare ca-s putin moarta de somn de vreo… 4 zile. Cum ma tratez?

  • Scos popou afara la frig – Incercat, nu-i suficient de frig ca sa raman treaza.
  • Baut licori cu continut ridicat de cofeina – Incercat, nu mers, dormit dusa, da’ probabil e de vina faptul ca sunt incapabila sa fac o cafea adevarata.
  • Incercat facut diverse multe activitati, toate ma obosesc atat de tare incat dupa 2 ore vreau in pat, la somn.
  • Incercat intrat contact ochi albastri. Mult prea morocanosi pentru gusturile mele, plictisit, facut somn.
  • Un el, miscat pat, facut contact cu peretele, zgariat creieri vecini nu mers pen’ca i-as da cu jet urgent in piii..cioarele ma-sii sa stea drepti in fata ei. Saru’ mana, mama soacra, tunde-ti-as io tie ..iarba din gradina.

Sugestii, pareri, opinii? Nu de alta da’ oricat de mult mi-ar placea sa dorm, devine epuizant sa-ti fie somn din 2 in 2 ore. Si nici macar nu mai e asa funny, ca visez aceleasi si aceleasi persoane non stop, ma simt de parc-as trai in casa cu ele. Si zau ca nu-mi doresc asta.

13 gânduri despre “Somn, somn, somn.

  1. incepe sa privesti un serial captivant
    iti recomand stargate sg-1 (de-ar da dumnezeu asemenea minune pe pamant – sa priveasca hubba stargate :)) )
    apoi stargate atlantis
    si mai apoi stargate universe
    sunt doar vreo 400 de episoade…

  2. Stargate – serial captivant? Da, e o gluma buna.
    Daca esti in perioada post-sesiune, e normala starea. Daca nu, nu. 🙂

  3. azi când m-am trezit la 7 dimineaţa… am zis „mă întorc acasă in max 4 ore şi mă culc” … ghici la cât am ajuns? la 18:00.. adică peste 11 ore de la trezire.. 😦 şi eu sunt un somn-addicted :)hai să facem un club:)

  4. Am avut si eu o perioada asa,in care oricat as fi dormit,eu eram moarta de oboseala.Nu am facut decat sa ma trezesc mai devreme si sa alerg un pic dimineata.Sunt ca noua 🙂

  5. O portie licoare cu grad ceva mai ridicat de alcoolemie, un el/ea (dupa preferinte), facut miscare multa, bagat sub plapuma.. si gata!

  6. Deci nu m-ati ajutat cu nimic, mai rau, unii din voi ati inteles ca vreau sa dorm, ei bine sunt treaza de doua ore si deja mi-e somn, nu mai vreau somn.
    Diana, nu mai trage tu concluzii :))

  7. as vrea sa ma pot odihni si eu… dar cu un baiat de aproape 2 ani, care invata tot timpul cate ceva, si trebuie sa fii cu ochii dupa el, nu reusesti nici macar atat sa faci. iti ocupa tot timpul… 🙂 nu-ti recomand acum sa ai copii 😀 .. mai bine odihneste-te – pana cand iti vine iar pofta de ceva.

Lasă un răspuns

