Leapsa from Ada.

Pentru ca ieri a fost Ziua Internationala a Muzicii, a circulat pe ici pe colo o leapsa care consta in postarea melodiei preferate. Am primit-o cu mare drag de la Ada si cred ca, atata timp cat acum suntem deja in 2 octombrie, asadar s-a dus sarbatoarea, nu ar avea rost sa o dau mai departe. Mi-a fost greu sa aleg, am incercat sa merg pe partea de melodii sensibiloase si, desi v-as fi pus un intreg playlist aici, am ales una tare si buna. Faptul ca o stiti nu inseamna ca nu puteti sa o re-re-re-reascultati.

Niciodata n-am fost un mare fan Holograf, pana cand i-am auzit live, ce-i drept, nu printre spectatori, ci printre multimea de curiosi care se adunase la Cerbul de Aur. Dar, Doamne, oamenii astia-s GENIALI.

…fiindc-atunci am sa mor!

7 gânduri despre “Leapsa from Ada.

  1. Holograf e una din putinele trupe de la noi care stiu sa faca show. Sunt misto. Iar melodiile lor chiar au prins la public. 😉

  2. @windwhisperer: Multumesc pentru melodie;)
    @Emma: E drept ca stiam ca au melodii faine-faine, dar…sa-i auzi live, atmosfera si toate…aiaiai!
    @DianaEmma: Nu inteleg, Holograf mai are mule, multe melodii frumoase. De ce nu iti plac?
    @Mitza: Intr-adevar, in plus, Holograf asculta si un copil de ani, si un adolescent de 16, un avocat de 38 de ani si o bunica de 59.

Lasă un răspuns

