De unde, băi?

De unde va luati genti si rochii si margele frumos colorate? De unde va luati jeansi care va fac sa aratati perfect ? De unde va luati pantofi care va fac picioarele lungi si subtiri ? De unde va luati balsam de par care sa va faca parul lung si matasos ? De unde va luati farduri si oje rezistente ?

De unde va luati energia de care aveti nevoie zi de zi pentru a munci, continua, rezista ? De unde va luati rabdarea pe care o folositi la copii plangaciosi si batrani neputinciosi ? De unde va luati puterea de a cara sacose grele cu cadouri si de unde va luati puterea de a trece peste nenorociri ? De unde va luati bucuria din lucrurile mici ? Chiar din lucrurile alea mici ? De unde va luati zambetele strengare ce va apar din senin ? De unde va luati mainile fine a caror mangaiere face sa nu mai doara ? De unde va luati stergator de lacrimi ? De unde va luati datator de viata ? De unde va luati sageti cupidoniene ? De unde va luati hohote de ras si strangeri de mana ?

De unde va luati placintele cu mere si imbratisari calde ?

De unde va hraniti cu dragoste cand sufletul va e amar?

Ca la non stop ii inchis.

7 gânduri despre “De unde, băi?

  1. Am o singura geanta, neagra, marisoara, practica si incapatoare. Luata din Carefuri. Rochie mi-am luat de la Apaca de la magazinul de desfacere. Margele nu port.
    Blugii care ma fac sa arat perfect ii iau din bazar, de la Tanti.
    Pantofii tot din bazar ii iau.
    Balsamul il iau din Cora, iti recomand Garnier.
    Farduri nu folosesc. Dar oje rezistente sunt alea de la Miss Sporty.

    Ah… da… am uitat ce vroiam eu sa postez de fapt.
    Le iau de la oamenii dragi dn jur. Nu le am de la sine in mine. As fi seaca fara ei. Ei starnesc tot ce am mai frumos in mine. Si la ei e deschis non-stop. Chiar non-stop… oricand…

  2. Jeansi? Nu conteaza de unde. Real, poftim. Pantofi? Nu conteaza. Centru, diferite magazine. Energia de zi cu zi? E in mine. Rabdarea, puterea, bucuria, hohotele de ras, sagetile cupidoniene…din ceea ce ma inconjoara, de la prieteni, din muzica, dintr-o conversatie placuta, din ceea ce mai scriu pe blog uneori, din puterea mea de convingere si imaginatia mea, din datul din coada al unui caine, din rontaiturile porcusorilor mei, din zambetul unei fete frumoase, din aprecierile celor care ma apreciaza. Non-stop planeaza in jurul tau si al meu. Tu trebuie sa deschizi non-stopul.

  3. In dulapul meu domina negrul 🙂 picioarele mele nu sunt lungi,eu sunt pitica.Si asta ma face mai placuta.Jeansii imi fac curu´ un pic mai mare si la pantofi am renuntat.Balsam de par din Carrefour,creion de ochi de la astor si ojele la fel.Poti sa ai tot ce vrei si cand vrei.Poti gasi orice,oriunde.Trebuie doar sa vrei sa le ai 😉 Toate lucrurile sunt in jurul tau,numai ca tu nu vrei sa deschizi ochii,tu vrei sa vina ele la tine si sa te schimbe.Cauta-le!Non-stop-ul poate deschide pentru tine!

  4. Stiam, stiam ca imi veti spune ca toate astea le luati de la oamenii din jur, ca le luati chiar din inauntrul vostru. Eu strigam dupa ele, eu nu reusesc sa le iau din mine si poate ca nici din altii. Child, ai fost atat de aproape…”numai ca tu nu vrei sa deschizi ochii,tu vrei sa vina ele la tine si sa te schimbe”. Probabil pentru ca…ne asemanam ashea putin, nu?:)) Curu’ mare in blugi ii fain. Si ia adu putina culoare garderobei tale. Pentru ca tu esti un om vesel, nu esti omu’ care sa poarte negru, ok?

  5. Si eu sunt o fire vesela si optimista si in mod bizar dulapul meu e plin de negru… poate putin alb si crem pe ici pe colo… dar astea numai pete de culoare nu’s.

  6. OK,OK,iau cateva culori daca promiti ca nu ma mai certi :))
    P.S.: „Curu’ mare in blugi ii fain.” Uhh…deci sunt uber-sexy mother fucker :))))

  7. DianaEmma, Child, poate ca firea omului nu se regaseste exact in culorile pe care le poarta dar…eu o certam pe Child pentru ca parca ma vad pe mine in ea cateodata si nu cred ca mi-ar placea sa stau intr-alt trupsor si sa port negru:))
    Child, si eu am curu’ mare si-mi sta bine cateodata-n blugi;;) Ghinion ca ma incurca picioarele alea buturugi, bata-le-ar vina.

Lasă un răspuns

