Neinspirat din viata.

Nu din a mea. Dar e mult prea frumoasa melodia…

Please don`t take my mornings
Please don`t steal my summers
I know they will vanish
The moment we kiss.

Versurile, aici.

21 de gânduri despre “Neinspirat din viata.

  1. Pana mea , nu mi se pare asa . Am ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o si ascultat-o din nou si tot nu pot sa inteleg cum de cantecelul lui Paul suna mai bine ca piesa asta . Si Paul e pustiul orb de sase ani care sufla in fluier sub pasaj .

  2. Da, ti-ai luat cu stoicism revansa!!
    [ btw… am sa-mi tin constant degetele incrucisate sa-l intalnesti pe Fat Frumos luna asta dar nu garantez ca va veni calare pe un cal.. mai sigur vine pe ponei, vezi ca-ti va vrea instant asl-ul si-ti va lua masura la degetul inelar. 😀 ]

  3. Da-i o palma sa vina la mine si-ti trimit intregul tacam, calul si Frumosul pe el sau sub el,depinde de calitatea drumului :))

  4. Revenind Hubba, la chestii IMPORTANTE. Am sa fac pe C.I in 4 ca sa ti-l aduc pe ALA pe care-l vrei tu indiferent de starea vremii, de animal de poveste etc. :))

Lasă un răspuns

