Leapsa from Rae. Leapsa from Dianne.

Am dat de o mare belea acu’ vreo… sa fie o luna, doua? Rae s-a decis sa ma puna intr-o mare incurcatura pasandu-mi, citez, „una bucata lepsuta, care trebuie sa cuprinda cateva intamplari hazlii care s-au petrecut pe timpul misto-ului anotimp.”, anotimp care vrea el sa fie iarna… Si cum imediat vine primavara si io nu am scapat de datoria asta, ma supun si execut. Si daca tot suntem aici, fac si leapsa de la Dianne pe care am primit-o… acum vreun secol, cred.

Leapsa from Dianne.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa dorm. As plati ca sa fiu lasata sa dorm. Clar!

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

As renunta la facultate. As incepe sa traiesc. Cu adevarat, nu ca pana acum.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Dooh, evident ca nu.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar?

Nu as vrea sa se scrie despre mine, as vrea sa se scrie ceva semnat de mine, if you know what I mean. Ok, bine, sa fie „O scorpie de succes. Succes in cariera. Succes in familie.”. Dar ma pot multumi si cu „EA este scorpia sotia lui Penn Badgley”, zau ca ma multumesc. 🙂

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

Nu vreau sa spuna. Privirea lor ar face-o in locul lor.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

„Aici eu mă odihnesc / Pop Marie mă numesc / Câte zile am avut / Multă tiară am ţesut.”

„If I lay here If I just lay here Would you lie with me and just forget the world?”

Da, a plouat cu mine.

[ Explicatia ’extrageti-o’ de aici:

„Uitat intre infinit si minus infinit

Astept un zero.

Pe langa mine trec

Doar numere pare,

Cu sot.

Numai eu,

Un numar impar,

Obisnuit,

Sunt gelos si singur.

Da! Astept un zero

Cu care sa ma inmultesc

Si sa dispar.

Poate va ploua cu mine. „

(„Ruga catre ingeri” – Cristian Deaconeasa) ]

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

„Doctorita de schiopi”.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

As juca la loto. ( Chestia asta ma face sa realizez ca partea financiara are o importanta mare pentru mine.  Nu in sensul ca-s o pitzi materialista ce-si doreste parfumuri from Cacharel si hainutze from S(h)tefanel, dar is oricum o jalnica din punctul asta de vedere. ) Ca sa dregem din galusca: m-as indragosti (de Penn Badgley, evident 🙂 ).

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

’Bai, deci mama a fost cea mai tare femeie in viata.’

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

  • Ce numere au iesit la loto in 17 ianuarie 2010?
  • Am iubit si-am fost iubita?
  • Mi-am educat bine copiii?
  • A meritat?

Neeext!

Leapsa from Rae.

Nu stiu cum sa va explic, dar…pe langa faptul ca amintirile copilariei mele sunt putintel cam indepartate si mi-e greu sa-mi amintesc ceva sau pe langa faptul ca n-am talent la povestit (nu, n-am, sunt catastrofala!), io cand eram mai micutza eram un copil tare cuminte. Atat de cuminte incat (da, acum urmeaza sa va zic un secret de care nu-s deloc mandra si cu care ma rusinez mereu) nici macar sa merg pe bicicleta n-am invatat de teama sa nu-mi fac vanatai. Am incercat de cateva ori, dar nu se prinde de mine, e cam ca si gatitul, deci NU. Nu insistati. (Daca inca mai radeti de mine, hoooo!)

Revenind…intamplari hazlii…in primul rand vreau sa zic ca ii voi uri toata viata mea pe cativa colegi de liceu pentru ca vreo doi ani la rand am fost victima lor la bulgareala. Bai, ma luau pe sus si ma duceau cu forta si m-aruncau in zapada. Aaaah, ce-am urat clipele alea. Io-s oarecum genu’ printesica la faze dintr-astea, adica nu ma lua-n brate, nu ma murdari, nu ma zgaria pe creieri ca disper. Pentru mine nu era deloc funny, insa astea-au fost intamplari hazlii pentru altii.

In al doilea rand, tot din gama „Io chinuita de restu’ populatiei” fac parte intamplari dintr-astea: bulgareli, frecat cu zapada, chinuit, stresat, pus piedici, aruncat in zapada de catre copchiii de la min’ de pe strada. Ideea e ca nici aici nu vad nimic hazliu, z mor io, da’ cic-ar trebui sa le consider.

Rae, io am incercat sa fac leapsa asta, da’ nu se prinde de mine, zau. Am ceva amintiri hazlii (cred) gen m-am dat cu sania intr-un sant de mi-am intepenit gatlejul de lebada ratusca-cea-urata sau gen prostioare adolescentine (si hazlii) la chefuri iernatice da’ hai sa nu intrati cu bocancii in intimitatea mea. 🙂

LE: Uitasem sa pasez leapsa (cea de la Dianne). Merge la Tipa de la De Fete, la Blonda de la Semafor si la Jasmin.

Pam-pam!

18 gânduri despre “Leapsa from Rae. Leapsa from Dianne.

  1. prima excursie cu clasa intr`a 5 , undeva la munte .
    profu` catre mine :- Alexandraa, hai repede, uite ce vizuina mareee…de vulpe !!!
    eu, naiva, copilutu` : Undeeeeeee, unde ?!
    si pana sa vad eu nu stiu ce vizuina, m`am trezit cu cracii`n sus si cu capu`n zapada.
    tin minte ca am deschis ochii , acolo jos, si am avzut numai alb. m`am panicat,nu realizam unde sunt,dar nu la mult timp dupa asta m`a ridicat profu` (acum ma gandesc ce fulgusor de nea eram,daca tipu` m`a „resuscitat” in 2 timpi si 2 miscari..haha) si`am vazut nu pe dracu`, nici pe tac`so, ci vulpea…aia imaginara, precum si hohotele de ras din jurul meu =))

  2. Stiu ca e faina, e de pe vremea cand era frate-meu in liceu, fu publicata intr-o revista dintr-asta a liceului. Nu, nu e poezia lu’ frate-meu:)) E poezia in care m-am regsit, cred:D
    Si nu ti-am dat leapsa pentru ca…aveam impresia ca Dianne ti-o pasese si tie atunci, dar de fapt o pasase doar Emmei si lui Vio, daca nu ma insel:-s

  3. Deci vad ca ai ceva cu domnul Penn Badgley 🙂

    Nu ai invatat sa mergi pe bicicleta?! Eu da, si acum am niste picioare catastrofale :D. Adica, stii…nu inveti un copil care nu e in stare sa mearga 20m, pe picioarele sale, fara sa cada, sa mearga pe bicicleta :))

  4. Pingback: Leapşa din viitor « The eternal questions of a blonde mind

  5. Pingback: Leapsa de la Amimu… « Baby4ever NikkiB

  6. Ma mai gandesc… am o leapsa alta care apare maine si poimaine trebuie sa bag ala care m-ai starnit cu articolul cu sex ca barbatii (care e in draft de fapt de 3 zile).
    :))
    Si eu nu o sa ma apuc ca tine sa postez 100 de articole pe zi. 😀

  7. Hahah, pai stiu ca daca le postez pe toate intr-o zi nu sta nimeni s ale citeasca din scoarta-n scoarta dar asta e. Nu e pierderea mea[ce modesta am fost:))].

  8. Pingback: Altă leapşă curioasă « Vise măreţe

Lasă un răspuns

