‘If we crawl…’

If we crawl
‘til we can walk again
Then we’ll run
Until we’re strong enough to jump.
Then we’ll fly
Until there is no end.

Versurile, aici.

21 de gânduri despre “‘If we crawl…’

  1. Da, a fost dupa, dupa.
    Si nu, nu-s fan Chrisy Chrisy[desi, ah, ce buze are:X] si stiu ca fu tzoparlan ca a batut-o dar melodia ii frumoasa, ziceti voi ce vreti 😛

  2. oamenii ar trebui sa invete sa diferntieze
    Chris omul e diferit de Chris artistul
    daca am judeca artistii in funcite de viata personala toti cei din trupe rock ar muri de foame

  3. Burishe: omul reprezinta rezultatul faptelor sale. Chris e acelasi,e un om care canta. Sunt milioane ca el. Judecam oamenii dupa fapte, nu dupa viata personala. Nu am sa respect un om care canta despre iubire, incredere si alte emotii si sentimente cand el isi bate iubita…

  4. Mi-e ciuda ca oamenii inca il judeca pentru ceea ce i-a facut Rihannei. Pacat, are piese cu mult mai bune decat ale ei, insa nu este apreciat tocmai pentru ca a gresit si ca nu i se da o alta sansa…

  5. Nu stiu daca are neaparat piese mai bune decat ale Rihannei. El are „Crawl” si „So cold” destul de bune[e drept, si altele, dar astea-s preferatele mele:P] pe cand RiRi are „Cold case love”, „Stupid in love”, „The last song” s.a.]. Chestia e ca Rihanna merge mult spre imaginea asta de vampa, daca vrei, si…parca nu e ea, mai ales daca facem comparatie cu tipa aia dragutzica, cu par lung de la inceputuri. Cat despre Chris…nu-s fan, am inteles, sufera mult, asa se vede din melodiile lui dar…:-??

  6. Si eu te-am sarit la premiu ca am crezut ca esti „out of bussines”…
    Atunci ai intrat si tu in categoria scriitorilor de excepti, dar trebuie sa promiti ca nu te mai lasi de scris

  7. Nu-mi plac Rihanna şi Chris Brown (nici ca artişti, nici ca oameni).
    Nu judec un artist după viaţa personală, ar fi o prostie. Singura problemă e următoarea: când încerci să promovezi în clipuri imaginea de bărbat tandru, romantic şi drăguţ, iar în realitate îţi laşi în sânge iubita… îţi pierzi credibilitatea şi devii antipatic segmentului tău de public (adică fetiţe sensibiloase şi plângăcioase în mare parte :)).

    Dacă un rapper sau un rocker cu imaginea de bad boy ar fi făcut acelaşi lucru, fenomenul ar fi trecut neobservat. Şi-ar fi păstrat în continuare fanii 🙂 Dar Chris Brown e un penibil, of course :)) Oare nu-i spune nimeni asta?

  8. Nu stiu multe despre scandalul lor… Stiu atat – el o bate, ea invinetita prin reviste, el in proces. Nu m-a interesat prea mult pentru ca nu sunt nici fan Rihanna, nici Chris. Mi-au placut un pic pe la inceputuri, ea fetita dulcica, el baiat simpatic cu melodia aceea „with you”. Ce au devenit nu-mi place la niciunul dintre ei. Dar nu de asta tin cont cand ascult o melodie. Ca-i pare rau sau nu, e viata lui, dar mie nu-mi pare rau ca am dat la tine peste melodia asta, ca am descarcat-o apoi si am ascultat-o aproape o seara intreaga :))

Lasă un răspuns

