Zau asa.

[Asculta aici si zi ca nu-ti place, sa vezi ce capace-ti iei!]

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la…vremea de afara, ma incrunt urat de tot si pun botic. Nu de pitzipoanca, ci de copil ciufut. N-am fost niciodata dusman cu iarna, uneori eram chiar prietene bune, ma lasa sa scap doar cu doua trante/an si alea fara vanatai. N-as fi avut nimic cu ea nici anul asta, daca nu ma prindea nepregatita. Cizmulite si gecute si fulare si caciuli si manusi si antiderapante am, da’ nu-s pregatita pentru iarna din punct de vedere emotional. Nu o vreau, e ca un musafir nepoftit in zilele in care am dezordine-n casa si-mi sta nasol paru’.

Asadar, e pentru prima oara in viata, cred, cand urasc iarna. Zau asa.

De-ar fi venit mai tarziu putintel…

LE: O provocasem de tipa aia buna si nebuna de pe blogul DeFete sa ne vorbeasca despre cum e la ea cu „Primul pas. Eu sau tu?!”. Gasiti articolul aici. Mai are rost sa precizez ca, daca vi-l recomand, e cu siguranta mirific?

whoops_by_AcidicGlamourSursa imagine: deviantart.com.

[P.S.: Bonus din partea casei, pozilica de anu’ trecut, prima ninsoare, vazuta de la geamu’ meu. Anu’ asta cand sa fac poc-tzop, s-a oprit ninsoarea.]

DSC00002

76 de gânduri despre “Zau asa.

  1. Cum asa ! Pai de ce nu te-ai pregătit emoţional, ce ai facut pana acum ! ehhh hai ca trece repede si vine soareleeee :-”
    PS Iarăşi am primul comment….eşti sigura ca nu se da nici un premiu ? 😛

  2. Pai pana acum mi-am pus partea emotionala la treaba cu unele, altele:-”
    Vine soarele la anu’-n mai!
    Paaaaaaaai ce premiu vrei?:)) Stai sa ma gandesc…la 5 postari de primul comentariu castigi…o caramea:D

  3. Tu ai rămas setata pe F ( hihi oare ce înţeleg cei care nu ştiu ce înseamna F ? 😛 ) si credeai ca inca e primăvara afara !

    Vine soarele in Hawai si in multe alte regiuni 😛

    Pfffffffff mie nu mi se pare corect targul ala cu 1 acadea / 5 postari ! facem altceva 10 postări la primul comentariu si îmi faci rost ( nu stiu cum vezi tu te descurzi esti fata mare )…una bucata blonda 90-60-90 împachetată si livrata frumos la domiciliu in costumaţie de craciunita sexy 😛 ca tot a venit Iarna si trebuie sa sarbatorim ! DEAL ? 😀

  4. Stiam ca nu-i primavara dar…daca nu-i place de mine pe timp de iarna?:)))
    De und’ sa-ti fac rost? In principal, prietenele mele sunt inteligente, nu blonde:))

  5. eu iubesc iarna si imi pare rau ca pe la mine ninge rar :(….plus ca am un fular albastru asa fain 😀
    p.s stiu pe unde stai acum

  6. Adevărul ca iarna…nu-i ca vara ( zise un mare filozof pe care nume nu il reţin momentan ) dar nu are nici o treaba ! tu don’t worry mai ai răbdare acolo una săptămâna si juma si baga invitaţia aia la cafea/ciocolata calda/vin fiert fie ce o fi. Ca in ritmul asta chiar ca se face primăvara !

    Nu ştiu, am zis treaba ta, te descurci, pate sa fie si bruneta nu ma supăr 😛

  7. @Maya: Muta-te-n Brasov daca vrei ninsoare:P
    Aaah si…oki doki, bin’ ca stii, da’ m-anunti cu doua zile inainte de vrei sa vii in vizita ca…ca sa stiu sa n-am dezordine si par zburlit:))
    @Viorel: Daca mai stau o saptamana juma’ innebunesc. Cred ca, vorba, ta, se face primavara siiii:-j

  8. Te rog. Fac orice!!! =)
    Da’ caldura ai in camera? Ca nu vreau sa inghete apa din paharul in care-mi pun proteza.

  9. Si de vieti!Chiar nu m-ar deranja!Nu exista ma,nici o emisiune de-asta pe la otv sa ne schimbe de case,de parinti,de viata? 😆

  10. ui la ei cum isi baga nasu .eu m-am autoinvitat[ca o nesimtita 😀 ] si repede si voi pe capul fetei
    hubba eu ma multumeam cu juma de pat,un fotoliu acolo …asa trebuie sa vin cu bomboane 😀

  11. Fie… in loc sa ma inveselesti tu pe mine, uite… iti las eu un banc si poate te fac sa zambesti:
    Un preot se despartea de parohia sa dupa multi ani de slujire. Pe langa masa de adio, s-au gandit sa-i faca si un cadou. Ca peste tot, a fost invitat si un politician sa spuna cateva
    cuvinte si sa-i inmaneze cadoul. Dar ca toti politicienii, a intarziat, si atunci parintele s-a gandit sa umple timpul cu un discurs.

    − Prima mea impresie despre parohia aceasta mi-am facut-o cu ocazia primei spovedanii. M-am gandit ca am fost trimis intr-un loc teribil deoarece primul care s-a spovedit mi-a marturisit ca furase un televizor, ca le-a furat banii parintilor, ca a mai furat si la locul de munca, pe langa faptul ca avea o aventura sexuala cu sotia sefului. In unele ocazii facea trafic si vanzare de droguri. Si la urma a zis ca i-a transmis o boala venerica sorei sale. Am ramas inmarmurit… stupefiat… si foarte speriat! Dar dupa aceea am cunoscut lume care nu semana deloc cu acest individ. Mai mult, pot sa spun ca a fost o parohie de oameni responsabili, cu valori morale, credinciosi, si ca am trait aici ani minunati!

    In acest moment soseste politicianul, asa ca l-au chemat repede sa ia cuvantul. Dupa ce s-a scuzat pentru intarziere a inceput astfel:
    − Niciodata n-am sa uit cand a venit parintele in parohie… De fapt, am avut onoarea sa fiu primul care s-a spovedit la el…

  12. Toată lumea e traumatizată de venirea iernii. E deja al treilea post pe tema asta pe care îl citesc 🙂 Hai totuşi să privim partea bună: vine iarna în octombrie, deci aşteptăm primăvara prin ianuarie, deja în martie mergem la plajă :)) Trebuie să fie un echilibru în toate! 😀

  13. @Child: Tu fata, nu stiu ce fac astia de la OTV, zau asa, cum sa nu se gandeasca ei la asta?:)) Eu sunt de acord, facem schimb, o singura chestie o vreau totusi a mea, si anume pe Mr. EL:P
    @Maya: Exaaaact, se baga toti asa, ete la ei:)) Nu vreau bomboane ca ingrasa. daca stii sa gatesti, poti sa vii, ai juma’ de apartament la dispozitie, numa’ sa faci cafea buna si ceva bun de papa:d
    @Lotus: Mersi de banc:))) Imi pare rau ca nu va pot inveseli, imi pare rau ca sunt o miorlaitoare ambulanta.
    @Emma: Imi pare rau ca sunteti loviti din diverse parti cu astfel de subiecte da’ io chiar mi-s afectata; nu-i ca-n Bucuresti, sa fi plouat putintel si sa fie frig, aici a nins si-i ger. Si nu cred k vine primavara in ianuarie, ca e prea afurisita iarna:(
    @ Maya: Bravo, fata, asa, zi-i lui Koodoo verde-n fata:))
    @Chuck Norris: Hai, hai, Maya a cerut sa vina la mine, care-s fata, tu te poti duce cel mult la Koodoo, da?:)))

  14. Hime, tu-l vezi singurel, dar in spatele lui e un alt bloc, iar langa el s-a construit un altul, iar cele comuniste is la doar cativa metri de el. Mie mi-ar placea sa stau acolo:P

  15. Oooo, vezi cum nu esti atent? Am zis ca-i de anu’ trecut poza, de la prima ninsoare. Ieri a nins prima oara iarna asta in Brasov, dar azi nu vezi pic de zapada si ii soare, desi e frig. Pricepusi?

  16. stiu sa gatesc[cat sa nu mori de foame..sau mai mult dc am carte de bucate]…deci ma plimb la iarna 😀
    vezi ca eu vin.pe ceilalalti doi ii primesti alta data[daca vrei]
    nu ii zic verde ci mov [mai faina culoarea].si aduce el bombo si zic ca-s de la mine :-„

  17. pai eu am ales sa merg la emmafantasy, care e tot fata. Deci amandoi mergem la fete. Nu vad care e problema.
    Nu cred ca ar vrea kodo sa merg la el…. si nici eu nu am motive.

  18. Ahahahahahahaa m-ati săpat pe la spate ! da si eu ştiu sa gătesc , sa fac curat ( pfff nu trebuia sa spun asta ) siiii fac un masaj al naibii de bun 😛

  19. Viorel, ii directionezi gresit, oamenii (Emma si al’ de sustine mediul eftin din care vine) is oameni casatoriti, cu sot/sotie, copchii, nepoti, catei, purcei, asezati la casa lor.

  20. @emmafantasy te-am ales ca asa mi s-a parut mie bine. Sper ca nu ai vreo problema cu asta. Eu sunt mai uracios asa, mai inghetat la minte, mai cocalar, mai de la tara, dar cred ca ne-am intelege bine… si daca nu ne-am intelege, macar incercam. Ce zici? nu-i ok?
    @hubbabubba nu vin cu maya la tine. Cum ziceam, mergem amandoi la cate o fata (maya la tine, eu la emmafantasy).
    @maya degeaba ti-e rusine cu numele meu….
    @koodoo sper ca nu era vreun apropo pt mine faptul ca noi (eu, maya, emmafantasy si barbatu-su) suntem casatoriti spre deosebire de tine… nu de alta, dar hubba a zis ca pot maxim la tine sa merg… si NU VREAU!

  21. Hubba Bubba, nu ma mira unii nu au stat degeaba ca noi…pune mana pe telefon sau pe mess sa nu ajungi si tu ca mine fara catel si purcel la batranete 😛

  22. Viorel, eu … ce sa fac? Sa-l scot la o bulgareala eventual:))
    Sustinmediul: Nu-i cinstit ca Maya sa vina la o fata si tu sa mergi tot la o fata. Nu-i cinstit, nu, nu, nu:))
    Koodoo: Noh lasa, ma, il duci sa-l imbeti, atata tot:))

  23. mda… exact… cum oare de ti-o venit ideea asta? mai bine nu merge nimeni la nimeni si gata. sau merg doar eu la emmafantasy. daca m-ar primi.
    si nu merg la kodo, ca l-as baga in faliment de ar fi sa beau cu el…

  24. @ Hubba: in ce zona e blocul cu pricina?..mi-e greu sa-mi dau seama asa stingher cum se vede si acoperit de ninsoare..urat e frigul, dom’le..brrrr

  25. Lasa Maya, tu ma cunosti in realitate spre deosebire de subsemnata acestui blog. Gumitsa, cand o sa fim fata in fata o sa iti fac o demonstratie de seriozitate cum nu ai vazut la nimeni, ca sa mai distrugem si mitul neseriozitatii lu’ kudu. Si sa-mi mai zici ce mituri mai ai de dezlegat in stransa legatura cu mine si rezolvam si pe alea :).

  26. Maya, Koodoo cu toate tiglele pe casa?:)) E ca si cum ai zice…. Base fara suvita rebela:))
    Koodoo, gata, nu te mai vorbesc de rau, ca prea m-ai acuzat ca influentez oamenii negativ:)) Eeeeh, multe mituri, cand am timp fac o lista:P

  27. base nu mai are suvita:D
    deci are tiglele …cel putin eu asa am remarcat.sunt putin dereglate..nuam cat trebuie.si gata ca il laud prea mult :)))

Lasă un răspuns

