Cu ranjetu’ pe fata. Am ziiiiis!

Ca sa-l fac pe Koodoo fericit, ie-te post happy:

(Tre’ sa scriu repede-repede pan’ nu-mi trece starea, c-apoi sa vezi dezamagire pe Koodooletz) : Noh, deci mi-i bine, bine rau as putea spune. E unul din momentele alea de 5 minute in care ranjesc frumos si topai prin casa si imi disper vecinii cantand cat ma tin plamanii si alte cele care atarna de mine. O fi de la, vorba Alexandrei, terapia prin shopping, o fi de la cerceii frumosi sau ojele colorate sau balerinii minunati, o fi de la unghiile rosii ale Ioanei (sa te distrezi, tuuu, la nunta), o fi de la cucuiu’ pe care si l-a facut tranta cu dulapu’ meu (nu-ntrebati, va rog), o fi de la ce o fi, dar mi-s nepasatoare si-i bine.

Ca sa te molipsesti si tu, click ici si boxele la maxim. (Ultimu’ care da click e papa-lapteeeee !)

15 gânduri despre “Cu ranjetu’ pe fata. Am ziiiiis!

  1. In sfarsiiiiiiit!!!!!!!!!fatah sa te duci la shopping mai des,ca asta e HubbaBubba pe care io o stiam 😀 😀 😀 Acu dau click 😀

  2. Cand o sa ma trezesc din betie/mahmureala promit ca am sa iti scriu un comentariu inteligent!

  3. Cercei, oje, balerini, shopping, pentru mine astea-s cam in ceata…Deci sunt cam inutil la a aduce zambete…eh, insa, stiu eu ce te-ar face fericita:D O broscuta verde mica si draguta:D (noh, stiu ca am devenit obsedat de broscute)

    Si apropo, acolo in final mai bine ziceai:”Ultimul care da click imi cumpara apa de toaleta de cocos”

  4. Cimajes, bine-ai revenit. Sa stii ca dadusem odata de broscuta de la tine si m-am stricat de ras. A si…apa de toaleta…mi-am luat-o singurica:P

  5. Cu ranjetul pe fata vreau sa te vad mai des. Asa cum s-a intamplat cand ai scris acest post. Nu tinde acum sa crezi ca trebuie sa razi sau zambesti din orice lucru (oricat de marunt ar fi el) fiindca asta e o idiotenie. Am fi o populatie de clovni penali. Doar mai des. Daca zambesti tu si te simti bine si scrii aici, indubitabil o sa zambeasca si majoritatea celor care citesc. Si asta e un lucru bun. Fiecare are partea sa melancolica si e ok sa o contemplezi din cand in cand, dar prea multa melancolie strica. Te roade ca o stanca la malul apei. Si odata intrat in acest cerc vicios, cu cat stai mai mult cu atat vei fi atrasa mai mult. Spre propria suferinta. Mergi mai des la shopping, coloreaza unghiile cat mai multor persoane, asculta mai multa muzica de voie buna, citeste articole haioase…simte-te bine.

  6. Io cre’ ca-i de la cucui. Nu’s de ce, dar unii sar si topaie de durere, iar altii topaie si se strica de ras.

Lasă un răspuns

