Oropsita de soarta c-un metabolism uracios. Si c-o lene infinita.

Trezit dimineata. Fatza somnoroasa. Pus apa la incalzit. Iesit de la baie. Luat apa de la incalzit. Facut un 3 in 1. Pozitionat in fata calculatorului. Citit una alta. Frecat menta. Band un mirific si delicios 3 in 1.

Toate clipele astea mi s-au risipit in momentul in care am decis sa renunt la nesanatosul 3 in 1. M-am dat pe cafea. Care e amara, desi are 4 lingurite (!) de zahar. Si are alt gust. Si daca pun laptic in minunata mea cafea rezultatul nu va fi acelasi cu mult ravnitul meu 3 in 1. Dimineata mea a fost compromisa. Viata mea e mai mizerabila acum. Eu sunt mai nefericita acum. Credeam ca ma pot lasa de 3 in 1. Asa cum unii se lasa de fumat. De abia acum inteleg cat de greu e sa te lasi de ceva de care esti dependenta. Sau care iti infrumuseteaza ziua.

Setea-mi e potolita doar de bauturi acidulate. Sau macar de bauturi colorate. Daca am apa plata-n casa, o sa beau maxim 250 ml/zi. O sa mor de sete cu apa plata cu lamaie cu tot.

Trebuie sa renunt la 3 in 1.

Trebuie sa renunt la cantitatile exagerate de zahar.

Trebuie sa renunt la sucuri acidulate.

Trebuie sa renunt la putinele lucruri care-mi infrumusetau ziua.

Stiu, stiu, sunt nesanatoase, nu-mi fac bine, ingrasa.

Stiu, stiu, trebuie sa tinem diete sa fim slabutze si dragutze.

Stiu, stiu, trebuie sa facem miscare sa tinem grasimea la distanta.

Dar de ce trebuie sa renunt la lucrurile care ma fac fericita ? De ce trebuie sa-mi torturez papilele gustative ?

Daca tot vine sfarsitul lumii in 2012 (lucru pe care nu-l cred nici in ruptul capului, dar Dumnezeu sa ma ierte !, nu m-ar deranja nici cat negru sub unghie) … paaaaaaai… cred ca m-as putea rasfata azi cu o pizza. Am primit aprobare de la minister.

Pam-Pam !

18 gânduri despre “Oropsita de soarta c-un metabolism uracios. Si c-o lene infinita.

  1. 😀 Nici eu nu prea le am cu apa. Dacă am sucuri în casă, mi-e sete non stop, dacă nu am, brusc nu mai îmi e sete 😆
    Am încercat să mai reduc pâinea, am văzut că se poate, am lăsat-o de tot.
    Zahărul l-am scăzut din ceaiuri, prăjiturele de casă, la cafea deloc, m-am obişnuit să o beau simplă, fără lapte măcar.
    Dar, nu pot, efectiv NU POT, să renunţ la dulciuri. Maică-mea râde de mine de se prăpădeşte: zice că degeaba mă prostesc să mănânc fără pâine dacă pe altă parte mănânc dulciuri en-gros. Dar mă amăgesc la gândul că s-or compensa una pe alta 😉

  2. Da…te inteleg perfect. Nici eu nu vreau sa renunt la Cola, sau cafea, sau fumat, sau la dulciuri, sau la cartofii de la Mc. Apa plata n-o suport nici eu, e atat de…plata. 😀

  3. Dieta nu e buna la nimic. Ma rog, un stil de mancare sanatos, poti din cand in cand sa te dedai la din toate (la unele mai rar).

    Dietele sunt prostii. Adevarata „dieta” si cel mai bun mod de a slabi, scapa de celulita, etc. e MULT SPORT.

    Pentru ca dieta nu slabeste. Organismul slabeste doar la inceput. pe urma se obisnuieste cu cat ii dai prin dieta. Si apoi si daca mananci un covrig in plus, se pune.

  4. Nu inteleg de ce te chinui,draga Hubbis! Da-o naibilui de dieta,ca si slabuta daca ai fii,tot degeaba!Zic slabuta,ca draguta deja esti :*

  5. Eu tin diete de cand ma stiu. Am facut si sport, mi-am mancat copilaria. Nu am nici azi 90=60-90:)) Asa ca nu te stradui, exista lucruri mai importante in viata:-j

  6. na ,reclama.. tipa declara ca e romanca, si ii sta in gene sa manance. that’s a huge bitch !.. la ce nivel vreti voi..

  7. Cât mă poţi enerva, Hubbis! Ţi-am mai spus că nu eşti grasă şi ţi-am mai spus că nu trebuie să ţii diete ca să ai un corp mişto.
    Dacă nu îţi place să alergi, poţi dansa zilnic, face aerobic (20 minute pe zi) sau sări coarda (atât cât poţi). În loc să începi dimineaţa în faţa calculatorului, începe-o cu muzica dată tare şi cu un filmuleţ cu dans aerobic pe youtube, pe care să-l execuţi întocmai.
    Cât despre apa plată, pot spune că nici eu n-o suportam până acum 2-3 ani (trăiam doar cu sucuri :-s). Mi-am educat organismul s-o suporte şi în scurt timp n-am mai putut fără ea. Nici n-ai idee cât de uşor se obişnuieşte organismul cu un nou regim, mai ales dacă este unul sănătos (câteva zile). Eu nu mai suport acum gustul sucurilor şi nici nu înţeleg cum puteau să-mi placă atât de mult în trecut… Sunt groaznice!

    Aşa că problema ta se poate soluţiona uşor cu puţină voinţă şi fără mari sacrificii. Poţi mânca şi pizza şi alte tâmpenii uneori, cu condiţia să îţi mişti butt-ul de pe scaun!

  8. Ce problema aveti cu apa?
    Ca sucul nicdecum nu tine de sete. Sau ceva dulce. 😐

    Adica, pe bune, eu daca nu veau 2 pahare de apa, nu simt ca imi trece setea…

    I’m weird?

  9. @DianaEmma Nu eşti weird, bănuiesc că e o chestie de obişnuinţă 🙂 Abia după ce am trecut serios pe apă plată am văzut diferenţa 😀

  10. Nu cred.
    Si eu am avut perioada in care bagam sucuri dulci si carbogazoase in mine ca idioata. Dar nu imi tineau de sete. Tot trebuia sa beau apa.

    Si acuma mai beau la 3-4 zile, plus sucuri naturale si cupe/ciobe zilnic, si ceai si cafea… si cu toate astea pana nu beau apa nu simt ca imi trece setea…

Lasă un răspuns

