Urlet.

Am nervi. Si nu-s nervi simpatici. Is nervi din aia malefici, sadici care ma sufoca, ma fac sa-mi doresc sa sparg paharele mume-mii si sa iau pe cineva la bataie.

Tre’ s fac baie. Nu put. Inca. Dar vrea muschiuletul meu sa fac baie (da, pe caldura asta). Tre’ sa spal vase. Tre’ sa spal haine. Am apa, nu asta-i baiu’. Dar curge apa MURDARA. Ca s-au facut x reparatii si prostii.

Vreau apa. Curata. Mi-am facut cafea cu apa plata. Noroc ca am avut. In frigider. De trei saptamani. Dar a iesit buna cafeaua. Cred.

Aud apoi la Grapefruits ca ea maine are ultimul examen. Mai aud la X-ulescu ca a terminat sesiunea. Ce, ma ? Mai zi odata. ‘tu-i gura ma-sii, eu luni, de abia luni, am primul examen. Si sesiunea o termin peste o luna ! Si voi deja aveti vacanta ? Prin urmare, e a dracu’ de naspa sa fii student la Transilvania. Iti beep vara pe de-ambeeep.

Si vreau bani. Multi. Bine, nu multi. Cativa. Ma gandeam sa am grija de un tzacan din asta de bani-gata ai carui parinti lucreaza si acum ca vine vacanta n-au unde sa-l plaseze. M-a sfatuit o prietena « Sa nu! », ca sa nu se trezeasca parintii cu copchilu’ pus pe sarma ca rufele la soare.

Aaa, da, si ma mai enerveaza tzatzele din blocul meu. Si-au construit doua banci langa scara blocului, e plin de mosnegi si tzatze. La 7.30 sunt acolo, la 12 tot acolo, la 16 acolo, la 22 acolo. ‘tu-i in gura. Nu ca am ceva de ascuns, da’ ma enerveaza prin simpla lor prezenta pe bancile alea idioate. Au parculet la 10 metri da’ le-a trebuit sa-si faca bancute.Parc-as fi la tara, la bunica-mea, ma jur.

Asadar si prin urmare, care-mi dai o cada cu multa spuma imprumut 3 ore, care te duci la examene in locul meu si care esti dispus sa-mi vinzi un pont despre facut bani ? Legal. Cinstit. Fara sa se tina cont ca-s fata. Care esti bogat, inteligent, atragator, simpatic, dragut si vrei sa facem un schimb de vieti ?

P.S. : Va ziceam si-n articolul precedent, miros a interior de masina cocos ! In sfarsit. Macar atat.

20 de gânduri despre “Urlet.

  1. pfiuuu,
    sa`ti fie de bine 😀
    parca mi te si imaginez cu cata ura le`ai zis toate astea. oricum, e bine ca te`ai mai eliberat un pic 😉
    bafta la examen!

  2. Eu n-am apa calda. Si azi trebuia sa spal niste rufe.

    Nu-i nimic, eu sunt din Bucuresti, am maine primul examen. Si ma simt si eu la fel pentru ca fratele meu acusi termina sesiunea. :))

    Eu nu vreau altceva decat timp, mult timp… ca apa imi incalzesc singura la aragaz. 😀

  3. Cred ca facultatea ta, Emma, e singura din Bucuresti care acum incepe sesiunea. Toti bucurestenii acum au terminat.
    Eh, traim in Ro., tre’ s avem parte de bucurii gen „apa murdara”, „apa lipsa” s.a. Hei, tu esti studenta cumva la Litere sau ma gandesc eu la altcineva?:-?

  4. Iti imprumut eu cada mea.Am si spuma.Si tot ce vrei.La examene am un prieten care a terminat sesiunea aproape si poate veni in locul tau.Despre cum sa faci bani,ti-as spune eu da mi-e sa nu ma dea careva in gat!

  5. fii calma ca faci riduri :D. eu terminam sesiunea in iulie la mijloc si in septembrie incepea reexaminarea.oricum e faina viata de student ..cu examene,sesiune,nopti albe 😀

  6. Alexandra, facut bani prin metode crestine, da? Nu cretine:))
    cada ta e in Spania. Mai bine imi iau o camera la hotel decat sa viu pana acolo:))

  7. Hac! Noi astia de la Poli suntem mereu mai speciali…

    PS: Si cu asta am rezolvat si problemadaca sutn la Litere, sau ma confunzi.

  8. Depinde ce intelegi tu prin metode crestine si cretine :)) Metodele mele sunt destul de crestine 😀 Si legale …cred

  9. Deci avand in vedere ca sunt fata si ca cea mai veche meserie e… Nu vreau metode dintr-astea:)) Pai hai sa te vad, ce metode ai?, vorba aia, bring it on:>

  10. Deci te-ai spalat in masina pan’ la urma, bag de seama 😀 Era si vreun pusti de bani gata pe-acolo? 😉 Unul asa, de vreo 20 ‘j de ani..bun de pus tot pe sarma dupa..:D (adica, te spala pe spate cu cocos..hehe)
    Morala: Totul e bine cand se termina.
    Auguri, mey! 🙂

Lasă un răspuns

