Vecinii lu’ Hubbis.

[Am atasat si o inregistrare. Nu va speriati, asta-i Hubbis super-duper copilaroasa, asa cum ii place lu’ Emmisuc. Va urma o inregistrare si mai serioasa cu mine, iar cunoscutii mei vor spune ca parca parca n-as fi io in niciuna din inregistrari. Asta e modul meu de a va spune ca… stiu sa vorbesc si normal in viata reala.]

LE: Stiu ca leapsa se presupunea a fi doar despre vecinii mei dar mi-am permis sa vorbesc si despre mine ca vecin. Urasc sa stau la apartament pentru ca nu pot spala vase la 11 seara, nu pot asculta muzica tare, cand imi fac baie la 3 dimineata, nu pot s-ascult si muzica in acelasi timp, daca vars zaharu’ pe covor la 1 noaptea, nu pot sa bag repede aspiratorul in priza si sa strang mizeria. De asta, cand m-oi face mare si bogata, imi voi cumpara niste VI-LOA-CE la marginea orasului unde voi face ce vor muschiuletii lu’ Hubbis.

Click aici pentru vocica scumpica a la Hubbis.

[ Scrisa in timp ce faceam pipilica pe mine, deci rapid, da? Oops, ce informatie era sa scap! ]

Rox s-a gandit ca daca io-s nebuna tre’ sa am si vecini nebuni. Ceea ce e oarecum adevarat da’ nu in totalitate.

Sincera sa fiu, in primul rand io-s un vecin naspet. Pen’ca-mi place sa ascult muzica tare, noroc ca mi-a luat frate-meu casti si pot asculta muzica la maxim si dupa amiaza, la 1 noaptea (pentru min’ atunci ii dupa-amiaza, ce-aveti ?) far’ sa se trezeasca vreun destept sa bata in tzeava sau sa-mi zdrangane soneria.

Vecinu’ de la patru a venit in vizita pe la mine pentru ca i-as fi distrus tavanu’ din bucatarie (un filtru de apa, nu-ntrebati), pentru ca as asculta muzica prea tare ziua la ora 16, pentru ca afara ploua si dintr-astea. Da’n general is o scumpa si se preface ca ma-nghite.

Ah, da, stiu, trebuia sa scriu despre ce-mi fac vecinii mie, nu io lor.

Pai…avem asa :

  • Batut in teava la orele 1, 3, 5. Nu, nu dupa-amiaza.
  • Facut sex, miscat tare din cur popou, miscat pat, pat facut contact cu peretele, eu auzit, dadut seama ca fac sex, nu batut in teava c-ar fi nesimtiti ca ma deranjeaza. Anuntat Emmisuc ca vecinii mei facut sex, facut Emmisuc sa rada, Emmisuc declarat « Hubbis nebuna si scumpica ».
  • Muzica data tare da’ la ore relativ acceptabile. Ideea e : am hom cinema[Cinema, nu Sinema], sa stie toti vecinii. Ascult si manele de la vecini, da’ si piese faine.
  • Bormasina, ciocan, zdranganit cu unelte necunoscute omenirii. Asta dimineata (adica la 12) cand mi-e mie somnu’ mai dulce, dupa-amiaza, la 16-17-18-19 cand ma doboara oboseala si trec la partida de sssssssomn numaru’ 2.
  • Dat cu rolele pe parchet (nu gasesc alta explicatie sunetului, zau), facut zgomote necunoscute omenirii, zdranganit si zgariat creierii lu’ Hubbis. Hubbis facut 492 de fire albe din aceasta cauza, fire care se vor vedea cand Hubbis va avea 46 de ani, noroc ca o va tunde barbatu-sau cheala pe motiv ca nu stie sa gateasca, nu se vazut fire albe, Hubbis fericit, babele de 45 de ani invidioase Hubbis, Hubbis o scumpica.
  • Cireasa de pe tort , de-asta am si lasat-o ultima : urlete, tipete, plans, aruncat cu scaune unu’ dupa altu’, daramat usi si dintr-astea. Zgomotu’ ca zgomotu’, indiferent daca e 7 dimineata sau 1 noaptea sau ziua de Craciun (da, si-atunci s-au certat), problem tratat serios, Hubbis ramas sechele. Adicatelea cum s-ar zice ca urasc sa aud oamenii certandu-se. Stiu ca certurile fac parte din viata, din casnicie, dar Hubbis mic si speriat si sensibilos, nu dorit auzit asa ceva. Priceput ?

Vecinii mei ?…

Niste derbedei,

Da’ io-s mai ceva ca ei.

Pam-Pam !

39 de gânduri despre “Vecinii lu’ Hubbis.

  1. =))
    Oficial, te declar nebuna. Ori am ras la auzul vocii tale citind acest post, ori la loc comanda. Esti dusa. Da’ sa mai faci asa ca e mai interesant sa te ascult pe tine si sa urmaresc pe blog ce citesti, imi place. 😉

  2. Super tare inregistrarea =)) ar trebui sa prezinti povesti pentru copii dimineatza la un radio, ai o voce foarte dulcica 😀 siiii mi-a placut finalul:

    Vecinii mei ?…

    Niste derbedei,

    Da’ io-s mai ceva ca ei.

    Way to go, Hubbis!!! 😆 :*:*:*:*

  3. @Brokenwhisper: Cred ca e o binecuantare in zilele noastre sa ai vecini faini..
    @Chocolate Follie: Urmeaza un pasaj dintr-o carte…sa vad daca o sa pastrezi aceeasi parere despre calitatile mele …vocale :))

  4. deeeeci, e superb, hubbis, sa stai la casa!
    pare rau de tine, da’ stiu ca daca nu ai sta la bloc, nu ne-ai povesti chestiile astea.. deci..
    e bine! 😆

  5. Acuma am ascultat si eu inregistrarea. E criminala…

    „Dupa-amiaza, pe la 1 seara asa”. Asta a fost super.

  6. @Mada, am stat la casa 12 ani de zile, stiu cum e… :X
    @Lilly: Multumesc :”>
    @Koodoo: Is scorpie, nu matza, deci nu zgarii, intep! 😛
    @Alina: Ba nu te-ntrec. Sau nah, bine, nu cu mult 😛
    @Broken: Uuuiiii;;)
    @Andra: Multumesc de confirmare :))

  7. @ DianaEmma: „Mersul pe jos (cu tocuri in cazul asta), face piciorul frumos”.
    @ Hubba Bubba: Cum zicea cineva mai sus ai o voce de povestitoare, dar si de copila, excluzand partile in care te „pisiceai” ca sa zic asa..

  8. @ Hubba Bubba: Am inteles acuma…deci te-ai pisicit toata inregistrarea…codita si mustati ti-au crescut? 😀

  9. asta vara. bacau. etaj 9. 11 si ceva. noaptea. un sunet nemaiauzit imi ajunge la ureche. vine de la 10. o ora intreaga apoi numai sunete ciudate am auzit. rae isi da seama ca vecinii faceau sex. salbatic. rae destept.
    :)) 😀

  10. baaaaaaaaaai!!! geniala interpretarea! vezi?!?! vezi?!!? stiam eu ca o sa iasa post marfa…nebuna, nene buna, Hubbis funny rau :)))
    sa-ti traiasca glasciorul ca e numa bun de raconter povesti! pup si foarte multumescus! Direct la bolgroll! :))

Lasă un răspuns

