Relatiile pe net. Siiiii iau vacanta!

Asta e ultimul post, aveam o lista cu titluri de articole pe care am tinut sa o epuizez. Iau si io vacanta, nu de alta, da’ vine sesiunea. (De parca asta ar fi adevaratul motiv, dar mnoh.) Ne vedem mai tarliu.

As fi putut sa programez articolele sa se posteze la ceva distanta de timp, dar n-am vrut asa. Oricum, sa nu va prind ca imi frunzariti articolele, turnati-va cea mai buna cafea in cea mai mare cana posibila si cetiti, cetiti, cetiti.

[ Un articol interesant descoperiti si la Emma, ea vorbeste despre faptul ca barbatii sunt mai frumosi decat femeile. Stie ea ce zice! ]

Tipa de la De fete m-a provocat sa scriu despre relatiile pe net. Radu, un cititor de-al meu, imi promisese ca o sa ma ajute, scriind despre propriile lui experiente. Dragule, te invit sa o faci la sectiunea comentarii.  Multumesc.

Asta o sa fie si o provocare pentru voi : Ati avut vreo relatie pe net ? V-ati indragostit pe net ? Ce credeti voi despre relatiile pe net ?

Eu nu m-am indragostit pe net. Nu cred in relatiile pe net ( pen’ca ce relatie se vrea a fi aia daca EL nu ma saruta, atinge, priveste ? ; daca nu poate sa ma priveasca in ochi, daca nu poate sa vada daca-mi tremura sau nu mainile cand ii fac o cafea, daca nu poate sa auda cat de tare-mi bate inima in preajma lui ? ).

Din punctul meu de vedere, exista multe dezavantaje daca te indragosesti pe net. Pe langa acel mare si frumos cuvant « TZEAPA », ma refer si la faptul ca… e posibil ca in realitate sa nu va intelegeti, sa nu va placa unuia de altul, sa nu existe « scanteia ». Daca nu e scanteie, … nu e nimic. ( «  Unii oameni se resemneaza in tacere, in timp ce altii nu se resemneaza niciodata cu o dragoste care nu-i face sa simta fluturasi in stomac. » – Carrie Bradshaw )

Am cunoscut diversi oameni pe net, i-am indragit pe unii, chiar daca poate nu stiam cum suna vocea lor, insa nu am mers atat de departe incat sa iubesc pe cineva fara sa il fi avut langa mine. De fapt, daca stau sa ma gandesc, din punctul meu de vedere, ajungi sa iubesti o persoana in momentul in care relatia voastra se si consuma. Daca asta nu se intampla, banuiesc ca ramai la stadiul de fraier indragostit.

Daca va indragostiti pe net, va tin pumnii, sper sa fiti un caz fericit.

Dar cred ca multi dintre noi raman la varianta clasica, aia in care rosesti si zambesti sfios cand celalalt te priveste in ochi in felul ala. Sunt o visatoare, stiu, sper sa dau repede cu-curu’ de pamant. 🙂

Va pupa Hubbis!

27 de gânduri despre “Relatiile pe net. Siiiii iau vacanta!

  1. O sa ne fie dor de tine… 😀

    Nu am avut o relatie pe net, nu m-am indragostit pe net.
    Am cunoscut pe cineva pe net, am stabilit sa ne intalnim, si abia dupa ce ne-am hotarat sa ne intalnim am inceput o relatie, ne-am indragostit…

    Nu cred in relatiile strict pe net. Poti sa incepi sa cunosti un om pe net, sa il intalnesti „online”… dar nu ajunge atat. Relatie poti sa ai… o joaca de relatie, o pseudo-relatie, dar de indragosteala, iubire, nu poate fi vorba decat atunci cand il cunosti si in realitate, cand totusi ai mai iesit cu el pe undeva.

    In legatura cu tepile… teapa iti poti lua oriunde. Si in viata reala. Si inca in cel mai barbar mod posibil, adica sa stai 20 sau 30 de ani langa un om si sa nu il cunosti de fapt cu adevarat, sa te fi mintit, sa se fi ascuns dupa o masca.
    Asa ca tepile oricum le iei in viata.

    Cred ca daca incepe totusi sa iti placa o persoana cunoscuta online, nu are rost sa te lungesti cu netul. te intalnesti, vezi cum decurge in viata reala, fie ca te intalnesti 4-5 ore intr-o zi… dar e un pas. Apoi vezi daca intr-adevar vrei o relatie cu acea persoana.

  2. Nu stiu cat dureaza sesiunea la tine, dar la mine dureaza vreo 4 saptamani jumate… si ar fi cam aiurea sa lipsesti atat… face cam vreo 1000 de ani relativi. Sau 1000 de posturi. 😀

  3. Eu m-am îndrăgostit pe net de cineva, cu secole în urmă :)) Am discutat luni de zile pe net şi la telefon, iar, când ne-am întâlnit, a fost un fel de love at first sight 😀 Cam aşa a început prima mea dragoste 😉 Şi cred că şi acum aş putea să mă îndrăgostesc doar de vocea şi discuţiile pe care le port cu cineva.
    În rest, am mai cunoscut destui oameni pe net. Dar nu am reuşit să mă mai îndrăgostesc de vreunul 🙂

  4. M-am indragostit pe net. El a luat totul ca pe o relatie, timp de 3 saptamani. Cand m-am operat, a fost primul care m-a sunat 🙂 Asta a fost acum 2 ani:) El este din Bucuresti, nu am apucat sa ne vedem face to face nici acum….Dar a fost mai bine asa. La un moment dat, firul s-a rupt (desi eram compatibili, eu aveam vise premonitoare cand el era sa pateasca ceva rau, chiar ne completam), societatea l-a schimbat; cand a vazut ca sunt cu altcineva, a inceput sa arunce cu noroi in mine, ca nu ma ridic la standardele lui. Credea ca este singurul om care mi-a placut vreodata 🙂 Pe actualul l-am cunoscut tot pe net,mi-a cerut numarul de telefon din prima seara, am vorbit timp de 7 luni, pana cand el a riscat job-ul, a lasat tot si a venit sa ma vada. Am avut amandoi o surpriza placuta, nu a fost scanteia aia din start, dar am luat-o usor si totul a venit pe parcurs:) Nu ne-am mai vazut din vara, decat pe web, din cand in cand, dar vorbim zilnic la telefon, ne spunem toate „prostiile” , ne trimitem poze prin sms, ne sunam si ne trezim dimineata, seara ne uram noapte buna si toate cele 🙂 Amandoi suntem optimisti, speram in lucruri mai bine si vrem sa ne vedem cat mai repede. Pana atunci, va trebui sa asteptam. El se simte bine in relatia de acum, este linistit; eu, la fel:) In afara de micile certuri care ma fac sa renunt uneori la tot 😛 Dar a trecut un an si ceva de cand ne stim si lucrurile merg bine:)

    ps.: Bafta la examene! Si la mine incepe miercuri:D

  5. Alooooooo ced pauza ? 😦 bafta la sesiune !

    Deci eu am vorbit cu persoane pe „net” dar apoi le-am întâlnit in real life si de acolo mai departe…

  6. Bafta la examene!
    Nu sunt impotriva relatiilor pe net, dar nu cred in ele atata timp cat sunt exclusiv pe net, nu si face to face :), mi se pare aiurea. Am auzit ca multi s-au inteles extraordinar de bine pe net, iar cand au ajuns fata in fata au fost dezamagiti.

  7. Fată nush ce-ai făcut şi la cine ai pus vorbă, dar era dimineaţă multă, multă, multă zăpadă la mine în curte (bine, peste tot). Aşa că îţi închipui ce bucurie pe capul meu. Tre să-ţi fac o cinste maaaaaaaaaare 🙂

    Şi… să ai mult succes la examene. Îţi ţin pumnii 🙂

  8. Mai Hubba, eu am cunoscut pe cineva penet. Imi placeau discutiile cu el, era prea frumos. Apoi ne-am intalnit si m-am cam indragostit insa am descoperit si o serie de lucruri greu de vazut in spatele monitorului. Asta cred ca li se intampla multora. Cu un monitor, o tastatura si o oarecare distanta intre tine si celalalt lucrurile pot parea altfel decat sunt. SI cine pierde la urma? Cel de a picat in plasa. Deci nu, nu cred in relatii sau indragosteala online/virtuala.

  9. scuzati`mi sinceritatea dar tipu` asta de relatie mi se pare o pura prostie, serios. cine recurge la asa ceva eu zic ca fie n`are o viata sociala prea activa, fie a fost dezamagit/a-n ultimul hal in dragoste

  10. Bafta la examene… si un an nou bun sa ai. Cam tarziu, dar cred ca poti primi si acum urarile mele.
    Relatiile pe net? Nu-s de acord… nu au nici-un viitor si mereu se intampla ca unul din cei doi sa si-o cam fure. Cei real, e real… si basta. Pe net, putem fi cine vrem, cum vrem… nimic nu este real.

  11. bafta la examene..cat despre subiect.. mda1 m-am indragostit pe net a fost o relt arzatoare de 1 an superba nu am ce sa zic dar sa terminat..a fost frumos.. oricum nu credeam ca mi se poate intampla sa iubesc.. dupa multe luni ne-am si vazut ne-am consumat relt :D.. dar . sa dus.. au ramas amintiri

  12. a fost o persoana cu care am vb mai mult multe luni pe net si pe care mi-as fi dorit sa o intalnesc, si de care mi-a placut intr-un fel anume. dar nu ne-am intalnit niciodata.
    acum vb cu 2 fete (ma rog una e plecata din tara de cateva luni deci ptr mom nu vb cu ea). imi place de ele. as vrea sa le vad o data la fata dar… asta tine de „vom vedea”
    te poti indragosti de cineva cu care vb pe net, dar daca nu te intalnesti cu acea persoana (si deci sa continui relatia fata in fata), povestea nu poate continua. atata vreme cat se discuta pe net e pritenie si flirt, sa te indragostesti poate deveni tortura (pt ca nu o poti atinge nu este in fata ta sa o simti). relatiile de la distanta dupa mine nu prea merg, e greu sa le faci sa mearga.

  13. Nope, niciodata nu m-am indragostit de cineva pe net..Dap, it helped a lot 😀 pentru ca nu am mereu timp sa ma intalnesc cu persoanele cu care as vrea, dar nu ma doare mana sa deschid o fereastra de mess si sa aloc 5 minute pentru o simpla discutie gen „esti bine? totul ok? i miss you!”…In afara de asta, am momente de timiditate ( rare ce-i drept), cand nu pot sa ma uit in ochii unui baiat care imi place si sa vorbesc cu el anumite chesti…pe net merge mai usor…
    Dar nu prea sunt de acord cu relatziile virtuale, ca sa zic asa. Sunt Toma Necredinciosul: pana nu ating, nu cred! Ma satur de atatea smiley’uri si prefer un zambet in realitate, care face cat 10 nopti pierdute aiurea in fatza monitorului! 😀

  14. ‘Ma satur de atatea smiley’uri si prefer un zambet in realitate, care face cat 10 nopti pierdute aiurea in fatza monitorului!’ fraza asta spune totul. Frumos zis.

  15. Eu mi-am intalnit actualul prietenul pe net. si suntem impreuna de 3 ani 🙂
    Am vorbit lets say about 1 year in fiecare zi ( daca nu pe messenger, la telefon, prin sms-uri etc ). Sa nu crezi ca eram necoapta, ca nu mai avusesem relatii in adevaratul sens al cuvantului, ca nu suferisem etc.
    Nu am prins instant incredere, nu m-am destainut caci nu credeam in prietenii, relatii si chestii de genul asta pe net. Cu timpul, am cedat.. 🙂 Initial mi-a fost un extraordinat de bun prieten care m-a ajutat sa trec peste fooooarte multe si apoi am realizat ca-i mai mult siiiii.. ne-am intalnit, a mers totul perfect, am avut parte de-o relatie la distanta timp de aproape 1 an ( ne vedeam cateva zile la 2 3 saptamani, in vacante etc. ) iar de 2 ani si cateva luni stam impreuna.
    Acum cred in relatii pe net si asta pentru ca mi s-a intamplat si nu, nu-i judec si nici nu ma pot contrazice cu cei ce nu cred!
    Bafta la examene and nooo stress!! 🙂

Lasă un răspuns

