I NEED to grow up.

Peste o luna si-mai-mult-de-juma’ eu si curu’ funduletu’ meu implinim 20 de ani. Evident, va anunt din timp, ca sa puneti bani deoparte pentru cadou.

Daca acum ceva timp, va spuneam ca ma simt incoltita de prefixul asta, mentionand : Ma sperie pentru ca parca vrea de la mine sa fiu mai serioasa, mai responsabila. Ma sperie pentru ca vine si-mi spune sa nu ma mai joc cu puta-n nisip, sa-mi dau jucariile celor nevoiasi si sa ma apuc de lucruri serioase si cu adevarat importante. Ma sperie pentru ca vine si ma trage de maneca si-mi spune sa fiu matura.acum am inceput sa-l accept, problema e doar aceea ca nu il cam prea iau ca atare. Lucrurile chiar au luat o intorsatura ciudata si acum, sunt momente in care-mi doresc ca de ziua mea, prefixul « 2-» sa-mi aduca ceva mai multa intelepciune, un simt al responsabilitatii, sa-mi ia din puerilitate si naivitate, sa ma pregateasca pentru lovituri, sa nu-mi zdrobeasca insa entuziasmul, sa ma lase totusi sa ma bucur de lucrurile marunte (asta se traduce printr-un singur cuvant : cercei  ) dar sa ma infiga tare de tot cu picioarele pe pamant si sa imi dea voie sa plutesc printre norisori pufosi doar atunci cand e cazul.

Marea problema insa e ca nu ma pot schimba. E exact ca-n zilele de duminica, atunci cand iti spui « De maine voi slabi ! » insa iti incepi ziua de luni tocmai cu un baton de ciocolata. Vointa ai, iti urasti kilogramele-n plus pe care le vezi zilnic in oglinda, iti faci abonament la sala, iti cumperi apa plata si lamai, iti umpli frigiderul cu carne slaba si legume dar…pur si simplu nu reusesti sa scapi de dependenta de batonul ala afurisit de ciocolata.

Eu cum dracu’ fac sa ma maturizez ? Nu ma mai plac asa, pentru ca nu mai sunt nici copilul simpatic c-un zambet tamp pe fata, nici adolescenta-ndragostita, nici vreo studenta eminenta. Sunt undeva pe nicaieri si chiar nu ma mai regasesc in niciun coltisor. Si-i totu-asa trist si urat. Si mai e si toamna.

Fara vlaga. Fara putere. Fara vreun punct de reper. Fara drum. Fara sofer. Doar cu vise. I-re-a-lis-te. Si m-am plictisit asa.

25 de gânduri despre “I NEED to grow up.

  1. hmm…pai peste 2 luni fix fac si eu 20 de ani 😀 Ce-ai zice sa plecam in lume si sa mergem undeva unde nu trebuie sa ne schimbam pentru nimic si pentru nimeni? Ha?? Suna destul de bine 🙂 puup

  2. Hai ca nu e asa urgenta maturizarea. 😛
    Ti-as arata niste persoane de 26 de ani copilaroase si care o duc numai bine.

    Ideea in viata, zic eu… e important sa fii asa cum vrei si simti tu, nu sa te fortezi sa te maturizezi doar pentru ca cica asa trebuie.

  3. Atunci daca ai nevoie, o vei face, iti vei gasi forta necesara s-o faci. Schimbarea prefixului n-ar trebui sa-ti aduca probleme in plus… pana la urma urmei varsta e doar o cifra.
    Un scorpion cand vrea ceva isi gaseste resursele necesare sa obtina ceea ce vrea. Am incredere ca vei proceda cum e mai bine pentru tine! :*

  4. E complicat. Cu ani in urma gandeam identic si mi se pare normal sa sa fie asa. 20 de ani e o varsta minunata, e o varsta la care cei din jur au pretentii de 35 iar noi, la 20 de ani vrem inca un pic de copilarie.
    E o poezie scrisa de Paunescu despre care nu-i mai reamintesc decat cateva versuri „as da orice avere si putere/as da ce n-am si mi se va cere/ ca-n viata mea sa reinvie/o clipa de copilarie.”
    Iti inteleg perfect gandurile si, cum spun batranii ” ai grija ce iti doresti ca ti se va intampla” 😛
    mai tine cont de faptul ca Binili invinge:D

  5. Don’t worry ! you are soo young ! Depinde de tine dacă vrei sa fii mai copilăroasa in gesturi, in gândire sau consideri ca trebuie sa ai o alta atitudine mai matura. Depinde de tine si nu de vârsta pe care o ai.

  6. Io nu inteleg ceva. Poate sunt eu mai inceata in gandire:D
    Cum sa iti doresti sa te maturizezi? De unde aceasta dorinta? Cred ca am mai spus candva pe aici, sa nu incerci sa iti doresti lucrul asta. Daca ai puterea sa fi copil toata viata, ar fi un lucru minunat. Chestia asta o sa te tina tanara si nelinistita chiar si la varste inaintate. De ce vrei tu sa te maturizezi cand altii vor sa fie copii? Of…

  7. O doza de maturitate nu strica oricarui copil. Gaseste-ti un job, te maturizeaza. Indragosteste-te. Te maturizeaza.

  8. Fa sex….te maturizeaza…… :-??
    Nu cere mai mult decat poti duce. Etapa de maturizare e precum pogorarea Sf. Duh peste tine. Nu stii cand, cum si daca s-a intamplat, ci cand se va termina.

  9. E foarte bine c-ai scris că nu te poți schimba. Așa și e. Nu te stresa; oricum mediul te va schimba pe nesimțite. Fii tu doar.

  10. @Invatatorul: Cica ” Fa sex… te maturizeaza” =)) am ras cu lacrimi. Bai o fi si o urma de maturizare acolo.. dar si cand iti place sa te joci.. Iti dai seama ce mature sunt pustoaicele alea de 12-13 ani cu burta la gura? Ce matur tineau in maini .. a pardon.. priveau ele situatia?
    @Anda Plina de incurajari si intelepciune ca intotdeauna. Da lasa fata.. ce resurse ii trebuie? De ce sa se schimbe? Ce fain e sa ramai copil.. sau ma rog asa pe la 18-20 de ani.. sa mai gusti si cate un pic din viata.. cum le zicea Invatatorul 😀

  11. Ms Ionut. Plm ce rost are sa te gandesti la 20j de ani ca nu esti matur. Ramai asa, traieste-ti copilaria ca este timp si de lucruri mai serioase. Toate/toti vor sa fie oameni mari sa-i doara-n cul… 🙂 etc.
    O ardem inteligent si parapsihologic….nu ii mai imbuibati capul fetei…. 🙂
    Stiti ce nu-i puteti scoate femeii din cap????

  12. @Ada: Of, Ada, uneori parca nici n-as fi scorpion…
    @cdmitroi: Multumesc mult, frumos comentariu, nu-mi doresc sa sting orice urma de copilarie din mine, ci sa ma maturizez suficient incat sa ma descurc de acum incolo. Si binele invinge…in ce poveste?!
    @Viorel: Pot fi copilaroasa in gesturi, insa nu si in gandire, nu si ca atitudine.
    @Ionut: Stiu ca stresurile nu-s nici macar pe la jumate.
    @Andra: Nu, nu, nu. Am fost copil suficient. Mai mult decat trebuia chiar.
    @Sufletica: Vreau sa ma maturizez cand altii vor sa fie copil pentru ca am nevoie de asta, Sufletico.
    @Koodoo: Partea cu jobul…sa zicem ca imi dau un oarecare interes, fie el mic, fie el mai mare, dar indragosteala…Koodoo…
    @Invatatorul: Sexul nu m-ar maturiza in sensul in care-mi doresc eu.
    @Napocel: Nu vreau sa dau timpului timp sa ma maturizeze, intelegi?
    @Ionut: Tu te-ai aliat cu Invatatorul impotriva mea?:-W
    Si ia ziceti voi, baieti, cine se gandeste cel mai mult la chestia care incepe cu s si se termina cu ex?:))

  13. @Bubba…..asta e o intrebare usoara…ma gandeam ca-mi dai catusi de cat o provocare mai hard…:)
    FEMEILE SE GANDESC CEL MAI MULT LA SEX! 😛
    Pot sa-ti demonstrez asta cand si cat vrei tu!!!!
    No….da si tu un add in lista de mess ca te-am sters 😀 😦 la ultima buruiosenie…. 😀

  14. Hubba Bubba spune:
    Posted 19 hours, 11 minutes ago

    Nici n-am scris de timp. Scriam că mediul te va maturiza fără să-ți dai seama.
    Că vei da voie timpului să te maturizeze sunt de acord; și peste ani putem să ne manifestăm ca niște tineri.

Lasă un răspuns

