Io zic…

…ca ne-am putea misca curu’ mai cu talent pana la urne sa votam.

…ca m-am indragooooooostit!

…ca-s hepiiiii!

…ca piesa de mai jos, desi nu-mi placu initial, e bestiala.

LE: Basescu si Geoana?! Oare oamenii de c***t voteaza conducatori de c***t?

P.S. Mai zic si ca Vio facu infarct cand auzi ca-s indragostita. Sa-ti vand un pont: il cheama Yoplait si are gust de mar copt cu scortisoara. Orgasm garantaaat!

21 de gânduri despre “Io zic…

  1. Emma :* :* pero que te gusta a ti ? 😛

    Hubbis : pai era clar ca astia doi o sa iasa…mergem inainte….de fapt ,mergem inapoi…oricum pentru mine dintre toti nimeni nu reprezinta o opțiune viabila.

  2. vad ca nimanui nu`i place de aici un picut de aciditate`n relatie,asa ca eu`mi iau PT`ul [ Pepsi Twist] si ne retragem in separeuuuuu 😳 ( oky,aucm,hai,sa navaleasca astia pe mine cu sucurile naturale D: )

  3. @Maya: Cafea magica n-am.
    @De fete: Iaurt, ma:))
    @Dianne: Pf, Milka cu caramel, mortala e!
    @Rae: Bravo tie:))
    @Copila: Iaurt, fata, da’ nush daca in Spania ii:D
    @Vio: Nu e chiar de lunga durata pentru ca e editie speciala doar iarna asta:(
    @Emmis: Si mie mi se pare de rahat la inceput dar ui’ ca mi-am schimbat parerea
    @Ioana: Asa cum ti-a zis Ionut, eu una am fost surprinsa ca atat de multa lume il voteaza pe Base.
    @Hime: Ba-s geloasa si posesiva da’ atata timp cat nu-ti bagi nasu’ in cutiuta mea, nu ma supar:))
    @Alex’andra: Si mie-mi place Pepsi Twist tuuu si chestiile acidulate desi is asa de nesanatoase.
    @Diana: Si eu credeam ca o sa-mi faca greatza, dar nu fu asa.

  4. Eu am si probleme cu scortisoara.
    Aka nu-mi prea place… poate si de-aia. =))
    Dar mar copt… cu putina frisca deasupra… mmmm….. asta da…

    Imi place ala de mar verde de la Yoplait, atat.

    Eu ultimul lucru orgasmic consumat a fost un Irish Coffee facut cinste de o prietena a carei zi a fost sambata. =)) Sa fi fost orgasmic de la cinste sau de la alcool… nu stiu inca. =))

Lasă un răspuns

