Iubi! Iubi!

Mnoh, va zic inca de pe acu’ ca in niciun caz nu ma gandesc ca iubi (vai, cat urasc cuvantul asta!) tre’ sa-mi cumpere parfumuri de la Givenchy sau Calvin Klein, nici posetute si pantofiori de la Jimmy Choo sau Fendi si culmea, nici lenjerie intima de la Sarrieri.

Si va mai zic ca stiu ca un partener de viata, fie el de scurta sau lunga intrebuintare (adicatelea 26 de zile sau 26 de ani) e omul care te face sa te simti iubita, protejata, mandra, fericita s.a.

Insa io am pasaricile stolul meu si am nevoie de un el cand:

–         mi-e lene sa ies din casa si am uitat ca astazi e scadenta facturii la mobil ; un iubit mi-ar fi de un mare folos prin simpla si pura miscare a funduletzului lui bombat la orice reprezentanta/partener Cosmote sa-mi achite factura (pe banii mei, ho, nu pe-ai lui !) ;

–         nu am apucat sa platesc factura de gaz si, repet, mi-e lene sa ies din casa, prin nameti si vant si catastrofe naturale, insa, fiind foarte posibil sa raman fara caldurica pentru pasarica gaz, mi-ar fi extrem de util ca iubi (am zis ca urasc cuvantul asta?) sa-si miste cracusorii aia frumosi sa-mi plateasca factura (pe banii mei, ho, nu pe-ai lui !) ;

–         am exagerat cu-cumparaturile si plasele-s cam multe si-s cam grele si un iubi mi-ar fi de mare folos sa-mi care plasutzele plasoaiele macar pana la taxi, daca nu chiar pana in dulap ;

–         tre’ sa impodobesc/despodobesc bradutzul si mi-e lene si am nervi nervosi si nu am chef de bradul ala care, culmea, pentru prima oara in viata, mi se pare afurisit ;

–         mi-e lene sa invat, mi-e lene sa citesc, mi-e lene sa slabesc, mi-e lene sa orice si-am nevoie de un sut in dos ;

–         s.a.

Pentru toate astea, promit sa nu-l trimit niciodata sa-mi cumpere tampoane.

NU am nevoie de un el sa :

–         imi murdareasca chiuveta din baie;

–         imi murdareasca aragazul ;

–         imi imputa casa a miros de fum de tigara ;

–         imi pateze fetele de masa cu vin rosu ;

–         imi faca dezordine in clipa imediat urmatoare celei in care am terminat eu de facut curat ;

–         ma streseze sa nu mai beau sucuri acidulate;

–         ma streseze ca-s grasa;

–         s.a.

Pentru toate astea, am deja un… frate.

29 de gânduri despre “Iubi! Iubi!

  1. Tu nu ai prins faza, imi pare rau.

    Ideea e ca daca tine cineva la tine, e logic ca va face tot ce enumeri acolo cu mare drag.
    Sa aiba fund bombat si craci frumosi e mai greu. 😀

  2. Uite ca si fratele meu tine la mine dar nu mi-ar da o mana de ajutor cu bradul ala:))
    Si mnoh…n-am zis ca daca-l pot iubi dar n-are fund bombat o sa ma prefac sa n-am sentimente pentru el. Dar…nu pot fi ipocrita sa spun ca prefer un barbat cu fund plat:))
    Crezi ca nu stiu ca e greu sa aiba craci frumosi cand io, ca fata, NU am?:P

  3. In primul rand urasc cuvantul „iubi”:))
    In al doilea rand…’iubi’ pe care-i intalnesc nu s-ar duce sa-mi plateasca facturile si nici n-ar avea cur bombat:)):))

  4. Si eu urasc cuvantul iubi. Sau orice fel de alintatura. Me have a name. Doh! 😀

    Si lasa draga, decat sa aiba fundul bombat si sa se dea gay-ii la el, mai bine sa-ti „plateasca facturile”. Metaforie pentru intelegere si intr-ajutorare.
    E mult mai bine decat sa aiba fundul bombat si sa fie la mama naibii si sa iti plateasca facturile mai des decat te vede (ca le poate plati oriunde).

    Sau mjai bine draga Pompilia, de ce nu le platesti online?

  5. Pen’ca nu-mi place sa-mi tin banii pe card, intr-un cont.
    Azi mi-am pus alarma la 7 sa ajung sa platesc facturile la timp:)) si desi m-am trezit la 11, o sa fiu somnoroasa toata ziua.
    La naiba, vezi ce bun era un iubi iubi acum?:)):))

  6. Cand ai sa-l gasesti pe acel EL o sa-ti placa si cum pateaza fata de masa, si cum lasa colacul ridicat la WC, cum face vraieste in dulapul cu haine unde tu tocmai ai facut curat. dar macar o sa aiba cur si craci pe placul tau. 😆

  7. 1. Nu eşti grasă.
    2. O să renunţi tu singurică la sucuri acidulate şi dulciuri la un moment dat (been there, done that).
    3. „Iubi” şi oricare alt alint sună bine doar din gura persoanei pe care o iubeşti. E logic să nu suporţi alinturile atunci când nu ai o relaţie.
    4. Ştiu că acum o să spui că „iubi” te irită în mod special :))
    5. Crăcuşorii frumoşi vin, de obicei, la pachet şi cu un funduleţ bombat. Iar crăcuşorii frumoşi=crăcuşorii puternici şi rezistenţi la mersul pe jos, deci îţi doresc un tip cât mai dotat din punctul ăsta de vedere :))

  8. Eu ii consider mai in siguranta pe card. In plus, la mine mai fac si pui si cum n-am comisioane… e mai simplu asa.

    Platesc facturile online, pentru cumparaturi din astea micute il am pe fratele meu, deci sa vina fundul bombat. =))

  9. de acord cu tine ca anumite alinturi sunt naspa oricum.gen iubi,pisi,pui[care e cel groaznic,terifiant]
    iar eu cred ca tu nu stii ce cauti.desi mai usor e sa nu cauti

  10. da nu ai zis ce esti dispusa sa faci pentru acel ****. adik el plateste facturile, el care sacosile, eldesface bradul. ma gandesc ca u stai in bucatarie si ii gatesti mancarea foarte complexa pe care o vrea (pe banii lui desigur).

  11. Plateste facturile pe banii mei, am zis, da?:)) Asa, mare lucru ca-si misca si el curu’ pana la un ghiseu.
    Nu stiu sa gatesc, deci nu, fara gatit:))
    Eventual fac curat, dau frumos din gene si-l iubesc tare-tare?:D

  12. Sa nu iti spuna sa renunti la sucurile acidulate? Daca tine la tine, stie ca vrei sa renunti si nu poti, deci…va fi insistent.

    Ai pretentii mari, dar nu imposibile. Succes!

  13. Stati ca nu-nteleg ceva…cum adica am pretentii MARI? Pretentii mari, dar nu neaparat exagerate are Croco aici: http://crocoditza.wordpress.com/2009/08/22/ideal/ si nu sunt exagerate din punctul meu de vedere deoarece sunt lucruri pe care orice fata visatoare si le doreste. Astea-s pretentii, daca vreti, sa ceri a,b,c,d, pana nu-ti mai ajung literele alfabetului, nu sa te ajute facand un drum pana la un ghiseu si ajutandu-de sa demontezi un brad. C’mon, people!

  14. corect… eu am lista cum mi-as dori sa fie, dar asta nu inseamna ca nu as putea sa ma indragostesc de un om pur si simplu si stau cu lista dupa mine si bifez 🙂 desi… cica-s pretentioasa rau, dar nu e de la lista… e de la inima… daca nu simte, nu simte… degeaba simte celalalt, degeaba rup gatleje, daca eu nu imi rup gatlejul dupa niciunul… inca! 😀

  15. Pingback: Barbatul ideal. « Hubba Bubba's Blog

Lasă un răspuns

