Uf!

Sunt copil gripat. 😦 Ma doare capsorul si ma doare gatuletzul si-mi tremura sunculitele de pe mine si tusesc si ard putin. Insa nu de nerabdare sa-mi vina piticooot cu Coldrex.

Aseara, din cauza lu’ Emmisuc mi-am amintit de soare, mare, nisip fin si mi se facu dor. As da griputza asta un’-doi pe o zi la mare, la bronzat.

Uuuf!

9 gânduri despre “Uf!

  1. Am avut o colega in liceu care dupa o gripa a slabit 10kg. Dar ii fusese foarte rau, statuse si in spital 2 zile.

    Si in general, am observat ca multa lume da la gripa 2-3 kg jos, ca nu mananca, de la medicamente, etc.

    Eu, puii mei, pot sa crap de rau, sa nu mananc zile in sir si nu slabesc un gram… ca nici eu nu m-as supara. =))

Lasă un răspuns

