Kiss my ass!

M-am saturat sa ii respect mereu chiar si pe cei care nu ma respecta, m-am saturat sa inghit toti arogantii si toate razgaiatele, m-am saturat sa fiu eu cea pasnica, cea intelegatoare, cea care lasa de la ea, m-am saturat sa tac cand aud prostie, m-am saturat sa inghit pupincuristi, m-am saturat sa fiu pasiva cand altii pupa fundul din care mai devreme au muscat.

Incerc sa imi impun sa fiu miserupista, dar imi e greu sa o fac.

Vreau insa sa ii dau dracu’ pe toti, sa-mi dau pantalonii jos si sa le arat curu’. Oh, dar vai!, ce privilegiu pe ei !

11111111111111a

Imagine furata de aici.

11 gânduri despre “Kiss my ass!

  1. Cand eu ziceam ca am devenit o scarba care uraste universul [more or less] cineva mi-a zis ca nu sunt obligata, chiar deloc, sa ma port frumos cu absolut toata lumea, si in mod special cu cei care imi displac sau pe care nu-i doresc. Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor, asa ca mai bine scarba.
    Si da, ar face bine sa aprecieze ca TU le arati fundul 😛

  2. Anda, stiu ca e mai bine scarba, si eu sunt scorpie deseori insa…mi se-ntampla sa fiu si prea ‘buna’. Si cand esti bun, esti prost.
    Faza cu fundul meu era alta:)) Eu am fundu’ maricel si e un privilegiu sa mi-l vada pentru ca…pana nu demult eram ‘apreciata’ pentru my big fat ass:)))

Lasă un răspuns

