De la Google citire.

Am zis ca v-arat ce-am in ograda, pai va arat. Trist e ca, de fiecare data cand vreau sa fac un articol despre cautarile de pe Google, n-am niciodata starea necesara sa fac glume faine. Da’ asta ii :

atinge-ma saruta-ma iubeste-ma – ai vrea tu!

cucereste un scorpion – dac-ai sti ca nu e atat de complicat…

urasc ochii verzi  – io nu-i urasc da’ nici fan nu’s.

emotii in stomac dimineata  – si eu am!

despre ce as putea vorbi cu prietenul meu –  despre…dar de ce sa vorbiti? n-aveti ce face?

miserupism blog – ah, de-as putea…

de ce pitzipoance;e sunt frumoase? – ti-am explicat in articolul anterior.

einstein femeile – ultima oara cand eram cu el la o bere nu l-am intrebat ce parere are despre ele; am uitat, ce vrei?

pfoai – asa ziceam si eu!

puya umbla prin toate cluburile de pitzi  – las’ sa umble ca-i baiat mare si vaccinat.

sampon syoss – e bun, e bun! da’ m-am dat pe l’oreal  😦

povesti de dragoste triste bloguri – cam tristutz blogul meu, nu?

barbatul cu cel mai mare pens  – nu-l cunosc si zau ca nici n-as vrea.

urasc cand vad dezordine in casa – ah, si eeeeeeeeeu.

nu am destul tupeu pentru a face primu pas – naspix!

m-am resemnat desi te iubesc – i’m speechless…

versuri impresionante de dragoste – pe cin’ vrei matalutza sa impresionezi, dom’le?

pot fi fotomodel la 1.70? – da, pisi, poti sa-ti iei si-un irinel si ce vrei tu.

de ce poate sa te doara inima – de prost ce esti.

timpul le videca pe toate – citisem azi altceva: “love, not time, heals all the wounds”.

te poti indragosti pe net? – din pacate, da.

el nu face primul pas – If a guy wants to date you, he will make it happen, okay? He will ask you out.

frumusetea vine din interiorul sufletului – vine pe dracu’.

fatacu-fund bombat sani mari si sa fie b – asta nu sunt eu, honey.  🙂

blog povesti triste – daca stau bine sa ma gandesc, a trecut mult prea mult de la ultimul meu post happy.

mi-e dor sa imi fie dor de cineva  – sunt insensibila, stiu, da’ mai bine nu ti-ar mai fi.

radu valcan se face actor  – ah, ce-o sa saliveze romancele dupa bunocul asta.

sa minti in bratele lui – e cam urat, pisi. bad, bad pisi.

ordine in dulap – cineva ( stim noi cine ) ar avea nevoie sa ii fac ordine. clar!

ce inseamna hubba hubba – macar dac-as sti…

cum gasesc baieti cu bani – teee duci in bamboo?

iti urasc atat de mult vocea la telefon – asta-mi aminteste de un articol de care nu vreau sa-mi amintesc, stii?

hubba bubba corp – stii cum arata o para?

inima franta – mai caut-o si tu in alta parte!

ce gust are vaginul de femeie – cand aflu, ’ti zic!

rhenus laagatat – rhenus, agatasi ceva?

e bine sa fii indrazneata cu un barbat? – nu. iti zic io din experienta.

crema autobronzanta mihaela radulescu  – la urmatoarea cina, promit ca o voi intreba ce autobronzant foloseste. (LE: . Aveti raspunsul aici.)

adi de fete. din brasov de15 ani – adi n-avem; fete de 15 ani nici atat.

Da’ avem cautari idioate, dupa cum bine vedeti.

18 gânduri despre “De la Google citire.

  1. Avem di taaati !! Au aaaau ,la mine cea mai tare a fost ” muc cu aripi „! :)) Cu asta am dezvoltat muuulte subiecte cu si despre prosti si-a devenit un nou alint la adresa lor.:D

  2. „el nu face primul pas – If a guy wants to date you, he will make it happen, okay? He will ask you out.” – Gresit, la mine nu se mai aplica.

    „rhenus laagatat – rhenus, agatasi ceva?” – 🙂 Nu-i ceea ce pare.

  3. barbatul cu cel mai mare pens –> Ce ai cu pixul omului? Poate are nevoie sa scrie mult…

    Si la mine ajungeam o tona de cautari cu rhenus+[diverse chestii] de parca cineva era interesat nu atat de blog, cat de ce comenta el.

  4. aia cu „ce gust are vaginu’ de femeie”.. sper că nu a căutat asta în perioada Postului de Craciun pt ca e „de dulce” 🙂

  5. cucereste un scorpion – da, intr’adevar, nu e deloc complicat 😆 eu mi’s scorpion si un baiat nu trebuie decat sa se poarte infect cu mine ca mi’s a lui pe vecie 😀

    Dar cam multe cautari care tzin de sex, de iubire, de agatzat, de corazon 😆 astia cautau toti blogu’ doctorului Cristian Andrei, if u ask me :> te’ai gandit sa-tzi deschizi un forum pt consiliere online? ai face ceva banutzi :>

  6. Da, nu ma pot consilia nici pe mine, daramite pe altii.
    Cum adica daca se poarta infect cu tine te cucereste? Pe bune, niciodata nu m-a ‘cucerit’ cineva asa… :))

Lasă un răspuns

