Nu sunt eu.

[ Text in care realitatea se impleteste cu fictiunea. ]

Asa cum unele mimeaza orgasmul, eu am mimat pasiunea. Care e mult mai greu de mimat. Am facut-o aproape instinctiv. Desi se vedea cat de tare ne chinuim sa para reala. Am facut-o pentru ca voiam sa credem. Am facut-o pentru ca voiam ca eu sa cred ca sentimentele-s reale. N-au fost.

In clipa in care au devenit reale… ironic sau nu, a trebuit sa ma lupt si mai tare sa mimez pasiunea. Am mimat-o pentru mine.

Cand mimez, teoretic, sunt tot eu. Ca un actor foarte bun care-si joaca foarte prost scena.

Ma ingretoseaza propriul eu. Si pentru asta renunt la a mai mima. Oricare ar fi pretul pentru asta.

Iti musc usor buza asa cum o prostituata de lux isi trece usor unghiile pe spatele clientului in timpul actului sexual.

Desi e gestul meu, … asta nu sunt eu, honey.

20 de gânduri despre “Nu sunt eu.

  1. Fă-mă să înţeleg partea asta:
    „In clipa in care au devenit reale… ironic sau nu, a trebuit sa ma lupt si mai tare sa mimez pasiunea. Am mimat-o pentru mine.”

  2. Hai sa mimam o gaina fara picioare !

    Puck Puack ! Puack ! Puck Puack ! Puack !

    Hmm … O gaina fara picioare ?
    Corect ! De unde ti-ai dat seama ? Nu-mi vine sa cred , ai 3 puncte !

  3. @Ciuchi Ionut: Io ma-ntreb, fara suparare, cati iti inteleg tie comentariile si modul in care abordezi lucrurile :))
    @Hordy: Multi fac asta. E munca grea sa mimezi insa pasiunea pentru tine, banuiesc.
    @Dashurya: Sunt sigura ca e insa nu prea stiu exact caci io nu mimez indiferenta decat rareori.
    @Emma: In momentul in care a intervenit sentimentul, se mimeaza pasiunea pentru a te autoconvinge ca ar exista.

  4. Si eu acum intreb oarecum offtopic…. ca omu’ de rand, ca vad ca nimeni nu s-a legat de asta: tu nu ai mimat orgasmul? citez : „Asa cum UNELE mimeaza orgasmul, eu am mimat pasiunea” :D:D:D

  5. Heh nici nu-ti imaginezi scumpo . Adica uita-te in jurul tau virtual . Uita-te la comentariile astea tipice pe care le primesti la fiecare postare . Adica la Hordy spre exemplu , „Şi eu mimez pentru mine plăcerea. Mimez fericirea. Mimez un zâmbet. Şi mimez uneori că trăiesc.” Cui ii pasa ! Mai bine citesc scrisorile de dragoste ale unui handicapat fara maini trimise la iubita sa oarba . Dar in orice caz ! Sincer acum Buba , eu te intreb , fara suparare , ai mimat vreodata orgasmul ? 😀
    Ah la naiba Ionut , opreste-te ! Cum sa intrebi asa ceva pe o fata ?
    Stiu stiu ! Dar e de la nenorocitele astea de alune pe care tocmai le-am mancat .

    Hordy sper ca nu te-ai suparat . A fost doar o gluma . Totu-i o gluma , adica uitati-va in jurul vostru virtual .

  6. mimand pasiunea,te`ai mimat pe tine,asa cum ai zis si tu, mimandu`te pem tine, pe langa faptu` ca ai ramas fara pasiuni ,adica fara ceva ce tie`n mod normal iti place, te`ai si negat, deci n`ai mai trait. momentan nu stiu cum sa explic mai bine asta,da` asa inteleg eu`n creierasu` meu, pe scurt , te`ai incapatanat in a face acele „chestii” ca un robot pt a avea falsa impresie ca totu`i roz, sau nu ?! asa pricepui eu 😀

  7. Este absurd ceea ce susţii. Ai mimat pasiunea ca să te convingi că sentimentele erau reale, deşi nu erau. Iar, când au apărut sentimentele, ai mimat din nou pasiunea pentru a te convinge că există? Singura întrebare logică pe care mi-o pot pune este următoarea: ce fel de sentimente apăruseră? Că de îndrăgosteală nu poate fi vorba, ea apare la pachet cu pasiunea din câte ştiu eu 😛

  8. Eu nu-s buna la jocurile de mima. Si Bubbis, nu te mai ingretosa de tine, caci nu e cazul. Lasa-i sa fie scarbiti de propriul eu pe aceia care si-au facut un crez din a mima totul (viata, interes, iubire, prietenie, tristete). Tu esti prea plina de suflet si de minte si nu ai nevoie sa umpli un gol cu minciuni si prefacatorii. In schimb ei au nevoie de asta.

Lasă un răspuns

