Ta-na-na-na!

Am ajuns la infimul numar de 3000 de comentarii si, dupa cum voi NU stiati, am hotarat de ceva vreme sa ii trimit respectivului/ respectivei o, evident, carte postalaaaa.

Cine trebuie sa imi dea un mail cu numele si adresa? Vedeti si vooooooi:

[Multumesc pentru ca sunteti niste palavragii far’ de pereche la articolasele mele sensibiloase si siropoaseee.]

6 gânduri despre “Ta-na-na-na!

  1. Eu facui boacana? Tocmai eu? :))

    Sa trebuiasca sa ma desconspir? :))

    Preferam cartea postala primita face-to-face dar poate rezolvam noi doua. 😛

Lasă un răspuns

