Cand iti dai seama ca…?

… ai dezordine in camera? Cand iti gasesti maieutzul in sertarul de la birou. 🙂

….nu iti poti strange cursurile ce zac imprastiate pe 3/4 din covor? Cand te simti atat de rau incat plangi ca bleaga de cat de rau iti e.

18 gânduri despre “Cand iti dai seama ca…?

  1. Hubbis… semeni cu maica-ta asa imprastiata… ca bunica-ta e organizata. Ia intrab-o tu pe Croco ce am certat-o la munte ca-si arunca lucrurile pe te miri unde si nu erau puse la dunga! 😀
    Te rog sa iei atitudine… ca tot ai zis ca te-au crescut bunicii! 😛

  2. Bunica Ada, bunica Ada, e prima oara-n viata mea cand mi-am bagat maieutzul in sertarul de birou…dar a terizat pur si simplu:”>
    Si sunt relativ ordonata uneori dar trebuia sa seman si cu mama la ceva.
    Nu fac ordine, mi-e rau rau 😦

  3. Nu stiu ce aveti oamenilor…
    pai in sesiune la mine e cel mai curatenie. :)) Ca apuc sa stau acasa.

    Si vorba aia, te apuci sa inveti, iti amintesti ca ai de facut curatenie, de strans haine, de spalat vase… numai sa nu inveti. =))

  4. Uh, va schimbati/dezbracati?! Imi cer scuze ca nu am batut la usa.
    Sper sa te intremezi cat mai repede, Hubba Bubba. Uite, ti-am adus niste portocale. 🙂

Lasă un răspuns

