No, ne maritam?

LE: Am visat un mare nimicutz. Sunt o prafa! Mai am o sansa: sa cad azi pe gheata. 🙂

Boboteaza. 6 ianuarie. Traditii si obiceiuri de Boboteaza? In afara de aia cu „Nu se spala rufe timp de x zile dupa Boboteaza.” care, sa ma ierte Dumnezeu, mi se pare… sa ma ierte Dumnezeu!, asaaaaa, pe min’ nu ma intereseaza decat alea cu „Fetele fura sau cer busuioc din manunchiul preotului, pe care-l vor pune sub perna si legat pe degetul inelar cu un fir rosu de matase pentru a-si visa ursitul. […] De asemenea, fetele care cad pe gheata in ziua de Boboteaza se vor marita in acel an.” (Sa-mi puna maine cineva o piedica, zic!)

Busuioc am, cerut, nu furat, da’ n-am fir rosu de matase. Si asta-i o problema. Si o alta problema e ca nu prea stiam io pe ce deget tre’ sa pun firul rosu de bambus matase, da’ ma lamuri Croco, ducatoarea-de-lipsa-de-busuioc.

De ce ma intereseaza rahaturile obiceiurile astea? Pai pen’ca NU vreau sa ma marit (am 20 de ani!), da’ parca m-as marita :)) .

„Se spune ca fetele-si viseaza in noaptea de Boboteaza ursitul.” (Sa ma lamureasca cineva, noaptea de 5 spre 6 sau 6 spre 7?) Pai cum „Se spune…”, mamica, vreau fapte concrete. O visat una din voi asa ceva? Visati la noapte bebetusi si chuck norrisi? Sa-mi ziceti si mie!

Acestea fiind zise, sa nu ma sunati noaptea ca-mi visez ursitul iar maine va anunt ca „Ma mariiiiiiiiiit!”.

Uf!

18 gânduri despre “No, ne maritam?

  1. ma bine dai un anunt, are efect mai rapid.. :)) plus ca, vb aia, nu exista inregistrare in pagini aurii pentru „ala din visu’ meu”..

  2. Auzi ca pe langa asta, tre’ sa dormi pe partea stanga si cu capul spre rasarit. :))Sunt curioasa si eu ce visez la noaptea. N-am dorinte speciale, dar stiu pe cine NU vreau sa visez. :))

  3. pai am stabilit ca te măriți peste 2 ani ! Ahh bine peste 1 an juma, în august, rezervare la resturant, biserica ai făcut ? dar pe ursit l-ai visat ?

  4. scuze ca n-am raspuns ieri, dar o sa stiti anu viitor daca pana atunci nu va maritati deja 🙂
    trebuie sa ti post negru toata ziua, adica nimic mancare, nimic baut, nimic mestecat, nici cafea, nici guma
    seara se face o placita- palanetz se spune in zona mea (e asemanatoare cu painea arabeasca in sensul ca-i nedospita)din apa+faina+ si multa sare (tb sa fie sarata), apoi se coace pe plita. Se rupe placinta in doua bucati, jumatate o mananci dar nu bei apa deloc, sa-ti fie sete cand te pui in pat sa dormi, si jumatate se pune sub perna impreuna cu busuiocul. Si o sa visezi ca ursitul iti da un pahar cu apa, sau te trece peste o apa in brate, sau doar pe el. Daca te trezesti si n-ai visat inca, mananci si jumatatea cealalta si adormi iarasi. mama mea a tinut si a visat, dar mai cunosc si alte persoane care au facut acest ritual si au visat. eu n-am tinut niciodata, desi ar trebui 🙂 dar dc a fi sa ma marit vreodata m-oi marita si at oi vedea cu cine.
    Ati visat ceva cele care v-ati pus doar busuiocul sub perna?

  5. faza tare e ca logodnica mea si-a pus sub perna.. si m-a visat pe mine.. acu, nush dk e efectul busuiocului sau al meu.. :))

  6. eu zic prosob 🙂 si il oftic mereu pe fishuc, dar macar am o scuza: vine din limba rusa, e un tic 😆

    Stiai asta:

    -vreau 3 kg de cartofi
    -de cat?
    -decat 3 kg 😆

  7. Eu nu stiu ce culoare tre` sa aiba firul ala si la ce deget tre` sa-l legi… nu cred in asta … dar mama mi-a zis ca ea l-a visat pe tata.Era intr-un tren si avea o palarie pe cap.Coincidenta sau nu… tata lucreaza la CFR 😀

Lasă un răspuns

