Sunday thoughts.

Nu credeam vreodata in viata asta sau intr-o alta anterioara ca voi spune, pe timp de vacanta (la mine e inca vacanta pana marti, ora 7.30, cursu’ de Management ), insa…nu am timp. De nimic, exceptand, bineinteles, lenevitul in pat, savurarea unui delicios 3 in 1, dat-gata-toate-sezoanele din Gilmore Girls si…cam atat. La mine-n casa zici ca tocmai au trecut tatarii, dar pot sa ma impiedic linistita de pungi, cutii, papuci si haine, atata timp cat inca mai am cani curate pentru un 3 in 1.

Am recuperat lecturarea blogurilor, mi-am citit chiar si neste mailuri total neinteresante, n-am apucat in schimb sa va citesc comentariile. In schimb…lucrurile sunt destul de ok in perioada asta, pana peste 56 de ore cand ma iau la paruiala cu frate-meu si treaba e putin nasoala pen’ca el e cam …chel. So, rugati-va pentru mine, bucurati-va pentru mine, consultati astrele pentru mine pentru ca…ghiciti cine a reusit sa faca rost de stiti-voi-ce?

21 de gânduri despre “Sunday thoughts.

  1. si tu esti devoratoare? (de seriale zic)
    mi s-a intamplat sa uit sa si mananc in timp ce devoram serial dupa serial :)))
    bine te-am gasit! 😛

  2. Gilmore Girls…. vai… e printre serialele favorite 🙂
    Si buna seara… daca nu dai send-ul ala mai repede, ma intorc la munte si vin si apas eu. Pai ce inseamna asta?

  3. Heyyy vezi ca pentru a 2-a melodie vreau…vreau o acadea ! spune-mi cum pot sa fac sa pun o poza pe blogul tau…e geniala poza….is about you….sau cam asa ceva 😛

    AHHHH CUM ADICĂ NU AI CURAJ SA TRIMITI SMS ! CE SMS ! NICI UN SMS ! CALL HIM ! DACA NU, DA-MI NUMARUL CA IL SUN EU ( PENTRU TINE EVIDENT ) !!!

    vezi ca daca nu suni vin pana la tine, si iti dau bataiutza 😛

  4. Rae, bine ai venit. Am devorat Dr. House, Sex and the City si acum sunt la Gilmore Girls…
    Crcoditza, mersi de incurajari>:D<
    Viorel…aa nu a doua melodie am luat-o de la tine, insa pe a treia am sterpelit-o d eundeva dar nu-mi amintesc de unde.
    Maya, Viorel, Ionut, nu il sun. Nu ii dau sms. Am si mailu' lui, mergem pe calea virtuala putin…
    Insa, IONUT, de ce zici sa NU SUN?:))

  5. sa incep lista mea:
    stargate sg1, stargate atlantis, stargate universe (abia a inceput), heroes, anatomia lui grey, gossip girl, dr house oleaca 😀
    sunt mai devorator ca tine >:)

  6. Pai vrei sa sparii omu’? Plus ca pare mult prea copilaresc (daca nu ti-a dat el numarul de tel), vrei sa creada ca faci misto de el? Daca poti sa-l agati pe calea virtuala .. pare muult mai ok. Hai ca te descurci tu, ca esti fata mare!

  7. Tin pumnii, ma concentrez, sa dea feedback pozitiv la mailu’ ala! 😀 Desi puteai parea neajutorata, ii dadeai sms si ii ziceai cine esti, ca ai nr de la prietenii tai cu nunta si ca ai nevoie de un fotograf bun, ca ai de prelucrat niste poze… Nu stiu, ceva!
    Oricum, poate e mai safe asa virtual, ca poate omu’ e combinat si sa nu faci alte dandanale. Depinde cum va raspune. Repet, ma concentrez sa fie de bine! 🙂

    Pup, take care!

  8. Ada a argumentat mai bine ca mine… Pai, Viorel .. cum sa ma sune asa? Au mai fost cazuri in tinerete, am inchis telefonu’ daca nu-i dadusem eu nr inainte. Ar trebui sa adaug probabil ca eram autorul multor farse :D.. si ma cam asteptam la aceeasi moneda

  9. In primul rand, daca cititi comentariul asta, inseamna ca sunteti tare perspicace. In al doilea rand, calea virtuala s-a dovedit a fi de succes si cred ca omul e interesat\:d/ Sunt undeva in al noualea cer, sper sa nu cobor prea curand, desi ma coboara faptul ca am pe cineva care nu-i tocmai bine…

  10. muhaha, ce perspicace is pentru un nou venit 😛
    si ca sa ma bag si eu inseama, stii cum se spune, mai bine regreti ceva ce ai facut decat sa regreti ca n-ai facut..
    ce comment inteligent NOT :))

Lasă un răspuns

