Absolut nimic.

Atentie, zic, acest post contine cantitati impresionabile de absolut nimic. Decat sa ma-njuri, mai bine icsuletz dreapta-sus.

Voiam (si din pacate pentru voi, inca vreau) sa ma plang asa cum am facut-o si in articolul “Un ceva, un cineva” ca sunt un om fara pic-gram-dram de ambitie. Ambitie care mi-ar folosi ea la ceva, spre exemplu in VIATA, băi. Mi-am pierdut-o undeva pe drum, a inceput undeva la 15 ani si s-a dus treptat pe la 17. Ca si cum as fi avut o punga sparta si mi-a cazut din ea cate-un pic, cate-un pic. Si-am ramas fara nimic.

Ideea e ca pan’ intr-a 8-a (clasa a..) competitia n-a fost dura pen’ca,competitorii nu erau greu de-nvins. Si-apoi…bunicul meu avea grija sa ma tina mereu in priza, sa ma traga de urechi cand o luam razna, sa ma ajute sa ma tin sus-sus. Mnoh, ideea e ca am picat fain-frumos in picaj-deraiaj-dracu’ sa-l ia de cuvant ca nu-l stiu. Si-am ramas acolo, nu doar pe plan profesional (fâs!) ci pe toate planurile ceresti si pamantesti.

Dupa cum spuneam, sunt un ceva confuz, lenes ; sunt un cineva fara motivatie, fara scop ; mai pă romaneles, nu ma motiveaza absolut nimic sa fac absolut nimic.

Tre’ sa-nvat ? Da’ de ce ? (Pentru ca o sa ajungi maturatoare de strazi. / Hai nu zau !)

Tre’ sa slabesc ? Da’ de ce ? (Pen’ca o s-ajungi obeza.)

Tre’ sa-nvat sa gatesc ? Da’ de ce ? (Pen’ca altfel o sa ajungi obeza.)

Zic ca tre’ sa-nchei, sa nu o mai lalai, sa nu mai consum hartie virtuala degeaba. Mnoh, ambitie nu au la Meli Melo, doar margele colorate si-astea nu m-ajuta. Si stiu ca nici voi n-aveti de vanzare, da’ trebuia sa scriu si eu un articol despre nimic.

Vorba lu’ Bendeac, VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT!

Aiaiai!

P.S.: Nu, faptul ca-i dezamagesc pe cei care chiar dau doi bani pe mine si faptul ca singura-mi semnez sentinta catre drept dracu’ NU ma fac sa-mi schimb atitudinea.

5 gânduri despre “Absolut nimic.

  1. ce ar fi ca leneveala asta a ta sa te motiveze un picut?E misto sa lenevesti 😀 are avantajele ei 😆 esti odihnita,relaxata….la ce iti trebuie motivatie acum?Inca nu s.a terminat vacanta!Vezi tu pe urma! 😉

  2. Hei…nu stiu daca se mai aplica ce ai scris tu aicea, dar pot sa zic ca subscriu intru totul 😦 din pacate
    Sa vad daca, atunci cand ajung la zi cu lecturatul, ai gasit vreo solutie – sau macar avem in continuare aceeasi suferinta.
    Inima sus pana atunci >:D<

  3. Buna, Ana, bine ai venit, imi pare rau dar te voi dezamagi: nu cred ca am gasit solutii, ba m-am impotmolit in alte si alte probleme.
    Unde sa-ti gasesti ambitia? Se presupune ca…in tine, dar… … … .
    Ai nevoie de ceva sau cineva care sa te motiveze? La mine asa’i.

  4. Eu personal am nevoie si intotdeauna am asteptat sa ma „salveze” cineva/ceva de pe o insula pustie… dar am invatat ca nu se intampla nimic niciodata. Si orice mi se pare mie ca e solutie e de fapt un surogat care ma lasa simtindu-ma inca mai golita de substanta ca inainte.
    Si stii ce? eu n-oi fi in stare sa ma salvez singura? ma rog, nu literalmente singura, cu ajutor de la prieteni, vorba cantecului, dar eu sa fiu si cea care paseaza si cea care da cu capu’ , iar prietenii = galeria.
    Hai ca putem!
    >:D<

Lasă un răspuns

