Deci 20.

Atat de diferite, dar atat de…EU, ACUM [Da, is happy!] :

35 de gânduri despre “Deci 20.

  1. LA MULTI ANI,SCUMPO!!!!! Sa fii sanatoasa si fericita!!! Chiar daca nu prea conteaza,imagineaza-ti doua pupe pe fiecare obraz si o MAAAARE imbratisare de la mine! >:D< Sa cresti mare,copilo!

  2. LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! LA MULTI ANI! 😀

  3. La multi anisori! La cat mai multe realizari! La foarte multa fericire si bucurie! La si mai multa incredere in tine insati! La mult soare si ganduri frumoase!
    P.S.1-u chiar simti o schimbare acum cand ai 20 de ani fata de atunci cand abeai 19 ani, 364 de zile, 23 de ore, 59 minute, 59 secunde? Intreb pentru ca eu desi am acus 23 inca nu m-am prins daca m-am schimbat fata de atunci cand aveam o varsta din doua cifre incepand cu 1.
    Ti-am spus la multi ani? Ti-am spus! Pupici multi!
    P.S.2 – Vrei sa iti dau drept cadou un proiect pentru modelele econometrice? 😛

  4. Mulţi ani trăiască, mulţi ani trăiască, la mulţi ani
    Mulţi ani trăiască, mulţi ani trăiască, la mulţi ani
    Dar cine să trăiască, cine să trăiască, la mulţi ani
    Pompilia să trăiască, Pompilia să trăiască, LA MULŢI ANI!
    🙂 🙂 🙂

  5. Daca exista pe lume noroc, sa fie al tau! Daca exista fericire, sa fii stapana ei! Daca exista dragoste, sa ai parte de ea! La multi ani, scorpiutzo! :* >:D<

  6. La multi aaaaaaaaaaaaaaaani, Hubbis! :* >:D< Sa fii fericita everyday si iubita de toti barbatii (nu de alta, da' asa poti sa-ti alegi tu ce-ti place :))),sa castigi la loto si sa cresti mare, la minte. 😀 :* Ah, si multa sanatate, ca ce ne-am face fara ea? 😀

  7. La multi ani, toate cele bune, iti fac cinste acusi cu o cafea de ziua ta (cu intarziere), etc.

    PS: Mai am doua sarbatorite azi. Numai scorpioance pe 16 noiembrie cunosc. =))

  8. La multi ani, Pompii!! >:D<
    sa fii fericita si sanatoasa si iubita si bucuroasa si recunoscatoare si increzatoare si bogata si frumoasa si ..etc etc..ce vrei tu:))
    na, opiniunea mea.eu astea le`am vrut.
    da` bineinteles, nu le am :))

  9. no,ia,m`am trezit si eu,ca de obicei, cam ultima 😳 ,da` nu`i nimic ca stiu ca ardelenii nu poarta pica, na! 8) (am o problema in a retine datele de nastere 😀 )
    te pup si , vorba aia, „sa cresti mareeeee” :))) sa fii cuminte :-” [aici te las sa intelegi ce vrei] si fa ce`ti place numa !
    >:D<

  10. hop si eu la spartul targului. La cat mai multi ani frumosi si sanatosi. Sa fi dulce si colorata la fel ca nick-ul tau. Traieste ceea ce ai cum… sigur nu te vei mai intalni cu anii astia. Iti zic eu… La multi ani… sper sa imi primesti felicitarile intarziate.

  11. @Ionut: Multumesc, sa traiti si voi pe langa mine:))
    @Alecs: Multumesc, sa fii si tu fericit ca iubit esti:P
    @Vio: Da, da, ai fost printre primii:P E fain la 20 d eani:P
    @Copila: Saru’ mana esti o scumpica:*
    @Hordy: Multumesc, multumesc.
    @defete: Mai bunoc decat Jude Law nu e nici Brad Pitt:)) Multumesc.
    @Dianne: Mersi, desi is supi pe tine ca ma faci geloasa:))
    @Koodoo: Multumeeeeesc:*
    @Croco: Saru’ manaaaa:*
    @Semafor: Multumesc mult pentru urari, esti incredibil de dulce, ca prajiturica Magura sau mai ceva decat atat:)) Si sa stii sa e o miiica diferenta pentru ca eu vreau sa fie:P Si DA DA DA, vreau cadou proiectul ala!:))
    @Jasmin: Multumesc, scumpo:*
    @Ada: Saru’ mana, scorpie, urmezi si tu acusica:*
    @Andra: Multumesc, micutza mea:* Vreau s afiu iubita doar de unul, unu’ si bun, imi ajunge atat sa fiu fericita:D
    @Zozo: Multumesc, dragule;;)
    @Ionut: Multumesc again:D
    @rae: Esti scumpel si tu, mersi
    @Xayide: Multumesc, nu e tocmai grozav asa ca stati cat mai mult la 17-18, e cea mai tare perioada.
    @Hime: Dragutza, ca intotdeauna, saru’ manaaaa:*
    @DianaEmma: Multumesc, dragutza mea>:D<
    @raperboy: Multumesc, multumesc.
    @Grapefruits: Sar'naaaaaa:*
    @Mercu: Taci acolo:)))
    @Hatice: Multumesc, sper din tot sufletul sa le ai si tu!
    @Ionut: Asa-s io, mica si a' dracu':))
    @Alex'andra: MultumIesc, Tulai Doamne, multumesc de urari, fetito:))
    @Sufletica: Orice felicitare, cat e de intarziata, tot la sufletel se urca, multumesc:*

  12. LA MULTIIIIII ANI !!!! cam intarziat …dar dar sper ca primesti!
    SA primesti de la viata cat mai multe bucurii si impliniri ! Sa fii iubita …mult !!!!!

  13. Pingback: Degeaba-mbatranesc daca… nu ma fac mare odata! « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

