Liga Fetelor Ceva.

Acest post este (strict) pentru blogerite.

Copiind (cu aprobare de la imparatie) ideea lui Escu, m-am gandit sa ne facem o liga, o constitutie, un ceva a,al fetelor care scriu pe ici, pe colo. Motivul pentru care imi doresc o astfel de « organizatie » e lesne de inteles, sper. Suntem niste fete geniale (stiti ca sunt obsedata de acest cuvant) si cred ca ne-ar sta bine sa facem parte toate dintr-un grup cu  acte-n regula.

Am ceva idei pentru regulament ; prima conditie ca sa intri e sa fii fata. Ne pare rau, baieti, pentru discriminare. Apoi, desi vi se va parea absurd, m-am gandit ca fetele ce pot intra in organizatie sa aiba intre 17 si 27 de ani. Organizatie se vrea a fi a unor fete, nu a unor femei si nici a unor copile. Ma veti trage voi de urechi pentru conditia asta 17-27 dar asta e.

Alte conditii ? Pai…ar mai fi. Daca ati vazut regulamentul lui Escu pentru LBD, inseamna ca stiti cat de cat cum sta treaba. La modalitatile de propunere si votare voi fi insa mai exigenta. In sensul ca ma gandeam sa stabilim o data pe luna in care sa venim cu propuneri ; votul este obligatoriu si in general nu cred ca voi agrea abtinerile. Ideea e ca nu vreau oameni care sa nu fie bineveniti sau care sa nu fie agreati de vreun alt membru.

Ar fi multe de spus, acesta e doar inceputul.

Escu ne-a promis ca ne ajuta cu un banner.

In primul rand, vreau sa va rog sa imi veniti cu idei penru numele organizatiei.

Apoi, mai vedem pe parcurs ce idei aveti voi legate de regulament&Co.

Eu voi propune initial 5 membre. Apoi stabilim o data in care cele 5 membre vor putea propune alti membri si ne vom inmulti ca ciupercile dupa ploaie.

Primele 5 fete pe care le propun, deocamdata neoficial, sunt : DianaEmma, Alexandra, Maya, Grapefruits si Lorrena. Sa-mi spuneti daca veti fi de acord sa va propun si oficial, cand voi infiinta organizatia fetelor ceva si sa ma ajutati, va rog, cu idei. De nume, de regulament s.a.

Va multumesc.

22 de gânduri despre “Liga Fetelor Ceva.

  1. 1- sunt geniala 😳 oh,yeah!!
    2-sunt de acord cu propunerile.
    3-power puff girls? Neah…sincer,cea mai geniala in astea cred ca esti tu,asa ca eu nu am nicio idee pt nume 😦

  2. a fetelor cu vise colorate.uneori sunt poveste vesele alteori triste deci acopera toata gama de culori.e cam lung stiu dar asa ar fi si sigla colorata[ curcubeu]. 😀
    iar fiecare poate avea alta culoare,daca vrei
    p.s ce sefa stricta esti 😛
    si mai am ceva.cum sa intreb eu o fata ce nu o stiu dar imi place cum scrie cati ani are ?:-s

  3. koDoO, suntem rasiste:))
    Alexandra, clar nu-s geniala, iar idei daca as fi avut nu as mai fi apelat la ajutorul vostru. Asa ca mintea la contributie!
    Maya, ideea cu,culorile e geniala. Numai ca presimt ca ne vom bate pe culori. Eu vreau mov de pe acum, am zis! Sau rosu….grea decizie:))
    Si crede-ma, inteleg ca e aberant sa aiba intre 17-27 de ani; varsta unei blogerite o poti afla; adik eu stiu ca tu, DianaEmma, Alexandra si Grapefruits aveti 18-23 de ani. Uite ca nu stiu exact de Lorrena, dar cred ca e tot pe acolo.
    N-am argumentat suficient dar ideea e asta: vreau gagici misto, nu exagerat de imature si nici „batrane”…

  4. Multumesc, Hime. De fapt ideea e furata de la Escu;))
    Si…pentru ca mama Omida a prezis ca mirosi a liga asta, te-as ruga sa ne ajuti cu idei. In special cu ideea de nume.

  5. Deci ma pot baga… 😛 … pana in noiembrie ma incadrez in varsta (atunci fac 27… aoleu ce baba!!!). 🙂
    Ma primesti? (la nume inca procesez…)

  6. Un blazon mai feminin? 😀

    Nu stau bine cu ideile momentan… :)) Stau numai cu gandul ca maine am ultimul eamen si gata sesiunea.

  7. @Saturnianul: Desigur!
    @Ada: Pai punem incet, incet treaba in practica, dar totusi suficient de repede incat sa nu te prinda luna noimebrie neintrata in liga:))
    @DianaEmma: Si eu am examen maine. Dar mai am si peste o saptamana#-o Eh, cand vin idei, anunti. Mersi.

  8. ai facut-o si pe asta :))
    eram putin speriata cand citeam conditiile, hiuuuuuuuu, m-am incadrat in ani :))
    Bravo :))
    Venim venim cu idei. Abia m-am trezit :))

  9. spuneati ceva de o liga pe culori. daca bine retin eu, cand eram mai mici, exista un serial de desene la tv Power Rangers. aia erau pe culori :)) oricum, scuze daca nu`mi amintesc eu bine 😀
    puteti, bineinteles, sa alegeti si flori

  10. @Grapefruits: Pai normala c-am facut-o. De fapt nici n-a inceput nebunia inca.
    Alex’andra, multumesc ca-ti dai silinta. Propunerea Mayei legata de chestia cu culorile mi se pare geniala. Ma gandeam ca emblema noastra sa fie un fluture cu aripile colorate. Si fiecare din noi poate „lua” o culoare. Doar ca presimt ca ne batem pe culori:))
    Eu in weekend sunt ‘stepped out’ dar voi scrieti si dezbatem noi.
    kOoDoO imi propusese numele „Vise colorate”, e apropiat de propunerea Mayei. Mnoh, sa va dati cu parerea, facem treaba CU CUlorile?

  11. Faceti discriminare intre voi :))
    Sa presupunem ca una dintre voi are acum 27de ani si la anul face 28. O izgoniti din clan pentru ca e femeie? 🙂
    La urma urmei eu zic ca toate sunteti femei…mai mult sau mai putin. 🙂

  12. @invatatorul:peste ceva ani toate vom depasi varsta 😀
    dar cred ca fondatoarea noastra se va gandi la ceva. 😛

  13. Invatatorule, Maya, ideea era ca in momentul in care intri in liga sa nu depasesti varsta de 27 de ani. Dupa ce implinesti aceasa varsta nu vine insa nimeni sa te dea afara din liga.
    Maya, nu sunt fondatoarea nimanui:)) Daca facem liga, o facem impreuna, nu o fondez eu neaparat. Ti-ai schimbat gravatarul:>

  14. cum tu ai avut aceasta idee ….plus ca am vazut [am tras o privire si eu prin alte lumi] de unde ai luat ideea.si asa scrie 😀
    p.s probabil il mai schimb ca poza asta e faina mare.asa micutza e doar dragutza 😛

Lasă un răspuns

