Asta o sa fie cam … uhm, dificil…

Ahm… nu stiu cui am gresit io pe lumea asta (bine, stiu, iarta-ma, mama!), da’…  ideea e ca… se cauta Fat Frumos cu ochi albastri pentru o aiurita (oare cine e aiurita si adormita si blegutza si mofturoasa?), aci. Alina, esti NE-BU-NA!

Ah si… clipu’ de mai jos ii furat de la Rhenus, de aici.

Pf!

26 de gânduri despre “Asta o sa fie cam … uhm, dificil…

  1. Pfff, cam dificila treaba asta cu Fat’Frumos :)) pana la urma, toate il asteptam…dar tre’ sa nu uitam niciodata ca, daca tot il asteptam pe ala in armura stralucitoare, dupa trebuie sa curatzam si dupa calul lui :-l :))

  2. Eu zic ca ar trebui sa intrebi oracolul … daca nimereste el initialele…iti dai seama ca a nimeri culoarea ochilor e o nimica toata :)…

  3. Imi mai aduc eu aminte de un post de acum cateva luni… tot asa .. matrimonial. Nu a iesit nimic insa… sau cel putin eu nu stiu :)))

  4. Eu nu-l vreau. Eu am sa-l prind pe al meu la nunta mea! 😆
    Cat despre cinste , stiu eu de care faci la nunta.. din aia cu apa plata cu lamaie la intrare si atat!! :))
    Macar mie sa-mi dai un os sa rod ca iti fac rost de Frumos ..sau macar incerc. 😦

  5. Ionut, las’ ca FatFrumos stie de gluma.
    ALina, asa nunta-ti imaginezi tu c-as face? Vezi ca-mi doresc sa ma fac wedding planner, deci sa vezi ce nunta aproape-perfecta imi voi organiza :))

  6. Oooo Doamne !! Deja te vad cu reviste, materiale, pliante si chestii in mana, plina de pix, cu cafeaua/cafelele vesnic la-ndemana, energica ( facand mai exact ca trenu`n gara : uuuciiicaciiica ) ,gata sa faca nunta perfecta si siii si siiiiii cand sa fie gata.. lasi totul si sa fugi cu domnisorul de onoare! 😆

  7. uuucicaaciiica, tu n-aveai de facut curat?
    Daca o sa aiba ceva in plus domnisorul,a? Eu ti-as da un sut in partea dorsala numai sa fugi cu el !! 😀 Adica pe scurt, te pun sa fugi fortat cu el!! :))

  8. Hubbis, eu nu vreau sa indur petalele alea 😆 Daca tot e Fat’frumos, macar sa vina fara cal. In fond, nu poate sa ramana si cu printzesa si cu martzoaga lui, nu? 😕

Lasă un răspuns

