„Ia ziua de ieri cu tine.”

“So many roads. So many detours. So many choices. So many mistakes.”

13 gânduri despre “„Ia ziua de ieri cu tine.”

  1. Refrenul melodiei imi aduce aminte de alt vers de-al lui „poti sa rupi si pozele, le vei lipi la loc candva” 🙂 bun, bun 8-> i like it! „poate sunt prost, dar nu si nebun!” \:d/

  2. @ Chocolate Follie:

    Pai se putea sa nu sublinieze vre-o fata, „poate sunt prost, dar nu si nebun!”?

  3. Eu? Doamne fereste!
    Nu ma i-au de nimeni, doar ca ea e mai speciala asa si scoate tot in evidenta..

  4. Lasa, Hubbis 🙂 asa e Brokenwhisper..mai special 🙂 nu ma deranjeaza catusi de putzin replicile lui, unele chiar ma amuza, altele ma fac sa raman pe ganduri la posibile raspunsuri.
    Brokenwhisper, pe-asta nu am spus’o cu rautate sau ca sa va fac pe voi prosti 😀 pur si simplu mi-a placut cum suna… De fapt, cred ca tu esti mai misogin decat sunt eu feminista :d Dar ca sa nu se supere nimeni, am sa precizez faptul ca ma identific un pic cu melodia asta 😀 si am sa modific ” poate sunt proasta, dar nu si nebuna!” ( in dragoste oricum am fost mereu fucked up 🙂 ) . Happy now?

  5. Cauta pe youtube „inceputurile hipo hopului romanesc” sa vezi ce fata de cocalar boschetar avea asta acum multi ani! 😐 N-am nimic cu omul! Cautati asa de divertisment!

  6. @ Chocolate Follie:
    Stai calma ca nu m-am suparat, doar ziceam asa ca fapt divers si nu sunt misogin, doar ca imi place sa ma contrazic.
    Ps: Nu ar trebuii sa te superi nici macar 1 secunda pentru comment-urile care le fac. Nu sunt cu intentie rea, poate unele par mai serioase, dar sa stii ca eu glumesc mereu. E greu sa-ti dai seama la mine cand vorbesc serios, iar cand iti dai seama inseamna ca ma cunosti. Hai ca o dam in altele pe aici. Deci cum ziceam eu si cand vorbesc serios glumesc, chiar daca unele glume au sarcasm in ele nu trebuie sa te superi.

  7. Sunt aşa sătulă de muzica românească de duzină!
    În plus, Connect-r îmi pare înfumurat, libidinos, prost etc. – reţeta perfectă pentru a mă irita! Aştept să-mi sară fanele lui în cap! :))

  8. Upssy! S-au ascuns fanele. Sau nu au curaj să dea ochii cu tine.
    Sincer, mie îmi place cum cântă şi pentru asta îl ascult. În schimb nu-mi place cum arată, dar ce să-i faci… nu suntem toţi rupţi din soare. La el e ca un fel de lege a compensaţiei 🙂

Lasă un răspuns

