Innebunesc si-mi pare rau.

Astazi am fost, sunt si voi fi extrem de irascibila. Ciudat, in conditiile in care nu m-a enervat cineva anume si lucrurile din viata mea nu-s toate chiar atat de negre. Nici n-am baut Pepsi, nici prea multa cafea, nici n-am mancat prea multa ciocolata, nici n-am stat de vorba cu oameni pe care-i antipatizez, nici nu m-am uitat prea mult pe pitzipoanca.org si cel mai important, cred, nici macar nu sunt in perioada aia. Simt ca-nnebunesc si-mi pare rau. Zau ca-mi pare.

Later edit: Azi e vineri 13? Daca nu, de ce mi-am aproape inundat vecinul (=facut pe bubulina-gospodina, spalat pe jos, varsat galeata plina cu apa; da, inca astept sa sune la usa sa ma bata la cap; va veni sigur de dimineata!)? Cred ca starea asta a mea de spirit extrem de nasola se voia a fi premergatoare tuturor relelor de azi. Oare mai sunt? Ca io deja m-am saturat!

2 gânduri despre “Innebunesc si-mi pare rau.

  1. trebuie sa existe o cauza. fiecare din noi are stari din astea. de regula sunt declansate de ceva sau de cineva. sper sa treci peste ea cu bine.

  2. Escu, multumesc, esti dragut, dar stai asa, ca nu-s chiar de dus la nebuni:)) Deocamdata>:)

Lasă un răspuns

