Un ceva, un cineva.

Sunt un amalgam de cuvinte, de stari diferite, de idei contradictorii, de sentimente idioate ; sunt un ceva confuz, lenes ; sunt un cineva fara motivatie, fara scop ; imi ucid visele cu fiecare gram de ambitie pierduta ; omor zilnic buruieni care se incapataneaza mereu si mereu sa iasa iar la suprafata. M-am plictisit sa lupt, desi nici n-am apucat sa pun mana pe arme.

M-am cam saturat de mine.

*

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

15 gânduri despre “Un ceva, un cineva.

  1. super tare melodia…cat despre starile tale…nu stiu ce sa spun.Incearca sa gandesti mai putin si sa faci mai mult lucrurile care iti plac si te fac sa te simti tu bine.Take care! :*

  2. bre, vitaminizeaza-te cu 2 cocktail-uri si aduna-te! Cand o sa ai varsta mea ce o sa faci? bagi 4 cocktail-uri ? 😛

  3. @Child: Mai fata, „Incearca sa gandesti mai putin si sa faci mai mult lucrurile care iti plac si te fac sa te simti tu bine.”…Da’ tie cine-ti sopteste toate gandurile si starile mele de le ghicesti tu asa bine pe toate?:))
    @Escu: Mersi de vizita, credeam ca m-ai sters de pe lista:-” Nu e vorba de o oboseala fizica, am obosit sa ma confrunt cu toate, am obosit sa doara, am obosit sa ma strofoc fara sa fi inceput chiar sa o fac.

  4. mno lasa, stii si tu la el de bine ca te minti de una singura. nu esti asa, you know it. tu nu poti obosi, crede`ma 😉 1 asta`i o falsa impresie din cauza starilor astea de rahat care s`au acumulat si au rabufnit toate odata acum.
    bei un cocktail si pt mine ( doar face Escu cinste, nu :-” ?! ) si sus moralu`, ca deja incepe sa se astearna prafu` pe el.
    haaaaaaai, fuguta ! nu ma supara :-w !

  5. Un cineva. Relax, gumitsa, poate dai prea multa atentie lucrurilor ce nu necesita decat un gand fugitiv. Faptele sunt consumate si nu inteleg de ce continui sa le tot analizezi atat. Fa un pas inainte.

  6. Nu iti ghicesc starile…le stiu,pentru ca si eu am trecut prin ele,”ardele-ar focu´ de stari” 😀

  7. Child, as vrea sa poti spune ca semanam pentru ca topaim amandoua pe strada, de fericire, as vrea sa spui ca semanam pentru ca suntem amandoua ambitioase si luptatoare, as vrea sa spui ca semanam pentru ca suntem amandoua fericite. Nu viam sa spui ca semanam pentru ca treceam amandoua (sau ma rog, tu ai trecut) prin chestii urate.

  8. Pingback: Absolut nimic. « Hubba Bubba's Blog

  9. Pingback: Leapșa primelor dăți | Gânduri rupte din mine

Lasă un răspuns

