Sondaj. Da-mi o bila.

Alba daca-ti par ok, neagra daca-ti par catastrofala. Multam’.
[Nu la trasaturi fizice fac referire, ci la modul in care ma percepeti voi, ca om.]
Hai sa va zic un mic secret: daca dati 20 de bile negre in 18 minute si va si vad in statistici ca incarcati pagina la diferenta de 1.2 minute, nu-i chiar frumos.
Si am cel putin un om care a dat doua bile albe (I., te mananc cu fulgi cu tot!), pai nu-i cinstit nici din partea voastra.

Mie nu-mi scade stima de sine si nici nu-mi creste dupa acest sondaj, sunt tot omul ala, nu mai votati aiurea.

LE: N-am avut atatia vizitatori unici cate voturi au fost date…concluziile le trageti singuri. Totusi, sa dai 100 de bile in nici 100 de minute e … si asta o chestie, cand esti labil psihic.

Repet, nu pot tine sondajul atata timp cat un monstruletz verde, urat si scarbos da bile negre din minut in minut. Sa fie oare asta?

40 de gânduri despre “Sondaj. Da-mi o bila.

  1. Ma… nu prea te cunosc. Nu vreau sa bag mana-n foc.. sa dau bila alba .. si apoi sa aflu ca e cenusie :)). Glumeam, bagam alb.. ca albul predomina

  2. Pai alba, bineinteles:P
    Daca dadeam de alta culoare aflai tu unde stau si nu as mai fi putut dormi noaptea de teama ca vii sa te razbuni:-s

  3. Să spun de ce m-am decis să fie albă :)). Pentru că dacă e albă o poţi înnegri uşor, o dai prin noroi, o târăşti pe jos şi se face neagră. Invers e mai greu

  4. Ma gandesc daca sa-mi dau singura bile NEGRE ca sa nu creada lumea ca-i un complot sau daca mai am mult de asteptat pana sa vina oamenii aia mici si negri si uraciosi care sa-mi dea bile negre:))

  5. eu ti`am dat o biluta neagra…ca am vazut ca iti place si tot declari sus si tare ca esti catastrofala. Cand primesc un kiss pentru asta?

  6. esti ok,o persoana deschisa,sincera si cu principii.E de salutat. pot sa votez de 2 ori,pentru vreau sa`ti ofer si bila alba.Sincer,o meriti. kiss?

  7. Pingback: Premii importante « K a r m a

  8. I. e o prietena.
    Hime…nu e vorba de faptul ca nu accept ca nu le plac unora, insa Emma mi-a atras atentia ca in decurs de 18 minute s-au dat 20 de bile negre ceea ce nu e foarte ok. Pe statistici imi arata diverse ipuri din diverse locuri incarcand pagina de mai multe ori in cele 18 minute…cred ca am zis tot. Un poll in care sa se poata vota o singura data? Hm, pentru cei care au ip mobil era simplu sa sa reconecteze, li se schimba ipul si puteau vota iar…
    Asta e, cand ne bagam in chestii dintr-astea, riscam si trebuie sa acceptam daca suntem bagati in cacat pana la gat.

  9. s-a votat de pe un singur ip…nu de pe 1000…si intr-un timp aproximativ de 5 min.
    si nu pt ca sunt labil(a) psihic…doar sa-mi bat joc de prostii (blogareii) ca tine.
    have fun! and i expect a new poll…and i forgot…you don’t have an ip filter..

  10. @winterfresh Crezi că îţi baţi joc de cineva doar clickuind zdravăn mouse-ul timp de 5 minute? 🙂 Singura chestie pe care o obţii e să te faci singur(ă) de râs. Ai putea încerca să „îţi baţi joc” cu nişte comentarii pertinente. Dar ceva îmi spune că nu eşti capabil(ă) de asta…

  11. daca mai repeti exista posibilitatea sa te si cred. poti sa jubilezi pana la epuizare, poll-ul a fost sters, in consecinta, I won.
    „sa-ti bati joc prin comentarii pertinente” – ah?
    „nu esti capabila” – sunt constient(a) si resemnat(a). hai pa!

  12. Mai Airwaves[Tu poti fi Orbit sau Winterfresh da’ mie-mi place Airwaves], mai, dupa cum observi m-am abtinut sa-ti raspund pentru ca…stiu la ce duce asta. Nu vreau sa-mi transform(i) blogul in circ…acuma ce sa zic…asta fu alegerea ta, insa nu vad de ce faptul ca fac un astfel de sondaj ma face sa fiu proasta..in primul rand sondajul se adresa strict oamenilor care ma citesc/cunosc, ce nu ai observat tu insa au fost precizarile pe care le-am facut pe aici si anume ca sunt sigura ca nu va fi un sondaj obiectiv din moment ce vor vota majoritatea oamenilor care ma plac, insa precizasem ca stiu si ca netul e accesibil tuturor, inclusiv unora ca tine si unora ceva mai catastrofali decat tine…
    Ma rog, ideea e ca…nu-ti pot reprosa decat ca esti cam superficial pentru ca ma faci proasta fara ca macar sa stii ce si cum gandesc…si apoi…nu am avut niciodata pretentia sa fiu mare blogerita dar cred ca totusi nu-s tocmai praf.. nu mi-am facut blog in maniera in care altii isi trag profil pe hi5, dar nu ma justific acum in fata ta.
    weekend fain sa ai si ocupat cu lucruri utile.

  13. @Hodry: Multumesc.
    @Ionut: Cum nu ma cunosti, ma?:))
    @Cimajes: Asa-i, fereste-te de razbunarea scorpionului:P
    @Hordy: Multumeeeesc again:D
    @Vio: Viiiiiiooooooo, te mananc cu fulgi cu tot:))
    @Alecs: Nu ne kissuim cu oameni insurati:)) Multumesc mult, asta voiam sa vad, cum ma percepeti.. deschisa sincera si cu principii…ha! chiar asa sunt:))
    @Fata din umbra: Multumesc.
    @Lotus: Saru’ mana:”>
    @Emma: Exaaact:))
    @Andra: Saru’ mana si tie.
    @Ionut: Nu te flata singur, ti-am zis era Ioana, o prietena..
    @Diana: Saru’ mana si tieee.
    @de fete: Intelegi tu de ce daca citesti:D
    @Andra: Zau ca am!:))
    @Copila: Mersi:*
    MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE AU VOTAT, IMI PARE RAU INSA PENTRU CA S-A AJUNS LA ASA O PROSTIE…SUNTEM IN ONLINE, E NORMAL SA AVEM PARTE SI DE OAMENI MICI URATI SI NEGRI…AVEM PARTE DE EI SI IN REALITATE, DARAMITE PE NET UNDE SUB PROTECTIA ANONIMATULUI POTI FI CEL MAI TARE…

Lasă un răspuns

