Uof!

Nu vi s-a intamplat uneori sa va fi dorit sa nu va fi facut blogul public? Pentru ca, pe langa avantajul de a te ‘arata’ prietenilor si intr-un alt mod, intervine dezavantajul de a fi inteles gresit sau de a fi judecat sau de a nu putea spune anumitor lucruri pe nume.

Oamenii barfesc, oamenii judeca. Mereu o vor face. Atata timp cat voi scrie, imi voi asuma mereu responsabilitatea.

I-am citit unei prietene postul « Nu sunt eu. ». Penultima fraza mi-a catalogat-o, asa cum si este, drept penibila. Era insa incercarea de a transpune realitatea insa imbinand-o cu ceva fictiune, asa cum bine ii sade unui pseudo-scriitor. Lucruri duse insa la extrem din dorinta de a scrie intr-o maniera usor diferita. Nu de a ataca, de a varsa frustrari.

Am incercat sa dreg busuiocul.

P.S.: Ce planeta e in retrograd perioada asta de scot perle care ma pun intr-o lumina nefavorabila ?

