Marte retrograd?

Ii spuneam si lu’ Croco, e tare aiurea perioada asta, o fi Marte in retrograd (asta-nseamna ca io si Emmisuc, scorpionii si berbecii is afectati, lumea ii mai nervoasa s.a.) sau alte chinezarii dintr-astea ca-s ingrozitoare in relatiile cu oamenii zilele astea.

Tind sa supar, sa enervez, sa critic, sa-mi primesc cate una dupa ceafa.

Sa nu va suparati daca va veti regasi in randurile de mai jos, dar cum altfel sa vorbesc despre viata mea fara sa ii mentionez si pe cei care fac parte din ea ?

Un amic incerca sa-mi spuna ca sta de povesti, virtualiceste, cu o tipa si a inceput prin « e bruneta, are 47 de kg, 1.6x inaltime » la care eu repede am sarit cu atacul : « Esti superficial, esti porcusor ca toti porcusorii barbatii, nu mi-ai putut spune « Uite, vorbesc cu o tipa foarte amuzanta. » sau « Uite, tipa asta e chiar foarte inteligenta. », NU !, tu mi-ai bagat placa cu aspectul ei de fotomodeala. » Ei bine, nu doar amicul meu, ci si eu si majoritatea ne uitam clar la aspectul fizic al potentialului partener, vedem daca ne atrage si apoi incepem sa vedem celelalte calitati dintr-o alta postura.

O alta amica mi-a spus ca nu-ntelege cum pot sta fara sa nu postez zilnic. Am incercat sa ii spun ca nu pot scrie daca n-am nimic interesant de zis. I-am spus ca nu pot spune oamenilor ca am fost ieri in Unirea sa-mi iau brataricile mov pe care le ochisem de mult timp si care nu mai erau acolo. Fusei dezamagita, dar nu o intereseaza pe DianaEmma asta. I-am spus amicei [ce ciudat suna] mele ca nu am mereu ceva inteligent de spus, ea mi-a replicat imediat « Pai asta inseamna ca eu nu scriu inteligent pentru simplul fapt ca scriu in fiecare zi? » Nu, dragutza mea, dar…marea problema a oamenilor e timpul. Nu pot incarca oamenii cu nimicurile mele. Daca ei nu tin la mine, nu vor da doi bani pe ele.

Am o alta amica cu care nu sunt tocmai pe aceeasi lungime de unda. O fi ea fata de treaba, dar tind sa o critic, sa ii gasesc mereu ceva, sa nu fiu de acord cu ea, sa o consider plina de ea, etc., etc., etc.

Apoi, cu prieteni buni ma ciondanesc din motive pur si simplu idioate.

Imi pune capac o prietena buna care imi reproseaza ca fac aceleasi lucruri pe care eu le-am condamnat la o alta buna prietena si pentru care am cam pus capat prieteniei. Sunt constienta ca fac lucrurile astea ? Pe moment, nu. Nici macar nu le fac intentionat, din rautate sau nesimtire. Dar le fac. Si cand mi se pun cartile pe masa ma simt prost si-as vrea sa m-ascund dupa scaun.

Stiu ca stiti ca nu sunt un omuletz verde, uracios si rau si stiu si ca nu pot cere cuiva sa ma accepte asa doar pentru ca ma incapatanez eu sa…raman la fel de… . Si de-asta-mi zic…

Of, ce ma fac eu cu mine ?

P.S.: Marte, iesi din retrograd ca-ti sparg mufarina!

6 gânduri despre “Marte retrograd?

  1. stii ca si cu mine ai avut tentative… doar ca nu iti iese sa te certi cu mine 😛
    lasa, ca iese si Marte din retrograd, sa vezi atunci trai pe vatrai 😀

  2. Nu`i marte de vina, sfarsitul asta de an, ne afecteaza pe toti. Prea ne`am atasat de 2009…e timpul sa ne orientam catre o prospatura, 2010. La multi ani, un an nou plin de sanatate, fericire si dragoste iti doresc .

  3. Si Fecioarele ce fac cand e Marte retrograd? 😀

    Si stii ceva? Poate ma interesa de bratarile tale. 😛 Iaca na… dar oricum, intr-adevar, citesc cu placere articolele scrise asa… din suflet si din minte cand vin alene. Nu fortate: „Ia sa ma scriu si azi ceva.”

    Si… tot si… vorba veche, lumea sa ne placa exact asa cum suntem. Ramai asa. Cred, de fapt sutn sigura, ca daca te-ai schimba, n-ai mai avea niciun farmec. 😀

  4. App de bratarile tale mov, am vazut niste cercei mov super misto la meli melo sau la terranova, nu mai stiu, cert e ca m-am gandit instant la tine. Si ca tot veni vorba de mov, mi-a zis pr mea sa iti spun ca movul e culoare pt mort in nush ce cultura. Ca si ea a aflat anul trecut, dupa ce si-a umplut garderoba de pulovere mov. Mie imi placi asa cum esti, draga mea amica :p
    Poop Hubbis.

Lasă un răspuns

