Castigatori concurZ.

Replicile si interpretarile lor au fost culese din joculetzul de aici.

Iata micul DATE DECODER :

What Your Date Said

What They Meant

You’re perfect. I will change you.
You deserve better. I can do better.
You’re an awesome dancer. You must be awesome in bed.
I like being friends. I am not attracted to you.
I don’t want to ruin our friendship. I have no desire to have sex with you.
Let’s talk soon. Have a nice life!
Let’s take things slow. You’re my back up plan.
I’m a writer/actor/musician. I’m broke.
Let’s do your place. I don’t want my friends to see you.
Sure, I’ll have another margarita. It’ll help make you more attractive.
I’m not that hungry, let’s do drinks. Let’s make this quick.
I’m kind of tired actually. I’m tired of pretending to have fun.
I’m really busy with work. I have a better offer.
I will be out of town for a while. I’m married with 3 kids.
Please don’t ever call me again. Should I get a restraining order?

Cu 4 potriviri corecte din 5, castigatorii sunt:

Emma si Jasmin. Castigatoarele sunt rugate sa imi trimita (cat mai re-pe-de) un mail cu numele si adresa lor pentru a le putea expedia pliculetzul castigator.

Multumesc tuturor pentru participare.

29 de gânduri despre “Castigatori concurZ.

  1. Sotia virtualis ai câștigat :* bravos, măcar un membru al familiei virtualis sa fie câștigător. Împărțim premiul 😀

    Felicitări si tie Jasmin 😉

    Keep up the good work ! 😀

    Hubbis, sa inteleg ca nu tu plimbare cu bemveu….bine bine !

  2. @Emma: Felicitari!
    @Koodoo: Nu fi ironic. Si ca sa stii, in general baietii folosesc replicile astea, nu fetele! Ha!
    @Croco: Multumesc pentru ca mi-ai fost Craciunitza:P
    @Vio: Ba vreau plimbare cu beemveu’:))

  3. Sincer? Nu prea par de baieti. Come on, eu zic ca tipii sunt mai directi si dintr-o bucata si nu amagesc asa de mult incat sa stai sa deduci ce a vrut sa zica prin asta. Si chiar daca fac asta, frazele de genul nu prea sunt caracteristice.

  4. Felicitari fetele!
    Si… cu aceatsea fiind spuse… baietii au fost deconstipati, pardon desconsiprati… asa ca incercati replici mai bune next time!
    Koodoo, am primit replici de-astea eu personal. Si da, m-am enervat, pt ca stiu, scorpionii sunt directi, dar nu toata lumea e asa speciala ca noi. 😛

  5. @Koodoo: Ma bucur ca iti place vocea:P
    @Ada: In sfarsiiiit, cineva care confirma replicile:)))
    @Mercu: Aaah…pentru c anu ai participat?! probabil d-asta!
    @Ioana: Dragutza mea, mi-emi pare asa rau, io am trimis mail tuturor celor care au cerut…am si specificat ca cineva nu il primisese si ca vreau sa ma anuntati daca nu l-ati primit…Imi pare rau.
    @DianaEmma: Dragutzo, vezi matalutza linku’ ala sus sus de tot? La joculetz? Eh, de-acolo:P I don’t read Cosmo anymore.

  6. Aaaaaahaaa. Deci era un concurs pe bune? E mai bine asa, daca din greseala castigam trebuia sa-ti dau adresa mea si atunci cum as mai fi putut dormi noaptea linitit? Spune si tu… cum as mai fi putut dormi linistit?

  7. Am scris un comment lung, dar vad ca cineva m-a sabotat (blestemat vodafone net)… ideea era ca daca aveam norocul sa castig trebuia sa-ti dau adresa mea… si atunci cum as mai fi putut dormi noaptea linistit? Spune si tu!

  8. Finally… mă trezii şi io.
    Trimis mail, Hubbis, scuze de intârziere.
    Mulţumesc mult celor ce m-au felicitat.
    Şi da, le ştiu foarte bine poate din cauză că m-am lovit prea des de ele. Dar ata ete. Next time will be better 😉

  9. @Mercu: Depinde in ce sens:))
    @Iulia: Imi pare rau ca motivul pentru care ai castigat este acela ca te-ai lovit de asemenea replici. Dar hei, ai castigat :))

  10. In sensul bun evident si tu o stii, dar nu vrei sa recunosti. Si da acum cativa ani buni s-a inventat mess-ul, use it sometimes. 😛 Nb

  11. Eu am o idee mai bună: ce-ar fi să cumperi tu vederi şi să le trimiţi tuturor, indiferent dacă au participat/câştigat sau nu? 😆

Lasă un răspuns

