Nu e poveste.

Chiar cred ca merita atentia noastra, a tuturor:

http://www.nuepoveste.ro/

7 gânduri despre “Nu e poveste.

  1. Eu o deschisesem sa ma uit, dar era in fundal… ma uitam peste altceva si auzeam povestea si ma gandeam… ce simpatic povesteste copilul…
    Si mai tarziu in poveste m-am prins.

    M-am intristat… mai ales ca am cunoscut multi copii in situatia lor.
    La mama acasa este un vecin care dintotdeauna facea asa, se imbata, ii batea pe toti si isi lasa copii si nevasta sa doarma pe casa scarii. Si daca afla ca au dormit altundeva, dimineata iar ii batea. Sotia lui a facut cancer din cauza loviturilor primite in sani de la el. Si erau baetii mari de 20 de ani si ii batea… e trist…
    Bataile sunt doar partea grava, desi… si violenta psihica doare. Unele nu au primit o palma de la sot, dar stau sub teroare psihica.

    Insa, din pacate, e trist ca astfel de campanii nu vor schimba felul in care gandeste majoritatea romanilor, „E nevasta-mea, am dreptul sa o bat daca nu ma asculta”, „Eu te-am facut, eu te omor”, „Lasa-l ca la betie, da, ca asa e omul/barbatului” etc.

    Mi se pare interesanta si campania „Femei in umbre”, care tot aceeasi tema e.

  2. Pingback: “Frumoasa şi bestia” a devenit “Copilul şi bestia” «

  3. DianaEmma, povestile-s atat de triste. Nu stiu de campania „Femei in umbre”, ia sa dau un search pe Google acush:D
    Vio, pentru lucruri, in general.

Lasă un răspuns

