Lectura.

[ Promiteti sa nu radeti, da? ]

Click aici.

« Mi se pare ca nu am nimic comun cu familia. Nu ma simt legata sufleteste de ai mei, nu am avut niciodata un schimb de idei cu parintii. Despre mama nu stiu aproape nimic. Nici ea despre mine… Cand aveam vreun necaz ma lua in brate Floarea, spalatoreasa. Lasa cazanul cu rufe, isi stergea mainile cu marginea fustei, isi stergea nasul cu maneca bluzei si spunea : “ Hai sa vedem ce te doare. ”  Din obrajii ei scofalciti, din san, din stamba de pe ea, ieseau aburi ca din cazan. Dar ce bine imi facea cand imi spunea:  “Ia sa vedem ce ai pe sufletel!” Tata imi dadea in fiecare zi inainte de masa untura de peste, convins ca si-a facut datoria. Mama ma punea sa-i arat limba, sa vada daca e incarcata. Matusile imi dadeau ulei de ricina in bere. De-atunci nu mai pot sa sufar berea. Toata lumea se ocupa de stomacul meu, nimeni de sufletul meu. »

Click aici.

«  “Dragostea mea nu-i nici ratacire, nici zigzag de incantare suprema si disperari fara fund. Iubesc cum respir: egal, iremediabil si pentru totdeauna…” Iti amintesti? »

20 de gânduri despre “Lectura.

  1. Din păcate ştiu cum e să nu găseşti un limbaj comun cu părinţii.. ştiu că sună a vorbă de nebun, dar cel mai bine este să găseşti un limbaj comun cu tine..

  2. Ce voce de fetita de clasa a opta la serbarea de sfarsit de an citind cu efervescenta discursul emfatic scris impreuna cu profa de romana ai!!! 😀

    In sensul bun bineinteles.

    PS: Eu cand bag ceva in draft, parca vii tu gand la gand cu bucurie. Ma apucase ideea sa editez niste posturi vechi care mi-au placut cu „citirea” lor de catre mine…. dar trebuie sa astept sa-mi treaca laringinta si sa pot sa folosesc alte metode de comunicare decat scris si semne. :)) Mai am o zi de pauza vocala. =)) A fost teroare azi la examen… m-am chinuit sa-mi spun numele. :))

  3. @Vio: Da, da, cel mai bine sufletul meu se trateaza c-un BMW 🙂
    @Machiaveliq : Mie mi-a placut foarte mult citatul. Ca mi-o fi placut pentru ca m-as fi regasit oarecum in el, asta-i partea a doua…
    @Semafor: Asa-i, e profund fragmentul..
    @Alina: Hai, ma, chiar asa? Vezi, pot sa fiu si serioasa si poIata 🙂
    @Chocolate : O sa vorbesc cu Morar, poate il da pe Buzdu pe mine 🙂
    @Diana : Fetita de clasa a opta ? Mai scade, pe la gradinita asa.. Uite, inregistrarile de la postul ‘Lectura ‘ cred ca ti-ar placea mai mult.. Io cred ca ti-am descoperit parola de la blog, ma uit in drafturile tale si zbang, fur ideea inainte sa apuci tu sa publici. Apropo, hai cu articolele alea pe care ziceai ca le voi intelege io…

  4. hahaaa…din prima am recunoscut pasajul, cel scris.
    nu la radio zu sa te duci, ci la ABC de ce. (nu intreba de unde stiu)
    sau sa fii itsy si bitsy. in acelasi timp :))

  5. Pingback: Update « Ganduri rupte din mine

  6. Parcă am fi într-un gând. Şi eu am început să citesc „Cartea Mironei” zilele astea. Am tot amânat-o de prin vară din cauză că mi se părea prea voluminoasă. Dar e aşa de faină că n-o pot lăsa din mână. 🙂

  7. Rae: Itstili Bitsili furca-n cur, vin tiganii si ma fur’, unu’ ma leaga, altu’ ma-ntreaba „Ce-ai facut cu capra neagra?” „Am vandut-o la trei hoti, pe-o pereche de chiloti”. Scuze, da’ daca mi-ai amintit de asta :))
    Jasmin: E drept, e o carte foarte frumoasa.
    Alex’andra, zano, stiu si eu cum s-a descurcat Mirona. 😛

Lasă un răspuns

