Lasa-ma sa iti explic.

Articolul precedent l-am scris dintr-o pura intamplare. Citeam blogul lui Dani Otil si am citit doua articole( acesta si acesta) in care vorbea despre iubirea lui pentru Mihaela, vorbea despre femeia pe care o iubeste..m-a emotionat…atat de mult incat aproape imi daduse lacrimile. Da, sunt o faptura sentimentala, plang usor, asadar nu ma rani. Mi-a venit in minte o fraza. Am asternut-o pe hartie. Am continuat pret de 30 de randuri. Totul in 10 minute. Am dat unor oameni sa citeasca. Unora le-a placut si-atat, unii au fost placut impresionati, unii au fost rezervati. Ar fi fost ciudat sa le dau tututor din lista mea de messenger sa citeasca. Am facut un blog doar din cauza acestui articol. Sa-l citeasca cine poate, cine vrea, cine are timp, cine are chef. Ideea unui blog mi-a trecut si-altadata prin minte dar…nu vreau sa fac parte dintr-o gloata, nu vreau sa ma traga cineva de manecuta sa-mi spuna ca sunt doar un copil care imita ce vede la altii. Probabil blogul se va rezuma doar la articolul precedent…sau poate voi citi blogul Simonei Sensual si imi va veni iar inspiratia…(era, evident, o gluma). Pana atunci, toate cele bune!

2 gânduri despre “Lasa-ma sa iti explic.

  1. Pingback: Trageti-ma de manecuta, va rog. « HubbaBubbabOo’s Blog

  2. Pingback: Blogroll « HubbaBubbabOo’s Blog

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.