De-ale muierilor

Am mintit poporu’ cu televizoru’ cand am zis “Sa-l ia [tin post] pe ala care-a inventat tocurile”. Ideea e ca mie nu toacele imi daduse batai de cap, ci niste cac..[tin post] de sandale cu talpa ortopedica. Da’ tot pe-acolo era (sau poate nu, ca din cate imi amintesc, ma descurc putin mai bine pe tocuri)…Suna rau « sa-l ia [tin post] p’ala care a inventat talpile ortopedice » asa ca am scris « tocuri » . Kill me for that !

Asadar… colindam io prin magazine, pun benoclatoarele pă una bucata sandale talpa ortopedica ; decupate in fata. Va dati seama ca in momentul ala eu, una bucata om 1.55 m, eram undeva prin al 12-lea centimetru de strat de nori, eventual si de talpa . Daca eram in desene animate, mi-ar fi iesit stelutze colorate din ochi. Am probat sandalutele, ma simteam ca fotomodelele de 1.70, lumea era a mea.

Aman momentul achizitionarii ca sa iau una tuta (a se citi « prietena ») cu mine sa imi confirme faptul ca sandalele sunt fenomenale, numa’ bune de dat banii pe ele. Viu acas’, dau search pe gugal sa vad daca pot purta ciorapi la ele(sandalele fiind decupate in fata). Evident ca intreaga gugaleala a fost o corvoada avand in vedere faptul ca din 10 site-uri 3 iti zic ca in niciun caz, nici in ruptul capului nu poti purta ciorapi la sandale decupate in fata, alte 3 iti zic ca mergeeee de rupe, baga mare si ia ciorap opac, poate si colorat, 3 iti zic ca purtand ciorapi (mai ales colorati) la sandalele decupate in fata ajungi garantat pe pitzipoanca.org si inca 1 iti zice ca daca faci aceasta alegere ai chiar sansa de a castiga la concursul « cea mai prost imbracata femeie ever ».

Imi asum toate riscurile de a fi catalogata in orish’ce fel. Imi batea inima cand ma gandeam ca poate nu mai gasesc sandalele vietii la magazin. Port 36, asta-i numaru’ care se da cel mai repede. Nu stiu cum nai…[tin post] se face de toate pitzipoancele tre’ sa poarte acelasi numar cu mine la pantofi. In fine…ajung peste cateva zile la un alt magazin, pretul sandalelor era chiar mai mic decat vazusem eu la primul magazin ; tutei mele(adica prietenei) nu-i plac sandalele. Pfooooa. Duc munca de lamurire cu ea, cum ca purtand smecheriile voi parea MAI INALTA, le probez, paream chiar mai inalta decat tuta mea. Reusesc sa o conving, am aprobarea ei, pot sa cumpar draciile[aoleu, am uitat ca tin post]. Cer vanzatoarei 36, stiind ca aia e masura, pentru ca mai probasem prin 3 locuri. Vanzatoarea- de lene sa nu mearga pana la nu-stiu-care colega sa imi aduca 36-le- ma sfatuieste ea ca ar fi bine sa incerc un 35. Buuuun, da’ 32 ca la copii n-aveti ? Daca toooooot…amuzata de «ne- amabilitatea » vanzatoarei, incerc sa-mi indes piciorul de marimea 36 intr-o sanda marimea 35. Nu merge. Ii comunic vanzatoarei. Ea imi spune  « mai incearca ». Eu ma conformez. Incerc, piciorul nu intra, femeie ! « Mai incercati, sigur o sa intre. » Tuta mea era pe jos de ras. Curios, eu nu ma enervasem desi in alte conditii as fi dat vanzatoarei cu papucii in cap. Proasta nu intelegea ca mie calcaiu’ piciorului masura 36 imi ramanea undeva in afara papucului masura 35. Isi revine talamba, imi da un 36 pe alb ca sa nu-si miste curu’ sa-mi aduca 36 pe negru. Tuta mea se declara pro-achizitionarii da sandale ultra-super-extra-mirifice. Dar ma sfatuieste sa mergem sa facem alta vanzatoare cu nervii si sa nu ii oferim vanzatoarei cu sandalele numaru’ 35 bucuria ca o alta proasta si-a luat tzeapa de la ei pe ziua respectiva.

Cumparat sandalele, facut proba prin casa cu ele, mers cu orele pe ele. Imaginati-va, clanta usii era undeva mai jos decat era de obicei ; chiuveta la fel. Ce surpriza. Intrasem in lumea celor inalti.

Aveam o promotie si cum in general la promotii vezi numa’ don’soare din astea slabutze, inaltutze, dragutze, eu -care nu ma incadrez in tipare- ma gandesc sa-mi iau troacele de 12 centimetri sa par si eu macar mai inalta. Am rezistat 6 ore in picioare plus pauze de cateva minute pe scaun. Mergeam relativ bine cu sandalutele mele minune. La ora incheierii circului imi iau jucariile si plec. Nu stiu cum sa va explic ca a fost drumul pana acasa… 5 pastile de Nurofen nu mi-ar fi alinat durerea. Mi-am blestemat zilele ca m-a pus dracu’[nu mai tin post] sa imi cumpar niste dracii doar ca sa par mai inalta. C-asa suntem noi, muierile, ne punem tone de machiaj pe fata, ne luam sutiene cu push-up sa aratam mai mult decat avem de fapt, ne suim pe toace ca sa ajungem unde nici cu mintea nu gandesti.

A, si sa nu uit…le cer …scuze celor care m-au vazut acum o saptamana mergand prin oras cam ca domnisoara asta:

{P.S.: Cand ma mai vedeti pe tocuri, dati-ma dracu’ jos de pe ele, va rog.}

6 gânduri despre “De-ale muierilor

  1. :))))) hai k ai fost chiar tare la faza asta!!!

    dar nu sti u oare ca esentele tari se tin in sticlute mici?? 😉

  2. M-a amuzat tare mult postul tau… m-am regasit total… eu, nebuna care zgaieste ochii numai dupa chestii cu tocuri, le achizitioneaza si le poarta rar… ca nu poa’ sa mearga pe ele. Acum ce mai port si eu ca circul cu masina si nu merg atata pe jos, ca altfel, vai si-amar!

    Si eu am facut promotii… ce perioada faina! 🙂

  3. Pai asa suntem noi, fomeile, ne incapatanam sa ne urcam pe tocuri sau platforme de 15 cm ca sa parem mai inalte. Si ne omoram picioarele si ne micsoram bugetu’. Eeeh…

  4. Pingback: “Spring is nature’s way of saying “Let’s party!”” « Hubba Bubba's Blog

  5. „Vanzatoarea- de lene sa nu mearga pana la nu-stiu-care colega sa imi aduca 36-le- ma sfatuieste ea ca ar fi bine sa incerc un 35.”-Deci pun pariu ca vanzatoare ca astea nu gasesti decat in „minunatul” Brintex.:))

Lasă un răspuns

