Ce isi doresc barbatii?

Nu sunt nici pe departe o experta cand vine vorba de persoanele de sex masculin, astfel incat articolul de mai jos se bazeaza pe clisee, presupuneri si poate putin pe ceea ce am invatat din relatiile cu anumiti buni prieteni (care au venit la mine plangandu-se de toanele iubitelor lor).

Indiferent daca 5% dintre ei sustin sus si tare ca lor nu le pasa cum arata femeia de langa ei, toti saliveaza la vazul unor sani frumosi, unor fese ferme, unor picioare bine definite, unor bucle blonde, unor ochi migdalati.

Cu siguranta, barbatilor nu le plac femeile proaste, insa clar nu refuza o partida de sex cu una. As putea, poate, sa pun intrebarea „Barbatii se simt intimidati de femeile mai inteligente decat ei? Sau care castiga mai mult decat ei?” Probabil depinde de barbat, insa banuiesc ca deja stiu raspunsul.

Apoi, cu siguranta ei isi doresc fete haioase sau macar cu un zambet placut si cu o mare disponibilitate de a…

Bang, aici s-a oprit articolul meu acum cateva saptamani. Si nu, nu vreau sa continui in aceeasi maniera ca la « Ce isi doresc femeile ».

Cunosc o tipa tare simpatica si dragutza, stiu ca imi si citeste blogul; mi-a trimis pe mail un « Ce nu le place barbatilor » si, in afara de  acel „Uram fetele pisaloage, sacaitoare, s.a.” am mai invatat si eu una-alta:

[ Voi, baieti, ce cautati/ apreciati la o tipa si ce va pune pe fuga? ]

« O fata trebuie sa fie feminina; cand vorbeste urat, o femeie pierde din respectul pe care l-ar fi putut altfel castiga. »

« Nu-mi plac tipele care nu au grija de cum se imbraca… frumusetea unei femei consta si in cum poarta si asorteaza hainele de pe ea; si chiar daca nu credeti, baietii apreciaza cand o tipa se imbraca cu gust. »

« Nu-mi plac tipele care joaca pe mai multe fronturi (care inseala); daca esti intr-o relatie atunci respecta-ti partenerul. »

« Mie nu imi place cand o tipa nu stie sa manance frumos si delicat, imi vine sa fug cand vad asta. »

« Ce ma deranjeaza pe mine este ca dupa ce ajunge sa te cunoasca si iti cunoaste slabiciunile si stie ca te
enerveaza un anumit lucru, atunci ea se foloseste de acea situatie ca sa te supere de fiecare data cand are chef. »

« Urasc sa vad fete fumind pe strada; hai la o terasa, poate si acasa, dar pe strada nu le consider deloc feminine. »

« Fetele care se ametesc zdravan la petreceri doar sa arate cat de tari sunt ele si ca pot fi ca baietii; nu-mi
place asta, si mai mult decad in ochii baietilor decat sa obtina aprecieri sau mai stiu eu ce .»

« Nu-mi plac tipele care nu au grija de trupul si de aspectul lor… o tipa ingrijita, chiar daca e mai putin
frumoasa, va fi tot timpul respectata. »

« Sa nu mai barfeasca, cel putin sa se abtina cand suntem si noi alaturi de ele. »

« Pentru mine conteaza sa stie sa se comporte atunci cand iesim cu prietenii sau chiar si cu rudele, oriunde in
societate; degeaba e ea frumoasa, daca ma face de rusine atunci cand o scot in oras. »

« Chiar daca avem, sa spunem, o relatie de 3 ani, lucrurile care tin de de intimitatea ei prefer sa nu le faca in prezenta
mea (de exemplu, epilatul). »

« Nu stiu cum faceti voi dar intotdeauna noi ajungem sa fim vinovati indiferent de situatie. »

« Cand are o perioada dificila si incerc sa vorbesc cu ea…. imi raspunde urat. O fata ar trebui sa stie sa se comporte. Oricine are probleme, dar cand vine vorba de partener, ar trebui sa ii raspunzi frumos. Pierzi mult teren si este in dezavantajul tau. Odata si odata, el o sa se sature si o sa te paraseasca. »

Un articol interesant gasiti si aici.

26 de gânduri despre “Ce isi doresc barbatii?

  1. La partea cu aspectul fizic, ideea preconceputa nu e doar idee preconceputa… Si eu am observat. Mai sunt, nu zic nu… dar e faza: „Imi place mult personalitatea ta, dar mi-ar fi rusine sa ies pe strada cu cine si cele 20 de kg in plus ale tale.” Sau cu cine stie ce defecte.
    Faze care totusi se intampla in viata reala.
    Multi zic ca nu conteaza aspectul fizic… dar chiar daca ei singuri accepta, se gandesc si la faptul ca prietenii lor ar rade de ei si chestii de genul.

    Ceea ce enumeri pe urma, intr-adevar, din cate cunosc si eu… chiar asa gandesc majoritatea… si chiar astea sunt opinii indreptatite. 😀

  2. Hei! E simplu! Barbatii sunt copii mari si nu doresc decat sa fie fun. Acum, fiecare intelege ce poate si ce-l duce capul prin asta, dar – crede-ma – daca nu e funny, dai bir cu fugitii!
    Mai e ceva ce tine de orgoliu (ex: Am pus mana pe cea mai tare tipa!), dar se duce repede daca nu are si alte calitati.

  3. Hmmm stii bine ca sunt de acord cu punctele astea mirifice…insa dupa patzeniile mele ulimele 2 ma desumfla:)) adica sa fim serioase orice persoana fie ea femeie, fie barbat avem un moment cand simtim ca trebuie sa fim lasati in pace…iar cand cel de langa noi nu intelege asta si exagereaza si mai tare e normal sa te scoata din sarite… simtindu-ma si fiindu-mi adresat ultimul punct… sustin tare si fara pic de rusine ca nu am vorbit niciodata urat cu cel de langa mine. Daca nu ii vorbesc asa dragastos ca de obicei asta nu inseamna ca ii vorbesc urat…pur si simplu sunt suparata e ceva normal sa ma comport asa…daca barbatul din fire este mai copilaros…si dupa o cearta in care te face sa te simti vinovata (penultimul punct), in care el iti reproseaza n tampenii, incheie discutia cu dragalasenii si pupici, o femeie cred si vreau sa cred ca e mai matura si nu trece cu vederea discutia avuta, nu din orgoliu sau prostie…ci faptul ca luam mai in serios o relatie…nu gata zicem ce ne deranjeaza si trecem iar la gugiureli…ceva de genu da-te draga mea din fata televizorului… dupa care el continua sa se uite la meci. Barbati barbati…8-| :)):))
    te pup dragutza:*:*

  4. 🙂 Fain post… Some things are true…some of them are bullshit! 😀
    dar este bine scris si …documentat articolul !:))
    Mno….din toate… ultimele 2 sunt si adevarate si se si intampla in viata reala, de zi cu zi.
    Restul sunt praf in ochi si clisee la un moment dat. Deci, pentru acei indivizi …daca citesc, va doresc un mare Penis Cpativus! :):D
    Hai, ai grija de tine:P si nu uita, eu te plac si asa … 🙂

  5. Pai, multumesc pentru ce zici frumos, si da, imi pare rau, dar multi au fost scosi din blogroll pentru ca nu am timp sa-i citesc. Eu daca tin oamenii acolo, vreau sa ii si citesc si zau ca nu pot citi zilnic 50 de oameni.

  6. de-ar fi toate adevarate de sur, ar fi bine.. sunt de acord cu cele scrise.. dar nici tipii nu-s „sfintisori”.. si da, ne uitam dupa femei pe strada, asa cum se uita s tipele dupa barbati.. e legal.. eu am o mica regula..
    intre 0 – 3 secunde = privit
    intre 3 – 5 secunde = privit insistent
    peste 5 secunde = deja te holbezi
    va las pe voi sa judecati ce inseamna astea.. dar mai zic ceva..
    e simpla regula, o stiti toti, si eu o recunosc drept adevarata..
    barbatii vor doamna in societate, femeie in casa si curva in pat – si va rog sa nu divagati prea mult pe asta, pentru ca insemnatatea e foarte clara..
    sunt convisn ca orice femeie – dk depune efort si iubeste pe „prostul” ei, ii poate oferi astea.. dar ce e corect e corect. trebuie sa fie si el pe masura ei, sa o trateze cu aceeasi moneda.. si atunci vor fi toate bune..
    pana atunci, o sa scoatem replici elocvente, dam vina unii pe altii si visam la ceea ce nu putem – sau nu vrem – avea..
    dar retineti.. oricat de sexy te vezi goala in fata oglinzii, oricati bani ai avea din „afaceri”, oricate masini ai avea, sau perechi de muschi abdominali.. nimeni nu e perfect.. desi superficiali suntem majoritatea..

  7. am auzit de curand pe unii cum se vb de fostele…referindu-se ca au avut pe una cu nush ce masina,pe alta cu alta masina..deci pe scurta obiecte de folosinta

  8. Neo, corect adevarat ce spui… ca sa fie ea „doamna in societate, femeie in casa si curva in pat”, trebuie si el sa fie gentleman in socientate, gospodar in casa si gigolo in pat… si amandoua categorii se gasesc cam rar. Pentru ca doua le mai facem… dar ne-am modernizat noi oamenii… nici femeile nu mai stiu sa fie gospodine, nici barbatii gospodari. 😀

  9. „Barbatii se simt intimidati de femeile mai inteligente decat ei? Sau care castiga mai mult decat ei?” Teoretic nu ar trebui. Exista femei mai inteligente decat barbatii? :)) Glumesc, diferentele astea de IQ si leaga nu ar trebui sa fie o problema, e prost compenseaza altcumva, nu are bani compenseaza altcumva… zic eu. Personal urasc fetele care „se lasa” usor, recunosc ca nu as refuza (asta e clar) dar atat, o relatie serioasa cu o astfel de persoana nu pot avea, nu stiu de ce, nu-mi inspira incredere. Si ce rost mai are viata daca primesti totul pe tava, nu? Adevarul ca si voi vreti sa pareti exagerat de inabordabile si e posibil sa pierdeti mult asa. Stii ca te iubesc, nu? Stii ca voi astepta dupa tine, nu? :))

  10. Ce caut ? nu exista o lista 🙂 știu ca trebuie sa fie feminina 🙂 trebuie sa aiba un zmabet care sa ma inebuneasca , o privire care sa ma seducă, un sarut al naibii de pasional, da trebuie sa fie frumoasa sa ma atraga dpdv fizic, trebuie sa fie amuzanta, nu am problema daca e mai smart ca mine ( mai invat si eu una alta ) deci….sa mai spun ? 🙂

  11. Pingback: Ce-o fi in capul lor?! « Baby4ever NikkiB

  12. la partea cu imbatatul nici eu nu sunt de acord (cum nu sunt nici la barbati). si cu celelelate in mare sunt de acord (dar daca nu iti place ceva ar fi bine ca si tu as te confromezi la ceea ce zici, de ex sa fii si tu ingrijit nu numai tu sa ceri asta)
    nu mai intimideaza femeile mai inteligente, nici cu mai multi bani. nu ma intimideaza femeile puternice si indraznete daca au la asta si putin tact. e una sa fii puternica/indrazneata, e alta sa fii agresiva. femeile agresive de fapt intimideaza.
    nu-mi plac femeile care cred ca te pot avea numai daca isi scutura sanii sau isi misca fundul de colo colo. nu cred ca suntem asa prosti (oricum macar unii dintre noi).
    nu-mi plac femeile ce cred ca toti suntem niste porci si niste maimute fara minte. unii mai suntem si de treaba.

  13. Da da, chestia aia cu frica lor de o femeie superioara e pe bune 🙂 am citit si eu mai multe despre asta ( fara sa vreau), hai sa va povestesc…
    Se numeste GINOFOBIE: ” de frica barbatului de femeie, in forma ei extrema, se exprima prin cel mai mare rau pe care aceasta i-l poate face barbatului: sa-i ia barbatia, sa-l scoata din ceea ce il defineste, sa-i fure identitatea.Frica de castrare a nascut reprezentari teribile ale vaginului, comparat cu un animal agresiv, gata oricand de a devora.Vaginul este plin de serpi la indienii din nordul Americii, dar si la hindusi.” Ma rog, ceva de genul scria Aurora Liiceanu referitor la asta…cu toate ca povestile astea sunt cam exgerate, mie mi se par interesante!

  14. Nu-mi plac tipele care nu au grija de cum se imbraca… frumusetea unei femei consta si in cum poarta si asorteaza hainele de pe ea; si chiar daca nu credeti, baietii apreciaza cand o tipa se imbraca cu gust… Asta chiar ca ma face sa ma prapadesc de ras! :))

  15. OFF: TreispeZeroNoua: „Uite ce-şi doresc bărbaţii – http://twitter.com/treispezeronoua/status/8003484422” – am ras copios la link-ul pus de tine.
    ON: Degeaba ziceti voi fetele ca toti barbatii vor fete frumoase langa ei. Cunosc tipi care nu-i intereseaza cum arata partenera lor de viata si sunt impreuna de cel putin 2-3 ani.

    „Indiferent daca 5% dintre ei sustin sus si tare ca lor nu le pasa cum arata femeia de langa ei, toti saliveaza la vazul unor sani frumosi, unor fese ferme, unor picioare bine definite, unor bucle blonde, unor ochi migdalati.” – 1. Eu nu salivez spre exemplu. Poate doar ma uit asa in trecere, nici decum sa raman cu ochii atintiti si 2. Prefer brunetele. :)”

    bogdanic: „Hei! E simplu! Barbatii sunt copii mari si nu doresc decat sa fie fun. Acum, fiecare intelege ce poate si ce-l duce capul prin asta, dar – crede-ma – daca nu e funny, dai bir cu fugitii!
    Mai e ceva ce tine de orgoliu (ex: Am pus mana pe cea mai tare tipa!), dar se duce repede daca nu are si alte calitati.”

    1. Te-as putea contrazice pentru ca nu toti vor sa fie doar fun, mai vor si ceva serios.
    2. Ce te face sa crezi ca dam bir cu fugitii, daca o relatie e mai fun?
    3. Degeaba pui mana pe cea mai tare tipa, ca daca e cea mai tare nu ai bani sa o intretii :))))

  16. @Brokenwhisper:
    1. Ai zis bine. Vor „SI” ceva serios. 😉
    2. Io am vrut sa spun ca daca nu se intampla si ceva care sa te faca sa te simti bine relatia se va sfarsi chiar daca aparent ea exista.
    3. Acu’ vin io si te intreb, nu poate sa existe cea mai tare tipa care sa nu trebuiasca sa fie intretinuta? Nu poate exista cea mai tare tipa care sa aiba si cel mai tare caracter si care sa te accepte langa ea pentru ceea ce esti, nu pentru ceea ce ai? 😛

  17. @ bogdanic:
    Depinde si de tipa, dar majoritatea tipelor care sunt „hot” si etc. vor sa fie intretinute. Mai rar gasesti una asa care sa stea cu tine pt ce esti. In filme se gasesc mai mult :))

  18. eu mereu am spus că nu mi-aș dori să am vreodată o prietenă frumoasă foc. God cât de ciudat m-aș simți. Oricum din fericire asta nu are cum să se întâmple :))) una peste alta multe din cele spuse mai sus sunt doar generalități și cred că sunt valabile și la femei. Da, e normal să conteze și aspectul, faptul că au grijă de ele ( a nu se citi că trebuie să își dea cu tone e machiaj), la mine din capul locului nu vreau să fie fumătoare sau să consume alcool și cui i-ar plăcea un/o partener/ă care înșeală? cuiva cu IQ subunitar? posibil 🙂

  19. Auzi, dar din perspectiva cărei persoane ai scris dorințele astea? Că un bărbat pe care l-ai nota cu un 8-9 / 10 nu își va dori aceleași lucruri ca un bărbat de 4-5.

Lasă un răspuns

