Plina de viata?!

[ Sunt o fericita si nimeni nu m-a calcat pe coditza. Da’ zic si io asa… : ]

Sunt o copilaroasa ? Suuunt.

Sunt o iresponsabila? Pai, nu suuunt.

Daca intr-un magazin cu cercei ma comport ca un copil intr-un magazin cu jucarele, asta nu inseamna ca sunt infantila.

Daca am margelutze colorate, asta nu-nseamna ca le-am castigat la pufuleti.

Daca ma bucur ca un copil cand imi iau o gentutza, asta nu inseamna ca sunt copilaroasa.

Daca-mi vine sa cant si sa topai prin casa, asta nu-nseamna ca-s nebuna.

Daca merg pe strada c-un zambet larg pe fata, asta nu-nseamna ca-s indragostita.

Daca am chef sa joc elastic, asta nu-nseamna ca sunt puerila.

Daca vorbesc mult si repede si gesticulez des asta nu-nseamna ca-s cicalitoare si enervanta.

Daca am momente, rare, ce-i drept, cand iubesc viata, asa plina de cacat cum e ea, nu inseamna ca-mi plac lucrurile urat mirositoare.

Daca sunt, uneori, mai zburdalnica decat un copil de 5 ani asta nu inseamna ca-s idioata.

Daca sunt sensibiloasa si naiva si nepriceputa asta nu-nseamna ca-s tantaloaica.

Daca am prieteni, fie ei unii si virtuali, care inseamna mult pentru mine, asta nu-nseamna ca-s tampitica.

Daca-s o visatoare asta nu inseamna ca-s prostuta.

Daca sunt in stare sa ofer multa dragoste asta nu-nseamna ca-s o fire slaba.

Daca sunt copilaroasa uneori, asta nu inseamna ca-s un copil.

Daca sunt cu capu-n nori si nepasatoare, asta nu-nseamna ca-s iresponsabila.

Asta inseamna ca sunt plina de viata, idiotule !

8 gânduri despre “Plina de viata?!

  1. @DianaEmma: Saru’ mana asa si faaac;;)
    @Koodoo: Nah ce vreai sa zici cu asta?:))
    @Croco: Sunt o tare stiu b-) :)) Ma bucur de eaaaa;;)
    @Vio: Nimeni. Da’ mi imaginez io cum ar fi daca m-ar supara. Multumesc pentru ca-ti pui pumnii la dispozitie. Si beemveu’, sa nu uitam:))) :*

  2. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Lasă un răspuns

