Leapsa from DianaEmma.

1. Ce speli prima data la dus?
Parul, cred.

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Mov.

3. Iti place cafeaua?
Facuta de mine, nu. Facuta de altii, da.

5. Cum te simti acum?
Obosita, putin fericita.

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti indragostita?
Nu sunt indragostita.

7. Spui AIM sau A I M?
A I M?!

8. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Visam ca NU ma certam cu fratele meu.

9. Ai putea manca o luna intreaga felul tau de mancare preferat fara sa te saturi de el?
Nu stiu daca o luna, dar doua-trei saptamani probabil ca da.

10. De ce ai o pofta puternica acum?
Trebuie sa fie neaparat o pofta de …  mancare?

11. Folosesti ata dentara?
Mnu.

12. La ce te gandesti cand auzi cuvantul “varza”?
O chestie mare si verde.

16. Ai numarat vreodata pana la 1000?
Probabil, cand eram mica.

17. Musti sau lingi inghetata?
O musc, o ling si o si sug. Inghetata!

18. Folosesti emoticoane?
Da, deseori in exces.

19. Cate dormitoare are casa ta?
Banuiesc ca unul.

20. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da. Calin Goia.

21. Iti place branza?

Topita, da. Si urda dulce. Mucegaita, nu.

22. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
Amo- Axel Fernando.

23. Cate tari ai vizitat?
Romania se pune?!

24. Sunt parintii tai stricti?

Se vor a fi.

25. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Cu parasuta, da.

26. Ai lua masa cu George W. Bush?
Cred ca nu. Ne-am plictisi unul pe altul.

28. E ceva stralucitor in camera ta?
Eu? Ok, lumina.

30. Inchiriezi filme?
Daca-mi ceri, da.

31. Cine sta in fata la ora de mate in clasa ta?
Statea profu’. Si eu si colega mea. Tocilare de prima banca.

35. Unde vei merge sambata seara?
Probabil la o prietena.

36. Oua albe sau maro?
Maro.

37. Iti place muzica?
Da.

38. Ai mers cu trenul?
Da.

41. Ce zi a saptamanii e?
Duminica.

40. Ce ai mancat la pranz?
Spaghete cu ceva.

43. Ce face maine prietena ta cea mai buna?
Doarme si-si face emotii. Are Bac poimaine.

46. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da. 1,2,3.

47. Ce crezi despre Yankees?
Nau apinian.

51. Ai parul ondulat?
Nu.

52.Cand ai plans ultima data?
Joi.

53. Ai intrat vreodata intr-un zid?
Sper ca nu.

56. Anotimpul preferat?
Primavara.

61. Cu cine te vei tine de mana in viitorul apropiat?
Cu … mine!

62. Adormi cu televizorul deschis?
Da.

63. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da.

64. Crezi ca esti batrana?
Da.

65. Ti-e frica de intuneric?
Nu.

66. Iti place viata ta momentan?
Mnu.

67. Cand ai facut ultima data baie sau dus?
Aseara si urmeaza sa fac imediat dupa ce termin aceasta kilometrica leapsa.

68. Bati in lemn?

Da.

69. Ai o vedere buna?
Nu.

70. Poti sa faci hula hoop?

N-am mai incercat de ani de zile si nici atunci nu cred ca reuseam ceva demn de Cartea Recordurilor.

71. Unde sunt parintii tai?
Pe ici, pe colea.

72. Ai fost vreodata sarutata in lift?
Nu cred.

73. Care e urmatorul CD pe care il vei cumpara?
N-am idee.

74. Ce marci porti momentan?
Kenvelo+Terranova.

76. Ai intrat intr-o incapere pe fereastra vreodata?
Da.

77. Poti suporta adevarul?
Depinde.

78. Ce ai cumparat ultima data?
Paine, sunca, inghetata.

79. Cat de des vorbesti la telefon?
Foarte. E necesar sa fac iar reclama la Cosmote?

80. Esti intr-o relatie complicata?
Da, sunt in relatie cu mine si probabil ca nimic nu poate fi mai complicat de atat.

81. Urasti mai mult de trei persoane?
Nu.

82. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da.

86. Folosesti betisoare chinezesti?
Nu.

87. Ierti prea mult?
Poate ca da, poate ca nu.

89. Detii o arma?
Nu.

90. Ai facut telefoane gluma?
Dap.

91. Ai fost vreodata intr-un castel?
Da.

92. Iti place parul tau?
Nu.

93. Iti place de tine?
In niciun caz.

94. Esti mai apropiat de mama sau de tata?

De prietena mea cea mai buna. Si atat.

Vine de la DianaEmma (multumesc, urato) si merge mai departe la Maya pentru ca stiu ca si-o dorea. Si la Aimee. Bafta, fetelor.

14 gânduri despre “Leapsa from DianaEmma.

  1. 64. Crezi ca esti batrana?
    Da.
    Hahahahah, daca tu esti batrana eu ce sa mai zic despre mine? Ca seara cand merg la nani imi pun proteza-n paharul cu apa? Si ca-mi verific stocul de Dentofix?

  2. ^Pentru ca avem fundu mare?! :)) Aaaa….se pare ca am plans amandoua odata…Mi se pare mie,sau tu ma copiezi? ha?! Eh…dracia naibii… 😡
    p.s.:GLUMEESC 😀

  3. kOoDoO, ma simt batrana, fizic, psihic, sufleteste, din pacate nu si din punctul de vedere al intelepciunii;))
    Alexandra, cred ca am plans una de plansul celeilalte.
    Aimee, sper ca o sa faci toata leapsa; tu aveai facuta doar prima parte…

  4. Nu, pe asta nu am mai primit-o. Dar na, mai bine 100 de intrebari decat 10 😀 Si-apai cand m-apuc de ea o dau gata toata, ca nu le am cu jumatatile de masura 🙂

Lasă un răspuns

