Clrscr;

Se facea ca ma benoclam pe haifaiv si vedeam eu diverse specimene ce au aterizat in vestitul, faimosul, fabulosul C.N.I. Grigore Moisil (asta-i liceul unde, Slava Domnului, am terminat io). In afara de copchile cu dinti de cal si ochelari de tocilare care idolatrizeaza formatiile RBD, Tokio Hotel si Blaxy Girls si fitzoase cu tzoale din mall in 217 culori care o ard aiurea pe chestii gen Claude VonStroke, exista, evident, oameni mai rasariti care ori se perinda pe la olimpiezi olimpiade (stiam pluralul, ca doar sunt o desteapta, l-am pus la foarte misto) ori stau cuminti in banca lor si saliveaza dupa tipii hot ai liceului si barfesc divele din mediul inconjurator (ca de exemplu, EU; eu care salivez adica, nu eu care este diva).

Si se mai facea ca vad una bucata baiat, deloc frumos, deloc urat, ochi verzi (vai, eu urasc ochii verzi), buze mari, numai bune de sarutat privit. Si atata se facea ca ma gandeam ca -desi nu vreau–  totusi vreau sa fiu iar la liceu. Adica un baiat ca cel despre care va ziceam mai sus ma face sa-mi doresc sa fiu iar la liceu si sa schimb priviri nevinovate cu tipi faini. La facultate baietii vor sa para macho maturi, geniali, intangibili. (Deja o dau in sf pentru ca fraza de dinainte ma face sa spun cat de dulci, scumpi, usor de manevrat (yeah, right !) sunt astia micii de liceu. Si-apoi ma auto-contrazic si imi/ va spun ca nu-i deloc asa, ca E si ei baieti cu personalitate si alte bullshituri.)  Iar mie-mi e dor de un flirt nevinovat cu un pustiulica neinitiat in tainele amorului limbajului de programare Pascal. (Nu insinuez ca vreau ca la 20 de ani sa merg sa corup minori, eu vreau ca la 17 ani (adicatelea dat timpu’ inapoi), in liceu, sa flirtez cu tipi faini.) Si mie-mi place sa ajut copiii nestiutori. In ale informaticii. Domeniu in care sunt, evident, nestiutoare, la randu-mi. Dar nici nu conteaza.

program dragostea_e_o_urata;

var x, y:string;

begin

x := ”lo” ;

y:=”ve”;

writeln (x,y) ;

end.

*Ideea postului era alta. Era o idee geniala chiar. Dar asa cum li se intampla doar oamenilor frumosi si destepti ca mine, am fost suprasolicitata in alte parti si mi s-a dus pe apa Sambetei ideea. Pe langa faptul ca articolul meu genial a devenit brusc urat mirositor, las si impresia ca fac referiri si ca imi doresc cu ardoare sa intru la corupere de minori si zau ca nu-i asa. (Zau!)

**Nu stiu cine e baiatul cu ochi verzi. Am stat atatia ani in liceul ala si nu l-am remarcat. Sunt o chioara. Si o urata. Si o prostuta ca-mi uit ideile geniale. Sunt dependenta de cuvantul « genial ». Si cu toate astea, sunt o prostuta. Dar una geniala !

***Clrscr = Sterg ecran (in Pascal), asta ca sa fiu in tandem cu ne-genialitatea mea. Programul (in caz ca ruleaza) afiseaza pe ecran bullshit „love”.

32 de gânduri despre “Clrscr;

  1. Simt nevoia sa fac niste precizari ca sa nu fiu trasa de urechi apoi:
    NU insinuez ca:
    -nu imi plac baietii de (la) facultate tocmai pentru ca sunt intangibili (pentru mine) ci pentru ca se vor a fi cum am zis mai sus si nu sunt asa;
    -vreau ca la 20 de ani, sa merg sa corup minori, eu vreau ca la 17 ani (adicatelea dat timpu’ inapoi), in liceu, sa flirtez cu tipi faini.
    Si mai presus de toate, postul e fara referiri.
    Multam’.

  2. if ($eyes==verzi) {
    if ($thinking!=$null) {
    if ($attraction >= 1) {
    goto $more } }
    }
    else $halt

  3. Nu stiu, Maya, nu imi plac:-?? Pic lata la ochii albastri, dar la cei verzi…nu.
    kOoDoO, multam’ fain, da’ spre rusinea (ma, nu vreti sa-ntelegeti ca numa’ Pascal stiu?:)) ) nu stiu ce fac ultimele doua chestiutze.

  4. Ultimele doua chestiute…. daca thinking e diferit de 0 si daca atractia exista.. 🙂
    Of course, exista mult mai multe criterii…dar ai prins esentialul.

  5. Ah..dumb me. goto more, continua sa o/il cunosti. iar cu else…de nu sunt indeplinite criteriile, just stop…

  6. Pai, nu merge. Ca le-ai declarat string. Si nu poate face operatia de adunare :). Dar ideea in sine conteaza oricum. Si la asta ma refeream. De ce nu-ti plac persoanele cu oci verzi?

  7. Pai iesi cu baieti de liceu. 😀
    Du-te la agatat pe acolo. :)) Zici ca vrei sa revezi scoala, profesorii, dar mergi cu alte planuri.

    Eu am o colega de facultate care iese cu un tip ce inca n-are majoratul… vreo 3 ani si mai bine, spre 4 diferenta intre ei…
    Ei, nu trebuie tu neaparat sa corupi minori, te duci la aia care au implinit deja 18 ani. Sa traiesti flirtul din liceu macar acuma. 😛
    Asta e ideea… daca ai pierdut timpul atunci, de ce sa nu recuperezi acuma, chiar daca ai 20, nu 17?

    Mie baietii de la facultate nu mi se par intangibili, macho… pe cuvantul meu, parca sunt intr-o bucla atemporala si au ramas la 15 ani. Nici nu par, nici nu vor sa para…

  8. kOoDoO, dupa cum iti ziceam, am la activ o pauza de un an de Pascal deci sper ca greseala-mi e iertata.
    Nu stiu de ce nu imi plac ochii verzi, pur si simplu….nu simt o repulsie, ci un ceva… Cred ca mi se trage de la acel „Ochii verzi, niciodata sa nu-i crezi” si am impresia ca persoanele cu ochii verzi sunt oamenii care ma vor minti, dezamagi, lasa balta.
    DianaEmma, dupa cum am zis ideea postului era alta, nu aceea de a-mi exprima entuziasmul legat de copchii de 16 ani. Si in plus, postul asta ma pune intr-o postura proasta pentru ca las impresia ca bat niste apropouri undeva in viata mea de dincolo de blog, ceea ce nu-i prea funny. Dar imi asum ce scriu.
    Niciodata nu mi-am imaginat ca as putea sa fiu cu cineva mai mic decat mine. Stii tu, diferentele de gandire si bullshituri. Nu vreau sa recuperez la 20 de ani cu cei de 17, dar stii vorba aia, Doamne fereste, pan’ te nimereste.
    Cat despre baietii de la facultate… ma refeream la aia gen Poponet (care nu stiu daca e ori ba la facultate:p) la nasul caruia poti ajunge doar daca esti si tu la randul tau o fata de bani gata, 90-60-90. 1.70, 50 kg, blonda s.a.

  9. Pascal am facut, am fost ultima generatie de la min’ din liceu, cred, de copchii retarzi ce-au facut Pascal si nu C++. Am terminat acum un an, dupa cum iti spuneam.
    Iubesti C++ dar o urasti pe profa de info?:>

  10. Ai facut cu ****** ******* ******** de Breaz nu?
    Eu tocmai am terminat a 9a. Deci se presupune ca nu stiu limbaj de programare DAR! fac meditatii si sunt cu mult inainte fata de scoala:D

  11. Ti-am dat un comment in care te intrebam in ce Moisil esti tu:)) Eu am terminat in cel din Brasov, dupa cum ti-am spus. Si le-am avut profe de info pe Ioneasca si Coconea, insa ma tem ca esti din Bucuresti si ca habar nu vei avea cine sunt profele astea:p

  12. Mda… Bucuresti:D
    Stai linistita ca la noi in liceu Pascal este de baza si numai eu o sa fiu singurul care o sa faca C++… Abia astept sa ma mai cert cu profa cand o sa imi bage Pascal pe gat:D

  13. Sunt o desteapta, cum am ghicit:))
    Deci Pascal la scoala, C++ la meditatii. Nasola treaba. Ma, da’ din cate stiu eu, diferenta e doar de limbaj, modul de gandire in rezolvarea problemei e acelasi.
    Apropo, ca tot stii Pascal (trebe sa stii!) zi-mi si mie, te rog, programul asta ruleaza si returneaza ce trebe? Ca io n-am mai facut Pascal de un an si stii cum sunt babele, uita repede:p

  14. Multam’ oricum. Incercam sa-mi amintesc cand am facut eu siruri de carcatere, dar parca intr-a 9-a:-? Poate gresesc.
    cel mai mult imi placea sa lucrez cu numere. Si cu siruri de numere. Mergea treaba si la matrici dar ma incomodau putin:))

  15. Sa schimbat mult materia. Ne-a scos multe lucruri:D
    Pe mine vectorii ma cam enerveaza:D
    N-am ajuns la matrici:D
    Mai trebuie sa fac fisiere text si termin si materia de a 10a:D

  16. Bravos. Pe de o parte e bine ca vrei sa faci MAI MULT si faci meditatii, dar pe de alta parte gandeste-te ca tu intr-a 11-a te vei plictisi teribil la orele de informatica si asta nu-i prea fain.

  17. Ma plictisesc ca stiu deja materia.
    Dar profa este un clovn foarte amuzant si mereu radem de ea:D
    Cum incearca ea sa ne invete
    ” Puisori… Voi aveti ochisori si creierasi si voi vedeti numerele de pe tabla. Dar calculatorul nu are ochisori, are doar creieras…”
    =)) Cum sa ma plictisesc?
    :))

  18. Hai ma, asa va spune?:))
    Si eu am avut o profa care era putin cam paralela cu informatica:)) Astia mai mari imparteau prin liceu zvonuri legate de ea de genul „Intoarce cdu’ pe partea ailalta sa vedem ce e si acolo.” Si perle… nu mai zic:))

  19. A noastra vara vine cu geaca, iar iarna in sandale si balerini 😐
    In fine, saraca, i-a murit sotul, dar si inainte era dusa dar acum e si mai rau.
    O colega de-a mea nu a dat teza cu noi si a inchis-o intr-o clasa singura si i-a dat niste probleme sa rezolve. Dupa ce e plecat profa, m-a sunat si i-am dat toate raspunsurile. I-am zis sa mai greseasca pe ici pe colo sa nu fie batator la ochi si a luat 9
    :))

  20. Cu Pascal e panarama. :))

    La FMI la UNIBUC se face un semestru un anul intai.
    Era sa lesine fratele meu cand a aflat ca face la facultate. =))
    Si la C te ia de la 0, ca e greu, dom’le.

    E echivalentul sa fi facut noi la Calculatoare in Fortland, si cred ca au murit toti profii care mai stiu limbajul asta.

Lasă un răspuns

