Bilant contabil.

De o luna sau chiar doua ma gandesc la asta. Daca as face un bilant, asa cum incercam noi sa facem la conta si eu ma pierd, de fiecare data, fara exceptii, firma mea ar fi falimentara. Nu stiu daca am investit mai mult decat am castigat, nu stiu daca am castigat de prin vreo parte si daca astfel s-a compensat pentru celelalte pierderi, stiu insa ca ies pe minus… Si de asta mi-e frica de 31 decembrie, nu pentru ca a fost un an rau si atat, asa cum un prieten pretindea, a fost mai mult decat atat… Am pierdut, voluntar sau involuntar, niste oameni dragi mie, desi, fizic, ei sunt tot undeva pe-aproape, mi-am pierdut ceva vise si ceva timp alergand in directii gresite. Am irosit aproape tot ce mai ramasese din mine. As vrea sa o iau cumva, undeva de la capat insa… poate altfel, poate… putin imposibil, cand esti lipsit de vlaga si cand nu ai motive sa lupti iar tu esti insuficienta. Ce vreau de la Mos Craciun? Ambitie, tarie, o personalitate ceva mai puternica si putina rautate. Toti isi doresc sa fie mai buni. Eu nu. Pentru ca asta nu m-a dus catre nimic favorabil mie, din contra. E putin cam greu sa dai piept cu viata cand esti slab si sensibilos.

„If you’re soft, you’re soft. And well, let’s face it – You’re soft.”

15 gânduri despre “Bilant contabil.

  1. Nu iti fa bilant pe luni, ani, zile. Avem perioade bune si proaste. Adevaratul bilant se face pe toata viata… si oricat de rau ar fi un an sau 10, totul se poate schimba cat sa dea cu profit. 🙂

  2. Hubbis, daca ti-ai inchis blogul te battttttttttt

    Iti doresc un an 2010 mai bun ca cel care a trecut :* si lasă ramai asa sensibiloasa, asa se trăiește cu adevărat 🙂

  3. mă eu îmi doresc sănătate doar atât. moşu să-şi vadă de treaba lui si dacă aş vrea „Ambitie, tarie, o personalitate ceva mai puternica si putina rautate. ” aş facea-o din propria iniţiativă nu aşteptându-l pe moş.

  4. Pff…ai spus cuvintele magice….”Am irosit aproape tot ce mai ramasese din mine.”…de acum …te vei trezi intr-o dimineata….si iti vei da seama ca ai devenit exact ce ti-ai dorit….si poate ca acea dimineata este exact aceea de 25 decembrie….

  5. Ma-ntreb de ce nu-ti sterg io tie comentariu’, Crocoditzo:))
    Lasa oamenii sa se chinuie, sa moara de dorul meu, sa ii simt cum ma uita, sa vad si io care mi-e aproape la bine si la greu:))

  6. @Rae: Repede ma dai tu de gol:))
    @Diana: Stii cat de mult ma pusese pe ganduri comentariul tau?:-?
    @Vio: Multumesc, Vio, esti un dragutz, da’ nu-i bin’ sa fim sensibilosi[-(
    @George: Uhm, unii nu sunt suficienti de cumva ca sa o faca din proprie initiativa:P
    @Rhad00: Promit ca…pe 25 o sa ma trezesc binedispusa si fericita nah:P
    @Mihai Alex: Stiu c-ar fi pacat, de asta nici nu am inca de gand sa o fac.
    @Vio: Sa vezi ce vezi tu sapuneala!:))
    @Diana: Pai da, io nu-nteleg cum se face ca voi aveti mai multa zapada ca mine:-s

Lasă un răspuns

