Doo probleme.

In afara de problemele mele existentiale, in afara de problemele mele despre care am scris sau la care am facut referire, am descoperit, de multa vreme, dar acum fac treaba publica: am doua mari probleme. Sau chiar trei, dar pe aia o lasam pe altadata.

1. Vorbesc cu oameni; se intampla ca omul sa aiba o problema; primul meu impuls nu e acela de a-l compatimi, consola, sfatui, alina. Ci acela de a spuna « Da, bă, stiu cum e, uite si eu am patit asa cand … . » Cum s-ar zice sunt o egoista ; o egocentrica ; o nesimtita. Omul moare langa mine, eu insa il las sa moara pen’ca ma napadesc amintirile si tre’ sa imi dau importanta povestind cum era sa fac eu atac de cord cand m-a speriat o broasca. Si evident, am nevoie ca omul care moare si care e vai si-amar de el, saracu’, sa ma compatimeasca. Pe mine. Egoismul asta isi are radacinile undeva in copilaria mea de tzacan rasfatat si mi-e greu sa il tratez. Deci am o problema.

2. Sunt o ingamfata. Pe cat de vorbareata, sociabila, draguta, de treaba pot fi cu cei din cercul meu dă prieteni, pe atat de vipera, scorpie, gretoasa, plina de mine pot fi cu cei din afara lui. In ultimii ani m-am mai schimbat putin, am lasat-o mai moale. Dar oricum sunt o ingamfata. Asta tot in copilarie isi gaseste radacinile. Asadar bunicii mei sunt vinovati. Ideea e ca mi-a povestit M., prietena mea cea mai buna, ca a intrebat-o un X-ulescu daca tot atat de multe fitze am in cap sau daca m-am tratat schimbat. Pentru M. eu am fost o normala intotdeauna. Mai putin la gradinita, cand i-am furat scaunul si ma credeam mare diva. Nu vreau sa se trezeasca vreunu’ sa spuna ca mi-e teama sa ma apropii de cei din jur sau ca sunt timida si de asta am instinctul de a nu lasa lumea sa se apropie de mine si alte chestii parapsihologice dintr-astea. Ca oricum n-aveti dreptate. Numa’ io am!

Mnoh, ideea e ca tre’ sa ma tratez. Urjent ! Da’ pan-atunci raman o frumoasa si-o desteapta. Si-o deosebita. Si-o modesta, evident. (Daca nu te-ai prins c-am fost ironica in ultimele 28 de secunde, vezi icsuletu’ dreapta sus.)

Later edit: Prietena mea, M., s-a aratat de-a dreptul indignata de faptul ca nu am precizat ca ea si-a recuperat scaunul, ca doar era sa ma si bata pentru el. Uite, graso, precizez acum. Batausa lu’ mama…

14 gânduri despre “Doo probleme.

  1. Mă uit în lista ta de „calităţi” şi nu ştiu ce s-aleg. Am chef de o „reprezentaţie”. În cercul de prieteni nu sunt, aşa că ar trebui să-ţi fie uşor 😀

    Deci, greţoasă… nope, nu vreau să-mi stric pofta de mîncare 😛 Scorpie… nope, am mai văzut. Viperă! Aha, merge! Ia fă pe vipera, se poate? 😆

  2. Din problema ta nr 1 trebuie sa mai invat si eu! Nu te plange, e mai bine decat sa fii mama ranitilor ca mine! 😀
    Problema nr 2 e tipica zodiei si nu prea poti scapa de ea. Cine stie sa vada si dincolo de suprafata, f bine, cine nu, nu merita efortul!

  3. Revine la teoria mea: Toti suntem egoisti; diferenta e ca unii au si ceva altruism in ei.

    Oricum, fiecare are doza sa de defecte. Ale tale nu sunt cine stie ce. Si in plus, ai cu ce calitati le acoperi. 😉

  4. @Ada: Te compatimesc, eu nu pot fi mama tuturor ranitilor, nu-s buna in a da sfaturi si nici in a compatimi, precum am zis. Si da, 2u’ e defect de fabricatie, ni se trage de la zodii:)@)
    DianaEmma: Astea-s nu-s toate defectele. Ma tem ca nu am suficiente calitati pentru a acoperi toate defectele…

  5. Iti jur (cu mana pe olita 🙂 ) ca-ti sunt aidoma tie. Aceleasi probleme expuse de tine se regasesc si la mine. Care ar fi al 3-lea? 🙂
    Ti-as expune cateva din chestiile parapsihologice de care te feresti, dar mi-e teama ca te vei fi suparat pe mine :P.

  6. Invatatorule…expune ce ai de expus, ca doar de aia mi te numesti „Invatator”:))
    A treia problema ar fi aceea ca in momentul in care se iveste un X-ulescu pentru o eventuala relatie, ii gasesc mereu ceva care sa nu-mi convina, ceva care sa ma faca sa ma ‘sustrag’ de la o relatie cu el.

  7. 😛 Mai bine le puneai pe toate 3 de prima data si lasam comment simplu: „Idem” :))
    Ma bucur ca mai sunt si altii la fel ca mine. Aveam impresia ca sunt unicat si dereglat in acelasi timp. E bine sa stii ca ai cu cine impartasi „calitatile” 😉

  8. Alex’andra, pai voia sa ma bata, dar o punea educatoarea la colt:))
    Invatatorule, eu stiam ca mai sunt si altii la fel de dereglati ca mine dar… ma rog, la mine e ceva mai complicata problema numarul 3, asa cum probabil e si la tine. Mi-e greu insa sa scriu un post despre asta pentru ca nu l-as putea scrie fara sa dau exemple concrete si dand exemple, deranjez. Riscul meseriei…

  9. Eu nu scriu pentru ca ar spune fetele ca sunt misogin, plus ca imi place mai mult intimitatea. :”> Ce se poate povesti povestesc.
    Motivul pentru care am ajuns sa fiu „respingator” este in mare parte a cuiva drag din familie, caruia nu-i pot spune „Da-te mai incolo!” 🙂 si s-a agravat dupa o anume EA. Povestea cu „EA” insa e mai interesanta spre deosebire de factorul declansator. 🙂 Astept cu nerabdare si o incheiere!

  10. Imi place de tine Hubba Bubba , cand o sa cresc mare te voi pupa si vom fi prieteni 🙂
    Te-am listat in Blogroll , iti voi mai urmari cuvintele pictate cu degetul . Numai bine .

  11. Ionut, bine-ai venit. Multumesc pentru ca m-ai adaugat in Blogroll, sper sa ne imprietenim, fie chiar si virtual.
    Nu am apucat sa iti citesc decat un singur post, promit ca revin si pentru urmatorul/urmatoarele. Un lucru insa e clar: esti nebun! De legat, nu alta:)) Multa bafta, spor la scris.

Lasă un răspuns

