Miroase-a cocos si-a iubire!

A aparut un nou sapun-crema, FA Cream&Oil Cacao Butter & Coco Oil. Ii fac reclama pentru ca nu m-am putut abtine pen’ca miroase-a cocos si-a iubire. Ba nu. Miroase-a cocos si-a cacao. Incantator. Divin. N-am cuvinte. Serios. Apa de toaleta de cocos de la Yves Rocher miroase-a cocos si-a iubire. Parfumul ala-i perfectiunea absoluta. Nu e maine ziua mea?

P.S.: Nu e, bă.

10 gânduri despre “Miroase-a cocos si-a iubire!

  1. stiu eu un banc cu „diii cocos” dar sunt sigur ca nu se potriveste postului tau. incearca gelurile de dus de la dove cu arome exotice.

  2. Mie de la Dove imi place gelul de dus, cred ca exista si spumant, ala Cream Oil. Miroase-atat de bine. Ce banc, ce banc? Ce daca nu se potriveste? Daca e cu prostii ti-l cenzurez eu:))

  3. mie mi s-a facut foame 🙂
    Eu folosesc Dove, dar uite, pentru ca miroase a iubire, data viitoare cand fac cumparaturile, promit sa imi iau… :*

  4. DianaEmma, totul tine de gusturi, poate tie sau altcuiva nu i-ar placea mirosul asta; daca unora le plac aromele tropicale, mie imi place astea mai senzuale, din categoria oriental lemnos, sper sa zic bine:))
    Grapefruits [era sa-ti zic „Grape”:”>], sapunul Fa e la juma’ de pret fata de Dove deci nah:P Dar Dove e probabil incomparabil…

  5. Cand mi-am aruncat prima data ochii pe titlu am zis ca e „miroase a cocos”= cocosh :)) Zic „wow, oare cum o fi?”..hehe..
    Ok, on topic acum: sunt multe combinatii interesante la geluri, creme, parfumuri. Cum zici, chestie de gusturi.
    Personal, la geluri si chestioare de baie prefer aromele racoritoare, marine, exotice care ma poarta cu gandul la locuri asemenea..;)
    Deci, si cocosul e acolo..(cucurigu):D

Lasă un răspuns

