La vanatoare de broaste

Am dormit, m-am trezit, incepusem sa dau cu aspiratorul, a aparut o broasca langa mine, am tipat, am tipat, am sarit in pat, am tipat, l-am sunat pe bunicul meu sa vina acasa, mai bine ii ziceam ca e un sarpe in camera, poate-asa venea mai repede, am stat cocotata in varful patului, a aparut iar broasca, m-am uitat la ea, am urmarit-o din varful patului, m-am uitat iar la ea, s-a uitat la mine, putin i-a pasat ei de suferinta mea; ma gandeam sa pun un borcan pe ea dar mi-am zis ca daca sare ce fac, sarim si eu si borcanul cu ea? Si ma gandeam sa o trag cu aspiratorul dar daca nu avea atata putere sa o aspire sau daca venea proasta inapoi? Si ma uitam la ea si a sarit o data si nu stiu cat de tare sar broastele astea, dar sa fie ele ale dracu’ ca tare mai sar, de a sarit broasca de n-am mai vazut-o. Si am stat si am stat, am vazut ca broasca mea nu se mai arata, desi am impresia ca era sub calorifer, m-am uitat stanga-dreapta-fata-spate, am fugit, am inchis usa, am iesit in curte, mi-am scuturat pantalonii de pijama sa nu ma trezesc cu broaste iesind din ei si am asteptat sa vina bunicul meu.

Trebuia sa fi chemat un vecin sa vina sa prinda broasca ? Oare de cat timp era acolo ? Oare s-a urcat langa mine in pat cat am dormit ?

P.S.: Dupa ce a facut broasca ocolul camerei, am gasit-o spre seara, a capturat-o bunicul meu, era mica si urata si urata si urata. Si-a zis bunicu’-meu ca « Ce, incapi tu intr-o broascuta ? » Pai ce, poate ma transa si ma punea in camara pentru la iarna.

P.S.2 : Oare am luat raie ?

A, da, urasc broastele!

10 gânduri despre “La vanatoare de broaste

  1. Escu, mai bine raman fata batrana decat cu un Fat Frumos deghizat sub o broasca infricosatoare ca aia:))

  2. O nu, te rog, nu, urasc broastele. Poate o apa de toaleta cu miros de cocos, de-aia primesc:)) Dar broaste nu:)) A si…tu trimite apa de toaleta si-ti zic dup-aia cand e ziua mea:p

  3. Pingback: Doo probleme. « Hubba Bubba's Blog

  4. UOAC UOAC !!! hahahaha vai ce am mai ras…e bine de știut…am notat in agenda de făcut cadou lui Hubbis una bucata broscuță 😀

Lasă un răspuns

